مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد

[ad_1]

کمپانی سیانوژن که با آرزو‌هایی بزرگ پا به دنیای تکنولوژی گذاشته بود، مدتی است که با انبوهی از مشکلات مالی و کاری مواجه شده است.

اخبار زیادی مبتنی بر اخراج شدن تعدادی از نیرو‌های این کمپانی و انتقال تیم به یک محل کوچک‌تر به گوش رسیده است. همچنین پستی در تاریخ اول دسامبر داخل وبلاگ این کمپانی قرار گرفت که انتقال شرکت به یک محل کوچک‌تر در آن مطرح شد.

هدف از این انتقال توسعه دادن بخش ارتباطی و توانایی‌ها بوده است. در حال حاضر می‌توانیم همگی زیر یک سقف قرار بگیریم. نتیجه این انتقال بهبود عملکرد و از بین رفتن بعضی از محدودیت‌ها خواهد بود.

اما شوک برانگیز‌ترین خبر مربوط به یکی از بنیان‌گذاران سیانوژن می‌شود. استیو کاندیک که از افراد مهم تیم سیانوژن بود به طور کل از این تیم جدا شد. اخیرا استیو اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که بین خودش و یکی دیگر از بنیان‌گذاران کمپانی داشته است، از سیانوژن جدا می‌شود. اگرچه باتوجه به مشکلات اخیر این کمپانی، این موضوع آن چنان جای تعجب هم ندارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد



لینک منبع :یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد

یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../یکی-از-بنیان‌گذاران-اصلی-سیانوژن-از-ا/.html‏ - ذخیره شده اما شوک برانگیز‌ترین خبر مربوط به یکی از بنیان‌گذاران سیانوژن می‌شود. استیو کاندیک که از افراد مهم تیم سیانوژن بود به طور کل از این تیم جدا شد. اخیرا استیو ... جدایی یکی از بنیانگذاران اصلی سیانوژن از این شرکت سیانوژن ... www.nazbetafun.com/جدایی-یکی-از-بنیانگذاران-اصلی-سیانوژن/‏ - ذخیره شده اما مهمترین خبر در ارتباط با یکی از بنیانگذاران سیانوژن است.استیو کاندیک که از افراد مهم تیم سیانوژن به حساب می آید،به طور کلی از تیم سیانوژن جدا شد. | یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد www.lastitnews.ir/?aid=14200‏ - ذخیره شده یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد. همیشه بارش های شهابی با وجود درخشش ماه تابان، کمی کمرنگ تر و نا محسوس تر به چشم می آیند. اما با وجود درخشش ... یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد | سی پنل هاست www.adfreehost.ir/یکی-از-بنیان‌گذاران-اصلی-سیانوژن-از-ا/‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد. کمپانی سیانوژن که با آرزو‌هایی بزرگ پا به دنیای تکنولوژی گذاشته بود، مدتی است که با ... آخرین اخبار استیو کاندیک - بازدید https://buzdid.ir/tag/استیو-کاندیک‏ - ذخیره شده البته کدهای متن باز سیانوژن همچنان در اختیار افرادی که علاقه مند به استفاده از آن هستند قرار خواهد داشت. یکی از بنیان گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد. یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد ionet.ir/post/136895‏ - ذخیره شده با این قاب های محافظ ضد سقوط از گلکسی اس 8 خود مراقبت کنید; » آموزش دریافت ... برای مدتی محدود رایگان شد؛ یا اپلیکشن Panols برای اینستاگرام پانورما بسازید ... خداحافظی سیانوژن از دنیای اندروید! - دیجیتال سلام hi01.ir/خداحافظی-سیانوژن-از-دنیای-اندروید/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... کمپانی سیانوژن که با هدف بهبود عملکرد سیستم عامل اندروید شکل ... 10) یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد - آی تی رسان. خداحافظی سیانوژن از دنیای اندروید! spinews.ir/technology/76453-خداحافظی-سیانوژن-از-دنیای-اندروید.html‏ کمپانی سیانوژن که با هدف بهبود عملکرد سیستم عامل اندروید شکل گرفته بود و به یکی از غول‌های نرم افزاری ... یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد ... آیا مرگ سیانوژن برای اکوسیستم اندروید خوب است؟ | IR24 | ای ار 24 ir24.news/اخبار-فناوری/آیا-مرگ-سیانوژن-برای-اکوسیستم-اندروید/‏ 6 ژانویه 2017 ... با اتمام سیانوژن، سازندگانی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند باید به این فکر ... یکی از بنیان‌گذاران اصلی سیانوژن از این شرکت جدا شد خبر. سیستم‌عامل موبایل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سیستم‌عامل_موبایل‏ - ذخیره شده اندروید بر پایهٔ سیستم عامل لینوکس طراحی و ساخته شده است. ... فعالیت این شرکت در راستای تولید نرم‌افزار و برنامه های کاربردی برای موبایل بود که در این ... اجرای برنامه های اصلی و جانبی موبایل با صدا، ارسال پیامک بعد از رد تماس، تماس ویدئویی با ... این مرورگر هم چنین می تواند جدا از هستهٔ سیستم عامل ویندوز فون به روز رسانی شود.