مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات

[ad_1]

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبی است. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است.

 هتل مجلل قصر امارات

قصر امارات، یک هتل مجلل 7 ستاره در ابوظبی است. این هتل که در سال 2005 ساخته شده، نقطه عطفی در نمایش فرهنگ عرب است و همچنین در ارائه خدمات لوکس به میهمانان خود، سنگ تمام گذاشته است.

هتل 7 ستاره قصر امارات دارای 1.3 کیلومتر ساحل اختصاصی بوده و اطراف آن 85 هکتار باغ و زمین چمن قرار گرفته است. داشتن 114 گنبد به ارتفاع 80 متر و 394 اتاق، از ویژگی‌های جالب توجه این هتل است. در هتل قصر امارات همه چیز با دقت و ظرافت طراحی شده و کارکنان این هتل لوکس‌ترین و بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می‌دهند.

هتل قصر مفتخر است تا بهترین خدمات خود را درقالب یک پکیج 1 میلیون دلاری به شما ارائه دهد.

شما و همراهان‌تان با پرواز درجه یک هواپیمایی ابوظبی به امارات متحده آمده و 7 شب اقامت رویایی همراه با سونا، استخر، آب‌گرم درجه یک را تجربه خواهید کرد و علاوه بر این یک شوفر اختصاصی برای گشت شهری در اختیار خواهید داشت. ضمنا سفری یک روزه با جت اختصاصی به ایران، دریای مرده اردن و دریای بحرین خواهید داشت. اگر زمانی باقی بماند، شانس تجربه یک بازی گلف تکرارنشدنی را در باشگاه سلطنتی گلف ابوظبی نیز پیدا خواهید کرد.

هتل قصر امارات، ابوطبی.

.لابی هتل، امارات

.هتل مجلل قصر امارات، دبی، ابوظبی

.قصر امارات، هتل 7 ستاره

.بلیط دبی، جاذبه های گردشگری دبی، هتل

.اتاق هتل قصر امارات، پکیج 1 میلیون دلاری، لابی

.فرهنگ و تمدن، اعراب، نگین امارات

اتاق‌های هتل مجلل قصر امارات

.رستوران، سالن غذاخوری هتل، هتل 7 ستاره

.تجمل، امارات، رزرو هتل

.luxury، تجمل، هتل قصر امارات

.حمام ترکی، هتل امارات، زمین گلف، سلطنتی، جت شخصی

تهیه و ترجمه: مجله ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب سفر رویائی به سرزمین تزارها روسیه بخش لست …سفر رویائی به سرزمین تزارها تابستان، هم از نظر طولانی بودن طول روز و هم از نظراستفاده پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد سفر رویائی به سرزمین تزارها روسیه بخش لست سکند سفر رویائی به سرزمین تزارها تابستان، هم از نظر طولانی بودن طول روز و هم از نظراستفاده و لذت



لینک منبع :پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات

تصاویر برای پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات - مجله اینترنتی ستاره setare.com/.../پکیج-1-میلیون-دلاری-در-هتل-7-ستاره-قصر-امارات‏ - ذخیره شده - مشابه 31 جولای 2015 ... یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبی است. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی ... پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات | گردشگری ... https://www.pinterest.com/pin/551550285593341436/‏ - ذخیره شده پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات · Hotels VillasHotels Restaurants CafésHotels In UaeLuxury HotelsLuxury VillasPalace WestPalace HotelPan ... پکیج 1 میلیون دلاری در هتل 7 ستاره قصر امارات - بروزخبر www.brozkhabar.ir/tag/پکیج-1-میلیون-دلاری-در-هتل-7-ستاره-قصر-اما‏ 4 آگوست 2015 ... پکیج ۱ میلیون دلاری در هتل ۷ ستاره قصر امارات یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان، هتل ۷ ستاره قصر امارات در ابوظبی است. پکیج ۱ میلیون دلاری این هتل ... هتل قصر امارات Emirates Palace - ابوظبی - بدون استان - امارات متحده ... hamgardi.com/place/42418‏ - ذخیره شده هتل قصر امارات - یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبیِ. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است. این. لیست نمایش هتل قصر امارات | Emirates Palace در لیست - همگردی hamgardi.com/list/show-places/Site-42418‏ - ذخیره شده یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبیِ. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است. این هتل که د. لیست جستجو هتل آپارتمان قصر آینه - همگردی hamgardi.com/list/KeyWord-هتل-آپارتمان-قصر-آینه‏ - ذخیره شده یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبیِ. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است. این هتل که د. لیست جستجو هتل قصر آپادانا سرام - همگردی hamgardi.com/list/KeyWord-هتل-قصر-آپادانا-سرام‏ - ذخیره شده یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبیِ. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است. این هتل که د. لیست جستجو هتل قصر ضیافت کربلا - همگردی hamgardi.com/list/KeyWord-هتل-قصر-ضیافت-کربلا‏ - ذخیره شده یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبیِ. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است. این هتل که د. لیست جستجو امکانات هتل چالوس - همگردی hamgardi.com/list/Tag-امکانات-هتل-چالوس‏ - ذخیره شده یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل 7 ستاره قصر امارات در ابوظبیِ. پکیج 1 میلیون دلاری این هتل شامل اقامت و گردش با اتومبیل و جت شخصی است. این هتل که د.