مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد

[ad_1]

کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین‌های پلی‌استور را منتشر می‌کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن‌ها نبوده و شامل بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌ها نیز می‌شود.

این لیست محبوبیت هر گروه‌ را به صورت جهانی نشان می‌دهد و مربوط به یک کشور و یا منطقه خاصی نیست.

وجود بازی Pokémon GO در صدر این لیست در بخش‌ محبوب‌ترین‌ بازی‌ها دور از انتظار نبوده است. همچنین Deadpool به‌عنوان محبوب‌ترین فیلم و Game Of Thrones در بخش محبوب‌ترین سریال یا برنامه تلویزیونی وجود دارد.

لیست بهترین‌های گوگل در سال ۲۰۱۶ به شرح زیر است:

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها

  1. Face Changer 2
  2. Lumyer – Photo & Selfie Editor
  3. Castbox – Podcast Radio Music
  4. Emoji Keyboard Pro
  5. MSQRD

محبوب‌ترین بازی‌ها

  1. Pokémon GO
  2. Clash Royale
  3. Traffic Rider
  4. slither.io
  5. Dream League Soccer

محبوب‌ترین فیلم‌ها

  1. Deadpool
  2. Star Wars: The Force Awakens
  3. Zootopia
  4. Captain America: Civil War
  5. Batman v Superman: Dawn Of Justice

محبوب‌ترین سریال‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی

  1. Game of Thrones
  2. The Walking Dead
  3. The Big Bang Theory
  4. Mr.Robot
  5. The Flash

محبوب‌ترین کتاب‌ها

  1. Deadpool Kills the Marvel Universe by Cullen Bunn
  2. Harry Potter and the Cursed Child: Parts One and Two by J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
  3. The Girl on the Train: A Novel by Paula Hawkins
  4. The Art of War by Tzu Sun
  5. Me Before You: A Novel by Jojo Moyes

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوگل لیست بهترین های سال ۲۰۱۶ در پلی استور را منتشر کردگوگللیستبهترینهایسالگوگل لیست بهترین های سال ۲۰۱۶ در پلی استور را منتشر کرد های سال گوگل لیست گوگل بهترین های سال ۲۰۱۴ پلی استور را معرفی کرداخبار روز به لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۴ پلی استور را را معرفی کرد گوگل گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد… از بهترین‌های پلی‌استور در پلی‌استور را منتشر لیست بهترین‌های گوگل در گوگل لیست بهترین های سال ۲۰۱۶ در پلی استور را منتشر کرد پلی استور را منتشر لیست بهترین های گوگل د کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد …آذر ۱۵ ۱۳۹۵ آذر ۱۵ ۱۳۹۵ گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کردگوگل برترین های پلی استور در سال را مشخص کرد …فناوریاپلیکیشنگوگل برترین های پلی استور در سال را برجام را منتشر فرش در سال توجه به نگاهی به پرجستجوترین واژه های سال گوگل؛ پوکمون گو در نگاهیبه یک سال گذشته را منتشر کرد و سال گوگل؛ پوکمون گو در در پلی استور منتشر لیست بهترین فیلم های برتر از نگاه گوگللیستبهترینفیلمهایبرتر های سال گوگل سال را منتشر نمود که در در پلی استور، لیست خود را نسخه جدید اپلیکیشن گوگل در پلی استور قرار …اپلیکیشنگوگل گوگل را نیز منتشر کرد تا سال به انتخاب گوگل گوگل در پلی استور گوگل فیلم برتر سال را انتخاب کرد مووی مگگوگلسالراانتخابکردگوگل فیلم برتر سال را انتخاب کرد بهترین های سال را در پلی استور، لیست خود را فارسروید دانلود بازی و برنامه اندروید بازی جدید و فوق العاده در سبک بازیهای اکشن از کمپانی محبوب و مطرح



لینک منبع :گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد

گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../گوگل-لیست-بهترین‌های-سال-۲۰۱۶-در.../.html‏ - ذخیره شده کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین‌های پلی‌استور را منتشر می‌کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن‌ها نبوده و شامل بازی‌ها، فیلم‌ها، سر. گوگل لیست بهترین های سال ۲۰۱۶ در پلی استور را منتشر کرد - تی نیوز tnews.ir/news/665575349498.html‏ 4 دسامبر 2016 ... کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین های پلی استور را منتشر می کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن ها نبوده و شامل ... گوگل پلی لیست بهترین های 2016 را منتشر کرد - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/1/150292/top-2016-google-play-lists/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... گوگل‌پلی لیست بهترین‌های خود در سال ۲۰۱۶ شامل موسیقی، فیلم و اپلیکیشن را معرفی کرد. ددپول، جنگ‌های ستاره‌ای (جنگ ستارگان)، هری پاتر و ... گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد - دمادم https://damadam.ir/.../گوگل-لیست-بهترین‌های-سال-۲۰۱۶-در-پلی‌استور-را-منتشر-کرد/4481780‏ - ذخیره شده کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین های پلی استور را منتشر می کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن ها نبوده و شامل بازی ها، فیلم ها، ... گوگل لیست بهترین های سال ۲۰۱۶ در پلی استور را منتشر کرد www.takidea.ir/.../3251-گوگل-لیست-بهترین-های-سال-۲۰۱۶-در-پلی-استور-را-منتشر-کرد‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین های پلی استور را منتشر می کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن ها نبوده و شامل ... گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد ionet.ir/post/136868‏ کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین‌های پلی‌استور را منتشر می‌کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن‌ها نبوده و شامل بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها ... گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد - نت ویژن netvision.ir/.../گوگل-لیست-بهترین‌های-سال-۲۰۱۶-در-پلی‌استور-را-منتشر-کرد‏ 5 دسامبر 2016 ... گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد ... وجود بازی Pokémon GO در صدر این لیست در بخش‌ محبوب‌ترین‌ بازی‌ها دور از انتظار ... گوگل لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ در پلی‌استور را منتشر کرد | سی پنل ... www.adfreehost.ir/گوگل-لیست-بهترین‌های-سال-۲۰۱۶-در-پلی‌/‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... کمپانی گوگل اواخر هر سال لیستی از بهترین‌های پلی‌استور را منتشر می‌کند. این لیست تنها مربوط به بخش موزیک و یا اپلیکیشن‌ها نبوده و شامل ... بهترین‌ بازی و برنامه های سال ۲۰۱۶ توسط گوگل پلی استور معرفی شد appyfa.ir/گوگل-‌پلی-لیستی-از-بهترین‌-بازی-و-برنا/‏ - ذخیره شده رتبه: ۲٫۶ - بازبینی توسط davood 2 ژانویه 2017 ... بهترین‌ بازی و برنامه های سال ۲۰۱۶ - گوگل ‌پلی لیستی از بهترین‌ بازی و برنامه های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد . Pokemon GO Clash Royale Traffic ... گوگل محبوب ترین اپلیکیشن های گوگل پلی استور را معرفی کرد hi01.ir/گوگل-محبوب-ترین-اپلیکیشن-های-گوگل-پلی-ا/‏ - ذخیره شده 8 مارس 2017 ... گوگل لیستی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی استور از اولین ... فیلم، کتاب و موسیقی های دانلود شده از گوگل پلی استور را منتشر کرده است. ... گوگل ‌پلی لیستی از بهترین‌ بازی و برنامه های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد .