مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی در کنار کباب ماهی , برشته یا خوراک بره بسیار دلچسب است و طعم رازیانه در آن کاملا خودنمایی می نماید .

مواد لازم:

 

  •  سیب زمینی تازه , خوب شسته شده : 450 گرم
  •  روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری
  •  پیاز رازیانه , پاک شده و حلقه شده : 2 عدد
  • رزماری , پاک شده بدون ساقه : 2 شاخه
  •  زیتون سبز و سیاه : 75 گرم
  • کنسرو فیله ماهی کولی آبکش شده و خرد شده : مقداری

 

سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی 

 

طرز تهیه:

 

1. سیب زمینی ها را در یک قابلمه آب جوش به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را با کفگیراز آب خارج نمایید و کنار بگذارید تا سرد شوند .

2. وقتی سیب زمینی ها خنک شدند , آن ها را به قاچ های باریک خرد نمایید .

3. با یک چاقوی تیز , هسته زیتون ها را درآورید و آن ها را نصف نمایید .

4. فیله های ماهی کولی را به برش های کوچک تری خرد نمایید .

5. روغن را در یک ماهیتابه بزرگ گرم نمایید و برش های سیب زمینی , حلقه های رازیانه و رزماری پاک شده را به آن ها اضافه نمایید . به مدت 6 تا 8 دقیقه آن ها را بپزید تا سیب زمینی ها طلایی شوند .

6. زیتون ها و ماهی کولی را بیافزایید و یک دقیقه بپزید تا کاملا گرم شوند .

7. غذا را به بشقاب های مخصوص پذیرایی منتقل نموده و بلافاصله سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

رزماری تازه طعم دلپذیری به غذاهای ایتالیایی می بخشد , در صورت تمایل , می توانید سبزی دلخواهتان را جایگزین آن نمایید .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکسطرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک عکس طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکس طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و



لینک منبع :طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی

طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-سیب-زمینی-با-زیتون-و-ماهی-کولی‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی در کنار کباب ماهی , برشته یا خوراک بره بسیار دلچسب است و طعم رازیانه در آن کاملا خودنمایی می نماید . طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/.../سیب-زمینی-با-زیتون-و-ماهی-کولی‏ - ذخیره شده طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی. سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی در کنار کباب ماهی , برشته یا خوراک بره بسیار دلچسب است و طعم رازیانه در آن کاملا ... طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/142791/تهیه-زمینی-زیتون-ماهی-کولی.html‏ 5 دسامبر 2016 ... طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی - وب‌سایت آوای سلامتی: سیب زمینی با زیتون و ماهی کو-تهیه-زمینی-زیتون-ماهی-کولی. طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی | مجله اینترنتی پاتوق من و ... patoghmanotoo.com/طرز-تهیه-سیب-زمینی-با-زیتون-و-ماهی-کولی/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... سیب زمینی تازه , خوب شسته شده : ۴۵۰ گرم; روغن زیتون : ۲ قاشق غذاخوری; پیاز رازیانه , پاک شده و حلقه شده : ۲ عدد; رزماری , پاک شده بدون ساقه : ۲ شاخه ... تصاویر برای طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی | مجله اینترنتی آسمان skymags.ir/1395/.../طرز-تهیه-سیب-زمینی-با-زیتون-و-ماهی-کولی/‏ - ذخیره شده سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی. طرز تهیه: ۱. سیب زمینی ها را در یک قابلمه آب جوش به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را با کفگیراز آب خارج ... طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی - پسند psand.ir/طرز-تهیه-سیب-زمینی-با-زیتون-و-ماهی-کولی/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی. طرز تهیه: ۱. سیب زمینی ها را در یک قابلمه آب جوش به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را با ... طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی +عکس - پورتال نیک صالحی tnews.ir/news/113976642977.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی را می توانید در ادامه ببینید: مواد لازم: سیب زمینی تازه , خوب شسته شده : 450 گرم روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری پیاز رازیانه ... طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی عکس max-news.ir/search/?...طرز%20تهیه%20سیب%20زمینی%20با%20زیتون%20و%20ماهی...‏ - ذخیره شده وب سایت آوای سلامتی: خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و ... ماهی کولی همراه با سیب زمینی و زیتون | سایت سرگرمی و سبک زندگی ... www.javaniha.com/ماهی-کولی-همراه-با-سیب-زمینی-و-زیتون/‏ - ذخیره شده برای شما بانوان عزیز طرز تهیه ماهی کولی همراه با سیب زمینی و زیتون نیز قرار داده ایم. سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی در کنار کباب ماهی , برشته یا خوراک بره ...