مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران

[ad_1]

اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه‌گذاری روی پروژه ساخت خودرویی بدون راننده و خودران است.

براساس گزارش BBC، این شرکت در نامه‌ای به سازمان مقرات حمل و نقل آمریکا اعلام کرد برای سالها مشتاق توانایی‌های سیستم‌های خودکار از جمله در زمینه حمل و نقل بوده‌است. اپل در این نامه به فواید اجتماعی عرضه خودروهای خودران اشاره کرده‌است.

مدتها است که شایعه برنامه اپل برای تولید خودروهای خودران پخش شده‌است، اما این شرکت تا به امروز رسما این شایعات را تایید نکرده‌بود. با این همه شرکت فورد که خود قصد دارد تا سال 2021 خودروهای خودکارش را راهی جاده‌ها کند، گفته‌بود که اپل درحال ساخت خودرویی مشابه است.

اپل تاکنون چندین دامنه اینترنتی مرتبط با خودرو مانند apple.car و apple.auto را به ثبت رسانده‌است. به گفته سخنگوی این شرکت نامه اپل به سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا برپایه سرمایه‌گذاری سنگین این شرکت بر فراگیری ماشینی و سیستم‌های خودکار بوده‌است و با هدف کمک به تعریف بهترین شیوه‌ و عملکرد در صنعت خودروسازی نگاشته شده‌است.

این نامه پنج صفحه‌ای که توسط استیو کنر مدیر بخش محصولات اپل نوشته شده‌است، از قانون‌گذاران درخواست کرده‌است که قوانین دست و پاگیری برای آزمایش خودروهای خودران تصویب نکنند و با تولید‌کنندگان و تازه‌واردین به این حوزه برخوردی یکسان داشته‌باشند.

اپل همچنین درخواست کرده تا شرکت‌های دست‌اندرکار این صنعت داده‌های مربوط به تصادفات و حوادث مرتبط به آن را برای ایجاد تصویری شفاف‌تر و طراحی سیستم‌های ایمن‌تر، به اشتراک بگذارند،‌البته بدون اینکه حریم خصوصی فردی با به اشتراک‌گذاری این داده‌ها به خطر نیافتد.

شرکت گوگل درحال حاضر مشغول آزمایش خودروهای خودرانش در جاده‌ها است. شرکت تسلا نیز در ماه اکتبر اعلام کرد تمای خودروهای تولیدی‌اش از سخت‌افزار رانش خودکار برخوردار خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران آفتابهمشهری آنلاین شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه‌گذاری روی پروژه ساخت اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودرانبراساس گزارش ، این شرکت در نامه ای به سازمان مقرات حمل و نقل آمریکا اعلام کرد برای اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودرانهمشهری آنلاین شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه‌گذاری روی پروژه ساخت اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران شرکت اپل برای …اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران همشهری …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری همشهری آنلاین اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودراناعتراف اپل به ساخت خودروهای خودراناعتراف اپل به ساخت خودروهای خودراناعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران خبر فارسیاعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران همشهری آنلاین شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران روزنامه همشمهریهمشهری آنلاین شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه گذاری روی پروژه اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران همشهری آنلاینفناوری‌ همشهری آنلاین شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران …اعترافاپلبهساختبراساس گزارش ، این شرکت در نامه ای به سازمان مقرات حمل و نقل آمریکا اعلام کرد برای نادلا به شکست مایکروسافت در بازار موبایل اعتراف کرد شبکه ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت می‌گوید «جای هیچ‌گونه پرسشی نیست این شرکت زمانی که به فان ، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی، خبر، سرگرمی به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مدتی قاتل زن صیغه ای بخشیده شد به گزارش رکنا ، پرونده این جنایت از ١١ اردیبهشت سال ٨٧ با اعلام خبر خودکشی یک زن در دستور مشخصات کلی بی ام دبلیو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند مشخصات کلی رنو فلوئنس شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری عراق می تواند به قدرتی منطقه ای تبدیل شود شایعه برکناری عادل جبیر پس از غیبت رسانه ای طولانی نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا علی‌رضا دائمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره بدهی وزارت نیرو به پیمانکاران



لینک منبع :اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران

اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/354494‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه‌گذاری روی پروژه ساخت ... اپل در این نامه به فواید اجتماعی عرضه خودروهای خودران اشاره کرده‌است. تصاویر برای اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/05/1568330‏ 5 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه‌گذاری روی پروژه ساخت خودرویی بدون راننده و خودران است. اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران - تی نیوز tnews.ir/news/616175419989.html‏ 5 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه گذاری روی پروژه ساخت خودرویی بدون راننده و خودران است. اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران | شرکت اپل برای اولین - قطره www.ghatreh.com/news/nn34905388/اعتراف-اپل-ساخت-خودروهای-خودران‏ 5 دسامبر 2016 ... شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه گذاری روی پروژه ساخت خودرویی بدون راننده و خودران است. - براساس Ú. اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران -روزنامه همشمهری - آکاایران www.akairan.com/havades.../news20161251364577145.html‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد درحال سرمایه گذاری روی پروژه ساخت خودرویی بدون راننده و خودران است. اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران - سرویس خبری servicekhabari.com/279902‏ 5 دسامبر 2016 ... براساس گزارش BBC، این شرکت در نامه‌ای به سازمان مقرات حمل و نقل آمریکا اعلام کرد برای سالها مشتاق توانایی‌های سیستم‌های خودکار از جمله در زمینه حمل و ... عصر خودرو - برای تولید خودروهای خودران به دنبال شرکای بیشتری هستیم www.asrekhodro.com/.../برای-تولید-خودروهای-خودران-به-دنبال-شرکای-بیشتری-هستیم‏ - ذخیره شده عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی فیات گفت: این شرکت برای توسعه و تولید خودروهای خودران به دنبال شرکای بیشتری خواهد رفت. اپل خودروهای «خودران» خود را تست کرد www.eghtesadnews.com/.../165367-اپل-خودروهای-خودران-خود-را-تست-کرد‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2017 ... اپل که تا به حال به علت تولید گوشی های آیفون و رایانه های مک شهرت داشته حالا ... اپل چندسالی است بی سروصدا در حال طراحی خودروهای خودران است و با ... حضور اپل در پروژه ماشین های خودران – از سخت افزار به نرم افزار - مرجع ... khabarfarsi.com/u/29188996‏ 5 دسامبر 2016 ... از آنجایی که نرم افزار خودروهای خودران در مواقع خطرناک به جای انسان تصمیم گیری می کنند؛ باید به برنامه ریزی ... اعتراف اپل به ساخت خودروهای خودران.