مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو

[ad_1]

 

رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۵

 

شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به نام لنوو فبلت ۳ رو نمایی کرده است.

به گزارش ستاره ها؛ شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به نام لنوو فبلت ۳ رو نمایی کرده است.

 

 رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو ۳ با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ

بدون شک فبلت ۲ لنوو یکی از خاص ترین و بی مانند ترین گوشی هایی است که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی که ماه گذشته در بازارهای کشور آمریکا عرضه شد، دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی است. همچنینی این گوشی از اولین گوشی های هوشمندی است که بر روی آن پلت فرم گوگل تانگو AR اجرا می شود. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به موضوع واقعی مجازی در گوشی ها اهمیت چندانی نمی دهید، این گوشی با قابلیت های خاص خود می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

لنوو به تازگی اعلام کرده است که قرار است از تاریخ ۶ دسامبر یعنی روز ۳ شنبه هفته جاری این گوشی را برای فروش به بازار کشور هند عرضه نماید. فبلت ۲ لننو حتی اگر از AR نیز پشتیبانی نمی کرد یکی از برترین گوشی های هوشمندی بود که هر کاربری با هر منظوری می توانست از آن استفاده کند. از جمله ویژگی های این فبلت می توان علاوه بر صفحه ۶٫۴ اینچی آن به وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ آن اشاره کرد. وضوح تصویر صفحه نمایش این فبلت خارق العاده تا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ قابل تنظیم است. در این فبلت از پردازنده مدیا تک MT8735 و رم ۳ گیگا بایتی استفاده شده است. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگا بایت است که فضای مناسب برای ذخیره حجم بالایی از فایل ها را در اختیار کاربر قرار می دهد.
 

 رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو ۳ با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ

مضاف بر این قابلیت های خاص در این فبلت از دوربین ۱۳ مگا پیکسلی برای دوربین پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو استفاده شده است. باطری استفاده شده در این گوشی نیز از نوع باطری های ۴۰۵۰ میلی آمپری استفاده شده است. سیستم عامل نصب شده بر روی این فبلت نسخه مارشمالو اندروید است که قابلیت ارتقا به نسخه های جدیدتر را نیز دارد. این گوشی در رنگ های خاکستری فلزی و طلایی به بازار عرضه شده است. قرار است این گوشی با قیمت ۱۳۰۰۰ روپیه در بازار کشور هند عرضه خواهد شد.

مرجع : وب سایت کلیک

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار و خواندنی های موبایل معرفی گلکسی نوت – …معرفی گلکسی نوت – پرچمدار جدید فبلت‌های سامسونگ در سال بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت مناسب تابستان …سایر مطالب موبایل و کامپیوتر برای اینکه در گوگل پیشرفته تر جستجو کنید این کارها را ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به…چگونه گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه‌ای …به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای وجود دارد، اما تماشا کنید مقایسه سونی اکسپریا پریمیوم با …مقایسهاکسپریاپریمیومسلام نمیشه گفت زد از هر لحاظ از سامسونگ و اپل سر تره ولی چیزی از اونا کم نداره اما از نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ …نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی، محتویات درون جعبه، طراحی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آوردکولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت اخبار و خواندنی های موبایل معرفی گلکسی نوت – پرچمدار جدید معرفی گلکسی نوت – پرچمدار جدید فبلت‌های سامسونگ در سال بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت مناسب تابستان تصاویر بهترین تبلت‌ های بازار با اینکه در سال‌های اخیر طرفداران تبلت‌ها کمتر شده‌اند، اما ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی‌ استیشن اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری چگونه گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه‌ای بازگردانیم؟ به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای وجود دارد، اما اولین چیزی تماشا کنید مقایسه سونی اکسپریا پریمیوم با سامسونگ گلکسی مقایسهاکسپریا سلام نمیشه گفت زد از هر لحاظ از سامسونگ و اپل سر تره ولی چیزی از اونا کم نداره اما از نظر نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی، محتویات درون جعبه، طراحی بدنه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ تکنولوژی نیوز در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آورد کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت و دسر های جدید و خوشمزه العاب طبخ جدید و صعبة مدل لباس مجلسی جدید و شیک رنگ مو جدید و زیبا جوک جدید و خنده دار دانلود آهنگ جدید و شاد بازی باربی جدید و جدید صلاح جدید و بشار الاسد



لینک منبع :رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو

رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رونمایی-از-فبلت-جدید-و-زیبای-لنوو‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به ... تصاویر برای رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو ۳ با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ www.bultannews.com/.../news/.../رونمایی-از-فبلت-جدید-و-زیبای-لنوو-۳-با-صفحه-نمایش-۶٫۴-اینچ‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به ... ستاره ها - رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو www.setarehnews.ir/fa/doc/news/90775/‏ 5 دسامبر 2016 ... شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به ... رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو 3 با صفحه نمایش 6٫4 اینچ | خبر ... khabarfarsi.com/u/29167354‏ 5 دسامبر 2016 ... رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو 3 با صفحه نمایش 6٫4 اینچ. شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ ... اجتماعی » رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/.../رونمایی_از_فبلت_جدید_و_زیبای_لنوو‏ - ذخیره شده ی بود که هر کاربری با هر منظوری می توانست از آن استفاده کند. از ج. رونمایی از فبلت تازه و خوشگل لنوو (۲ عکس) - سرزه www.serze.com/رونمایی-فبلت-تازه-خوشگل-لنوو-عکس-2416848/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو شرکت لنوو که در چندین سال گذشته در زمینه محصول و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار کامیاب عمل ... فبلت جدید Lenovo PHAB2 Plus رونمایی شد - زوم تک https://zoomtech.ir/lenovo-phab2-plus/‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... لنوو جدیدترین فبلت شاهکار خود را رونمایی کرد . این فبلت Lenovo PHAB2 Plus نام دارد . لنوو این گوشی هوشمند خود را که در اندازه فبلت ارائه کرده ... رونمایی از فبلت جدید و زیبای لنوو - آلورلاین alverline.ir/رونمایی-از-فبلت-جدید-و-زیبای-لنوو/‏ شرکت لنوو که در چند سال گذشته در زمینه تولید و ارائه گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ بسیار موفق عمل کرده است اخیرا از جدیدترین فبلت خود به نام لنوو فبلت ۳ رو ... تبلت ویندوزی Lenovo MIIX 300 با قیمت دلار معرفی شد - رزبلاگ giyahedarooei.rozblog.com/.../تبلت-ویندوزی-lenovo-miix-300-با-قیمت-دلار-معرفی-شد.html‏ - ذخیره شده تبلت لنوو MIIX 300 با طراحی زیبا و همراه با ویندوز ۸.۱ معرفی شد. قیمتی که برای ... رونمایی لنوو از MIIX 300 تبلت ویندوز 8.1 با قیمت 149 دلار | فارنت رونمایی لنوو .... کنگره ... ۳ تبلت جدید خود رونمایی کرده است ، که اولین تبلت Lenovo IdeaPad