مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک

[ad_1]

 

رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۰

 

چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه‌ای را معرفی کرد می‌گذرد؛ اما هم‌اکنون این لوکس ساز آمریکایی با پروتوتایپ مسابقه‌ای جدیدی بازگشته است.

 
 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

رئیس IMSA اسکات آترتون می‌گوید: «همه‌ی ما از اینکه می‌بینیم کادیلاک، یکی از قابل‌احترام‌ترین خودروسازان دنیا رسماً به مسابقات پروتوتایپ می‌آید بسیار خوشحالیم. این دقیقاً نوعی از برنامه‌ای است که من سال قبل و در هنگام اعلام کانسپت بین‌المللی دیتونا در ذهنم داشتم.»

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

Dpi-V.R تنها در چند هفته و برای اولین تست در دیتونا معرفی خواهد شد. یک ماه بعد سه نمونه از این خودرو برای حضور در رویداد رولکس 24 آماده خواهند شد. این خودروها باید از پس مزدا و نیسان بربیایند، دو شرکتی که پروتوتایپ هایی را بر اساس قوانین Dpi جدید توسعه داده‌اند.

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

 

 معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R

این اولین باری است که کادیلاک از زمان حضور و موفقیتی محدود در سری مسابقات لمانز آمریکایی بین سال‌های 2000 تا 2002 در مسابقات پروتوتایپ حضوری فعال دارد.

مرجع : وب سایت پدال

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایرانسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین درگ بین سدان‌های وحشی کادیلاک در برابر ب‌ام‌و … …دورانی ب‌ام‌و یکی از معدود خودروهای کلاس سدان‌های کامپکت لوکس عملکردی بود و در بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی هیوندای ولاستر اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایران سایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب درگ بین سدان‌های وحشی کادیلاک در برابر ب‌ام‌و دورانی ب‌ام‌و یکی از معدود خودروهای کلاس سدان‌های کامپکت لوکس عملکردی بود و در بازار بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین مشخصات کلی هیوندای ولاستر اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه هزینه تعویض پلاک خودرو درصد افزایش می یابد اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون



لینک منبع :رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک

تصاویر برای رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رونمایی-از-پروتوتایپ-مسابقه‌ای-کادیلاک‏ 5 دسامبر 2016 ... چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه‌ای را معرفی کرد می‌گذرد؛ اما هم‌اکنون این لوکس ساز آمریکایی با پروتوتایپ مسابقه‌ای جدیدی ... رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../رونمایی-از-پروتوتایپ-مسابقه‌ای-کادیلاک/‏ - ذخیره شده رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک. شاهین احمدزاده: چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه‌ای را معرفی کرد می‌گذرد؛ اما هم‌اکنون این لوکس ساز ... رونمایی از پروتوتایپ مسابقه ای کادیلاک - پایگاه خبری ستاره ها tnews.ir/news/252975442868.html‏ 5 دسامبر 2016 ... چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه ای را معرفی کرد می گذرد؛ اما هم اکنون این لوکس ساز آمریکایی با پروتوتایپ مسابقه ای ... رونمایی از پروتوتایپ مسابقه ای کادیلاک - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/p457383/.../رونمایی-پروتوتایپ-مسابقه-کادیلاک.html‏ 5 دسامبر 2016 ... ماشین مسابقه ای, کادیلاک, پروتوتایپ, خودرو چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه ای را معرفی کرد می گذرد؛ اما هم اکنون این ... معرفی پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک DPi-V.R | پدال، مجله خودرو و حمل و ... www.pedal.ir/کادیلاک/معرفی-پروتوتایپ-مسابقه‌ای-کادیلاک-dpi-v-r/‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه‌ای را معرفی کرد می‌گذرد؛ اما هم‌اکنون این لوکس ساز آمریکایی با پروتوتایپ مسابقه‌ای جدیدی ... بازگشت کادیلاک به مسابقات استقامتی پس از ۱۴ سال - زومیت www.zoomit.ir/.../cadillac-returning-prototype-endurance-racing/‏ - ذخیره شده 3 دسامبر 2016 ... کادیلاک از جدیدترین خودروی مسابقه‌ای خود رونمایی کرد. ... کادیلاک در بالاترین کلاس پروتوتایپ مسابقات ISMA به تیم‌های مزدا و نیسان ملحق خواهد ... پرده برداری از پروتوتایپ رقابتی کادیلاک (14 عکس) - سرزه www.serze.com/پرده-برداری-پروتوتایپ-رقابتی-2416051/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... رونمایی از پروتوتایپ مسابقه ای کادیلاک چهارده سال از واپسین وقتی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه‌ای را شناساند می‌گذرد؛ اما هم‌اکنون این فانتزی ... بازگشت کادیلاک به مسابقات استقامتی پس از 14 سال www.iranecar.com/.../بازگشت-کادیلاک-به-مسابقات-استقامتی-پس-از-14-سال‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... کادیلاک از جدیدترین خودروی مسابقه‌ای خود رونمایی کرد. ... کادیلاک در بالاترین کلاس پروتوتایپ مسابقات ISMA به تیم‌های مزدا و نیسان ملحق خواهد ... اخبار مسابقه‌ای - روزامه roozame.com/tags/مسابقه‌ای?category=sport‏ - ذخیره شده زومیت | ۱۳۳ روز پیش |; رونمایی از پروتوتایپ مسابقه‌ای کادیلاک چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقه‌ای را معرفی کرد می‌گذرد؛ اما هم‌اکنون این ...