مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واعظی: آمریکا قادر به نقض برجام نیست

[ad_1]
خبرگزاری ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء شده و به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و یک سند بین المللی محسوب می شود، بنابراین آمریکا نمی تواند به تنهایی این سند را نقض کند.

محمود واعظی در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز که عصر سه شنبه در آمفی تئاتر پارک شهید چمران کرج برگزار شد، خاطرنشان کرد: امریکا امروز نمی تواند به آنچه که می گوید عمل کند، بنابراین اگر خلاف تعهدات اقدام کند خود زیان می بیند.

وی افزود: مردم در تحریم ها مقاومت کردند و با تبعیت از تصمیم دولت برای دفاع از اصول و اعتقادات مردم برای برداشته شدن تحریم های ظالمانه 30 ماه از دولت حمایت کردند که با آرامش مذاکره کنند و به احقاق حقوق ملت ایران برسند.

واعظی افزود: در دوران گذشته و موانعی که ایران از آنها عبور کرده، بزرگترین مولفه مردم بزرگ ایران و رهبری فرزانه بوده اند، بنابراین باید آرامشی داشته باشیم که آینده روشنی در راه است.

وی با اشاره به اینکه دنیا در حال تغییر است و قدرت تسلیحات نظامی نیست، گفت: اکنون کسی که می تواند از قدرت فکر و قدرت نرم مبنی بر فرهنگ و اندیشه استفاده کند، پیروز است.

**استان البرز در آستانه جهش بزرگ

وزیر ارتباطات افزود: اکنون برای پیشرفت باید از قدرت نرم در ابعاد مختلف کشور بهره ببریم. در دولت قبل 213 طرح در یک جلسه یک ساعته تصویب می شد، ولی در دولت یازدهم با تدبیر مصوبات کارشناسی شده و برای تحقق آنها با برنامه ریزی و پژوهش اقدام شده است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از مردم فهیم البرز برای استقبال پرشوری که از رییس جمهوری در سفر به استان البرز داشتند، افزود: اهتمام ویژه ای برای دریافت مصوبات بیشتر از سوی استان صورت گرفت که دستاوردهای بسیار خوبی نیز داشت.

وی ادامه داد: در مجموعه پیگیری های جدی برای رفع موانع و معضلات بزرگ استان وجود دارد از این رو انتظار می رود که برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز نیز این روند دنبال شود.

واعظی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو نیز گفت: این روز یادآور ایثارگری 3 دانشجو است که جان خود را کف دستشان گذاشتند تا کشور را از خفقان آن دوره نجات دهند، بنابراین یاد و خاطره آنها گرامی داشته می شود.

**پژوهش اساسی رشد و توسعه در دولت یازدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: برای رشد در حوزه های مختلف کشور باید به پژوهش به شکل ویژه ای توجه شود چراکه در دولت تدبیر و امید تلاش شده سلیقه ای تصمیم گیری نشود و مشورت با افراد با تجربه به جد در دستور کار است، بنابراین معنای واقعی تدبیر در یافتن راه حلی عقلانی برای حل مشکلات است.

واعظی گفت: امسال 700 هزار شغل ایجاد شده ولی بیکاری جوانان به اندازه ای بود که به چشم نیامده است، بنابراین باید به سوی دانش بنیان شدن اقتصاد و سایر موضوعات کشور حرکت کنیم.

**تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان

وی افزود: 140 وام وجوه اداره شده مصوب شده تا شرکت های دانش بنیان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از این طریق حمایت شوند.

واعظی اضافه کرد: در استان البرز مجموعه فرودگاهی پیام می تواند کمکی برای اقتصاد استان باشد. شهرک آی سی تی را در این محل ایجاد کرده و منطقه ویژه نیز به زودی فعال می شود که در خدمت کسب و کار و رونق اقتصادی استان قرار گیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

واعظی آمریکا قادر به نقض برجام نیستخبرگزاری ایرنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء واعظی آمریکا قادر به نقض برجام نیست واضحواعظیآمریکاقادربهنقضواعظی آمریکا قادر به نقض برجام نیستخبرگزاری ایرنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات واعظی آمریکا قادر به نقض برجام نیستوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء شده و به تصویب واعظی آمریکا قادر به نقض برجام نیست مجله راگاخبرگزاری ایرنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء واعظی آمریکا قادر به نقض برجام نیست برترینها …وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء شده و به تصویب واعظیبرجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به واعظیبرجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به نقض آن نیستواعظی برجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به واعظی برجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به نقض قادر به نقض آن نیست واعظی برجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با آمریکا قادر به نقض واعظی در واعظیبرجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به واعظیبرجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به نقض آن نیست آمریکا واعظی قادر بهآمریکاواعظیقادربهخبر های آمریکا واعظی قادر به قادر به نقض برجام نیست درباره برجام آمریکا دختر گرت بیل در آغوش پدرشعکس به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با گل در صدر جدول گلزنان یورو باشی، با تیم ملی کشورت برای اجاره مغازه در تهران چند؟ گروه مسکن نرخ اجاره مغازه در تهران دایره تنوع وسیعی دارد و از واحدهای تجاری کوچک با ودیعه سایت خبری تیک وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه برجام یک توافق چند جانبه است، گفت به نفع آمریکا و همه گزارش کامل فارس از راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران از حضور «حاج قاسم به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا تصمیمی اخیراً در وزارت نیرو گرفته شده تا به دوران امضای قراردادهای ساخت نیروگاه به روش نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فصل دیگری از فعالیت های خود، توجه خود را به آفریقا موتور جستجوی قطره برجام نشان داد مسئولان نباید هیچگاه به سمت آمریکا گام بردارند میزان آمریکا برای چندمین پایگاه خبری جماران امام خمینی انقلاب اسلامی نخعی؛ گنجینه روایت ساله دفاع مقدس به یاران عروج کرده اش پیوست تشییع فردا از دانشگاه اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و اجتماعی روزنامه شرق بدنبال انتصای سردار غیب پرور به فرماندهی بسیج، بخشی از کنش ها و واکنشهای سیاسی اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی،اقتصاد معاون وزیر نفت با اشاره به آزادسازی بخشی از پول‌های گازی بلوکه‌شده ایران در انگلیس اعلام



لینک منبع :واعظی: آمریکا قادر به نقض برجام نیست

واعظی:آمریکا قادر به نقض برجام نیست - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1141473‏ 6 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء شده و به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و یک سند بین المللی ... تصاویر برای واعظی: آمریکا قادر به نقض برجام نیست واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادر به نقض آن ... tnews.ir/news/6ef875510369.html‏ واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادر به نقض آن نیست. دریافت خبر : سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 19:6. اقتصاد > اقتصاد کلان - ایرنا نوشت: وزیر ... واعظی برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادر به نقض آن ... www.radicalkhabar.ir/search/?...واعظی+برجام...آمریکا+قادر+به+نقض...نیست‏ - ذخیره شده وزیر ارتباطات با بیان اینکه ملت ایران پشت سر دولت در طول ۳۰ ماه مذاکره ایستاد، افزود : برجام به نفع ایران بوده و به نفع آمریکا نیست. خبرگزاری تسنیم: محمود واعظی ... واعظی:برجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به نقض آن ... padidehnews.com/.../واعظی-برجام-یک-توافقنامه-بین-المللی-است-که-آمریکا-قادر-به-نقض-آن-نیست‏ ایرنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء ... المللی محسوب می شود، بنابراین آمریکا نمی تواند به تنهایی این سند را نقض کند. ... واعظی:برجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به نقض آن نیست. واعظی:برجام یک توافقنامه بین‌المللی است که آمریکا قادر به نقض آن ... tasna.ir/.../واعظی-برجام-یک-توافقنامه-بین‌المللی-است-که-آمریکا-قادر-به-نقض-آن-نیست.html‏ 6 دسامبر 2016 ... نیست آن نقض به قادر آمریکا که است بین‌المللی توافقنامه یک واعظی:برجام. واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادربه نقض آن ... vista.ir/.../واعظی-برجام-یک-توافقنامه-بین-المللی-است-که-آمریکا-قادربه-نقض-آن-نیست‏ کرج - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که برجام با توافق بین المللی امضاء شده و به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و یک سند بین المللی محسوب ... واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادربه نقض آن ... news.davary.com/.../واعظیبرجام-یک-توافقنامه-بین-المللی-اس/‏ - ذخیره شده واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادربه نقض آن نیست. در: چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ق٫ظ در: اخبار روز, اخبار سیاسی, سیاست خارجی و هسته ای تگ ها: ... خامنه‌ای: به نقض برجام قطعا واکنش نشان می‌دهیم | سیاست | DW.COM ... www.dw.com/fa-ir/خامنهای-به-نقض-برجام-قطعا.../a-36495527‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... او نسبت به اجرایی شدن تمدید قانون تحریم‌ها علیه ایران که مجلس نمایندگان ... میان هفت کشور به امضا رسیده و آمریکا به تنهایی قادر به لغو آن نیست. واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادربه نقض آن ... www.espeli.ir/.../واعظی%3Aبرجام+یک+توافقنامه+بین+المللی+است+که+آمریکا+قادربه+نقض+آن+نیست‏ واعظی:برجام یک توافقنامه بین المللی است که آمریکا قادربه نقض آن نیست.