مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد!

[ad_1]

یکی از پروازهای خطوط هوایی Southwest به دلیل به دنیا آمدن یک بچه در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در کارولینای جنوبی شد.

خانم Melissa Ford که گوینده این خطوط هوایی است، گفت:

پرواز ۵۵۶ در مسیر خود از فیلادلفیا به سمت اورلاندو قرار داشت، یکی از مسافران خانم این هواپیما، فرزند خود را روی هوا و در حال پرواز به دنیا آورد.

خانم Ford در ادامه گفت:

پزشکی که در داخل هواپیما مستقر بود، به این خانم کمک کرد و بعد از فرود اضطراری، بچه به همراه مادر و سایر اعضای خانواده به بیمارستان محلی منتقل شدند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ناگفته‌های مرد میلیون دلاری از نیروی هوایی و …اخبار مرتبط تصاویر جالب و دیدنی از پرواز و اورهال های نهاجا نامه آزادی عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیسسلام به همه اونایی که مثل من ناامیدن من کیمیا ۲۵ ساله ام از تهران بیماریم ویتیلیگو ترکیه عاشق سفر ترکیهسال دو سفر زمینی به آنتالیا داشتیم یکی از آنها در نوروز و دیگری در اواخر شهریور اخبار فناوری و تکنولوژیبچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۶ام ۱۳۹۵ در پارسی نیوزخبرگزاری ایسنا نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد بیماران مبتلا به ایست قلبی که ظرف پنج دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیمدانلود سریال دانلود رایگان سریال دانلود سریال با اشعار خاطره انگیز فرحناز چهارشنبه ‏ ‏ بردی از یادم دادی بر بادم با یادت شادم دل به تو دادم گزارش و تصاویری تاسف بار از مزاحمت های خیابانی دختران در گزارشوتصاویریتاسفبارآخر عاقبت مزاحمت برای دختران طنز آخر عاقبت مزاحمت برای دختران طنز تصاویری از مراسم ناگفته‌های «مرد میلیون دلاری» از نیروی هوایی و جنگنده ناگفته‌های «مرد میلیون دلاری» از نیروی هوایی و جنگنده بخش اول دستور امام برای پرداخت عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانیحساب ها بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیس سلام به همه اونایی که مثل من ناامیدن من کیمیا ۲۵ ساله ام از تهران بیماریم ویتیلیگو …من از ۷ پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد ترکیه عاشق سفر ترکیه سال دو سفر زمینی به آنتالیا داشتیم یکی از آنها در نوروز و دیگری در اواخر شهریور انجام شد اخبار فناوری و تکنولوژی بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۶ام ۱۳۹۵ در دسته خبر پارسی نیوز «خبرگزاری ایسنا» نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد بیماران مبتلا به ایست قلبی که ظرف پنج دقیقه پس دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم دانلود سریال دانلود رایگان سریال دانلود سریال با لینک سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به «برمه» به سرمان زد، هفت سال پیش بود



لینک منبع :بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد!

بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../بچه‌ای-در-یک-پرواز-هوایی-به-دنیا-آمد/.html‏ - ذخیره شده یکی از پروازهای خطوط هوایی Southwest به دلیل به دنیا آمدن یک بچه در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در کارولینای جنوبی شد. خانم Melissa Ford که گوینده این خ. بچه ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! - نشریه خوارزمی - تی نیوز tnews.ir/news/08f675753627.html‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... یکی از پروازهای خطوط هوایی Southwest به دلیل به دنیا آمدن یک بچه در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در کارولینای جنوبی شد. خانم Melissa Ford که ... تصاویر برای بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! بچه ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! - وب سایت تخصصی فناوری و ... tnews.ir/آی-تی-رسان/3ed575513097.html‏ - ذخیره شده یکی از پروازهای خطوط هوایی Southwest به دلیل به دنیا آمدن یک بچه در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در کارولینای جنوبی شد. خانم Melissa Ford که گوینده این خطوط ... بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! - مفیدستان mofidestan.ir/بچه‌ای-در-یک-پرواز-هوایی-به-دنیا-آمد/‏ - ذخیره شده یکی از پروازهای خطوط هوایی Southwest به دلیل به دنیا آمدن یک بچه در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در کارولینای جنوبی شد. خانم Melissa Ford که گوینده این خطوط ... سرنوشت کسانی که در هواپیما به دنیا می‌آیند؟ - فرادید faradeed.ir/fa/.../سرنوشت-کسانی-که-در-هواپیما-به-دنیا-می‌آیند‏ - ذخیره شده 30 ژانویه 2016 ... یا اینکه چند بچه تا به حال در هواپیما به دنیا آمده‌اند؟ ... تنها چهار ماه پیش از به دنیا آمدن شونا، در یک پرواز بریتیش ایرویز در شرایطی مشابه به دنیا آورد. تولد یک نوزاد دختر در هواپیما [بایگانی] - انجمن گردش دوستان مه سفر forum.mahsafar.com/archive/index.php/t-2696.html‏ - ذخیره شده سخنگوی فرودگاه نیویورک می گوید یک پرستار و دکتر درون پرواز به این مادر در ... گویند یک زن 33 ساله در پرواز اردن به نیویورک نوزاد دختر خود را به دنیا آورد. ... پرواز میکرد و توی اون پرواز بچه بدنیا می اومد، بچش تابعیت امریکا رو ... (تصاویر) هواپیمای غول‌پیکر در تهران - فرارو fararu.com/fa/news/.../تصاویر-هواپیمای-غول‌پیکر-در-تهران‏ - ذخیره شده - مشابه 1 ا کتبر 2014 ... این هواپیما تاکنون به دو مقصد پروازی جده و کویت پرواز داشته و ... مایل بدون توقف، برای نخستین بار در آوریل ۲۰۰۵ به پرواز در آمد. ..... فقط یک هزارم فرودگاه های دنیا توان فرود این هواپیما را دارند و این اولین فرود در ایران و در فرودگاه امام بود. .... حالا هی بگید ایرانی ها تو کل دنیا ملتی عزتمند هستن زهی خیال باطل ! بچه مشد. بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! - اخبار فارسی chionline.ir/بچه‌ای-در-یک-پرواز-هوایی-به-دنیا-آمد/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد! نق نق نکن بچه !تربیت کودکان کار دشواری است. پسر بچه‌ای را مجسم کنید که وسط یک فروشگاه شلوغ، شروع به ... کلک خیال‌انگیز: زندگی نورالدین زرین‌کلک - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.com/books?isbn=178083604X ابراهیم نبوی - ‏2016 - Biography & Autobiography گفت ما میخواهیم برای بچه های ایرانی که به آمریکا آمدند، کتابهای کودکان درست کنیم. ... باید مرخصی می گرفت، با یک پرواز شش ساعته از این سر آمریکا می رفت ...