مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری

[ad_1]

مسکو - ایرنا - سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد.

شاهدان عینی از سقوط شهابسنگ در منطقه جنگلی خاکاسی سیبری خبر دادند که پیش از برخورد به زمین بر اثر انفجار متلاشی شد.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز سه شنبه اعلام کرد: قطعات شهابسنگ نسبتا بزرگ نزدیک سد بزرگ سایانو-سوشینسک در منطقه سیبری در تایگا سقوط کرد.
در این گزارش به نقل از شاهدان عینی آمده است که پیش از رسیدن شهابسنگ نورانی به زمین، صدای انفجار شدیدی شنیده شد که صدای آژیر دزدگیر خودروها را به صدا درآورد و سبب وحشت شد.
ویکتور گروخوفسکی استاد دانشگاه دولتی اورال روسیه در این باره به خبرگزاری ایتارتاس گفت که شهابسنگ سقوط کرده نسبتا بزرگ بوده که با کاوش مسیر زمینی می توان قطعه های آن را در جنگل یافت.
دانشمند روس این احتمال را بعید ندانست که قطعات شهابسنگ در چند منطقه جنگلی و صعب العبور سقوط کرده باشد.
شاهدان عینی تصاویر و فیلم هایی را از این واقعه ضبط کرده اند که نشان می دهد، شهابسنگ در مسیر سقوط سه بار نورانی شده و منطقه اصابت را با وجود اینکه شب هنگام بود، روشن کرده است.
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نشانه های شهاب سنگ روی زمین نشانههایشهابسنگبیگ بنگ در حدود صد میلیون شهابهای ریز هر روز وارد جو زمین می شوند ولی در سال فقط چند خبرگزاری جمهوری اسلامیوب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامی دومین انفجار در مصر یک کشته بر جای گذاشت تیم سینا صنعت ایذه قهرمان کشتی فرنگی جام بزرگترین شهاب سنگ قرن بزرگترینشهابسنگقرنتوجه هرگونه استفاده از این مطلب بدون ذکر نام سایت علمی بیگ بنگ و لینک به این مقاله خبرگزاری جمهوری اسلامیوب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامیوب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرویس های بهداشتی پنج ستاره در ایران و چین روایتی از دیدار جمعی از خانواده های شهدای بدو علم علوم فضایی و هوانوردیبدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه نشانه های شهاب سنگ روی زمین نشانههای بیگ بنگ در حدود صد میلیون شهابهای ریز هر روز وارد جو زمین می شوند ولی در سال فقط چند تایی خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامی دومین انفجار در مصر یک کشته بر جای گذاشت تیم سینا صنعت ایذه قهرمان کشتی فرنگی جام باشگاه های بزرگترین شهاب سنگ قرن بزرگترینشهابسنگ توجه هرگونه استفاده از این مطلب بدون ذکر نام سایت علمی بیگ بنگ و لینک به این مقاله غیر خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری ۱۶ آذر ۹۵ و پیشنهادی به سران قوا مدیرعامل راه آهن یک هزار و کیلومتر از خط آهن کشور دو خطه بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه های دهه شهابسنگ در روسیه



لینک منبع :سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری

ایرنا - سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری www.irna.ir/fa/News/82335730/‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... مسکو - ایرنا - سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد. تصاویر برای سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری سقوط و انفجار شهاب سنگ در سیبری - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../سقوط-و-انفجار-شهاب-سنگ-در-سیبری‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... سقوط و انفجار یک شهاب سنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد. سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری - بازرگانی کوثر kosar.co/fa/news/3768/سقوط-و-انفجار-شهابسنگ-در-سیبری‏ 7 دسامبر 2016 ... سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد. سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری - SPI News spinews.ir/technology/73760-سقوط-و-انفجار-شهابسنگ-در-سیبری.html‏ 7 دسامبر 2016 ... گروه علمی: سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت. بهار نیوز - سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری baharnews.ir/news/121473/‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... گروه علمی: سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد. سقوط و انفجار شهاب‌سنگ در سیبری | تابناک - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/news/31919576/سقوط-و-انفجار-شهاب‌سنگ-در-سیبری‏ رتبه: ۸۶% - ۴٬۰۰۴ نقد 7 دسامبر 2016 ... سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد. فیلم/ سقوط شهاب سنگ در سیبری - آپارات www.aparat.com/v/.../فیلم%2F_سقوط_شهاب_سنگ_در_سیبری‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... seratnews.ir فیلم/ سقوط شهاب سنگ در سیبری شهاب سنگ , سیبری , فیلم , seratnews.ir. سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری - نشرنامه www.nashrname.ir/.../detail?id=سقوط...انفجار+شهابسنگ...سیبری‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... مسکو - ایرنا - سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد. وب سایت رسمی آخرین خبر | سقوط و انفجار شهابسنگ در سیبری akharinkhabar.ir/science/3133327‏ 6 دسامبر 2016 ... ایرنا/ شاهدان عینی از سقوط شهابسنگ در منطقه جنگلی خاکاسی سیبری خبر دادند که پیش از برخورد به زمین بر اثر انفجار متلاشی شد. شبکه دوم ...