مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک

[ad_1]
مجله منزل: زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را تغییر دهید، کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و به سادگی و با جزیی‌ترین وسایل خالق طرح‌های دکوراتیو و بامزه برای اتاق کودک‌تان باشید. اگر به دنبال یکی از این ایده‌های خلاقانه هستید با این مطلب همراه باشید.

 

پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک 
وسایل مورد نیاز
  • پارچه سفید
  • پنبه
  • نخ بی‌رنگ
  • نخ‌های رنگی
  • مقوا
  • قیچی
  • مداد

 

1. در مرحله اول طرح یک تکه ابر را روی مقوا بکشید و دور آن را ببرید. حالا از این مقوا به عنوان شابلون استفاده کنید. پارچه را تا کنید و مقوا را روی پارچه قرار دهید و با مداد طرح ابر را روی پارچه بکشید و  با کمک قیچی ببرید.

 

پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک 


2. حالا شما دو تکه ابر پارچه‌ای دارید. روی تکه اول همانند تصویر با مداد شکل چشم‌ها را بکشید و با نخ مشکی روی آن را کوک بزنید تا چشم‌های آویز شما نمایان شود.

 

پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک 


3. در این مرحله با نخ آبی دو تکه ابر را با کوک  ساده به هم بدوزید. توجه داشته باشید   قسمت کوچکی را باز نگه دارید و داخل ابر را با پنبه پر کنید و دوباره با کوک‌های ساده آن را بدوزید. حالا ابر شما آماده است.

 

پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک 


4. برای ساخت منگوله‌های رنگی همانند تصویر نخ‌ها را چندین بار به دور دست خود بپیچید و با یک نخ هم‌رنگ یک طرف آن را ببندید و طرف دیگر را قیچی کنید.

 

پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک 

5. پس از ساخت منگوله‌ها آنها را از نخ‌های بی‌رنگ به سلیقه خود به‌وسیله سوزن رد کنید و به قسمت پایین ابر بدوزید.

 

پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک 

6. حالا آویز اتاق کودک شما آماده است!
پیشنهادی شگفت‌انگیز برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک

 


 

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت  taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

معجزه رنگ در خانه های ایرانی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

باید و نباید های فنگ شویی برای ورودی منزل عکسباید و نباید های فنگ شویی در وروردی منزل بر اساس قوانین و باید و نباید های فنگ شویی می خانه عروس و داماد را به بهترین شکل طراحی …پربیننده ترین خبرها لباس های جالب و خلاقانه نوزادان تازه متولد شده در بیمارستاندکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری …آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ واضح پایگاه جامع ایرانیانصفحه اول تمام مطالب ارتباط با ما تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می دکوراسیون زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای باید و نباید های فنگ شویی برای ورودی منزل عکس باید و نباید های فنگ شویی در وروردی منزل بر اساس قوانین و باید و نباید های فنگ شویی می توان خانه عروس و داماد را به بهترین شکل طراحی کنیدتصاویر تزیین دکوراسیون خانه عروس و داماد طراحی و تزیین دکوراسیون خانه عروس و داماد کاری سخت و چالش دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیوندکوراسیون تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در برجام مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی دستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای آخر واضح پایگاه جامع ایرانیان کاملترین آرشیو وبسایتهای فارسی زبان احادیث و روایات امام صادق عروزه دارى در حکم دهانى دکوراسیون زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت



لینک منبع :پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک

تصاویر برای پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک - برترین ها www.bartarinha.ir/.../پیشنهادی-جالب-برای-تغییر-دکوراسیون-اتاق-کودک‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را ... پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../پیشنهادی-جالب-برای-تغییر-دکوراسیون-اتاق-کودک/‏ زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را تغییر دهید، کافی ... پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/307721‏ زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را تغییر دهید، کافی ... پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک | مجله اینترنتی آسمان skymags.ir/1395/11/.../پیشنهادی-جالب-برای-تغییر-دکوراسیون-ات/‏ - ذخیره شده مجله منزل: زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را تغییر ... پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک - آریسته aristeh.com/.../دکوراسیون/دکوراسیون.../2940-2016-12-09-21-33-15.html‏ 9 دسامبر 2016 ... زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را ... پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک | زمانی که - قطره www.ghatreh.com/.../پیشنهادی-جالب-برای-تغییر-دکوراسیون-اتاق-کودک‏ 4 ژانویه 2017 ... زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت های بزرگ بروید و زیر Ù. Btitr - پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک www.btitr.com/.../پیشنهادی-جالب-برای-تغییر-دکوراسیون-اتاق-کودک‏ - ذخیره شده زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودکتان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکتهای بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را تغییر دهید، ... تغییر دکوراسیون اتاق کودک با این پیشنهاد جالب +تصاویر - پورتال ... tnews.ir/نیک-صالحی/c3b576642559.html‏ تغییر دکوراسیون اتاق کودک با این پیشنهاد جالب تغییر دکوراسیون اتاق کودک زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ ... پیشنهادی جالب برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک | مجله راگا magazine.raganews.ir/290196/‏ 7 دسامبر 2016 ... مجله منزل: زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند ...