مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دونات با سیب پخته

[ad_1]

در مطلب زیر طرز تهیه دونات با سیب پخته را برای شما عزیزان آماده کرده ایم با ما همراه باشید.سیب را خرد کرده و در داخل ظرفی کمی آب ریخته و نیمه پخت می کنیم ، قالب دونات یا مافین را با روغن جرب کنید و

 طرز تهیه دونات با سیب پخته

 

طرز تهیه دونات با سیب پخته

 

در مطلب زیر طرز تهیه دونات با سیب پخته را برای شما عزیزان آماده کرده ایم با ما همراه باشید.

مواد لازم برای۶ نفر:

▫️پودر دارچین   ۱/۲ قاشق چای خوری
▫️شکر برای سرو  ۳ قاشق غذا خوری
▫️سیب با پوست  ۲/۳ پیمانه
▫️روغن    به مقدار لازم
▫️جوش شیرین   ۱/۸ قاشق چای خوری
▫️نمک   ۱/۲ قاشق چای خوری
▫️ادویه پای سیب   ۱ قاشق چای خوری
▫️بیکینگ پودر   ۱ قاشق چای خوری
▫️ماست‏   ۱/۳ پیمانه
▫️تخم مرغ هم زده  ۱ عدد
▫️کره   ۱/۴ پیمانه
▫️آرد گندم   ۱/۴ پیمانه
▫️شکر   ۱/۳ پیمانه
▫️آرد کامل   ۳/۴ پیمانه

طرز تهیه :

۱-  سیب را خرد کرده و در داخل ظرفی کمی آب ریخته و نیمه پخت می کنیم ، قالب دونات یا مافین را با روغن جرب کنید و بعد از خنک شدن سیب نیم پخت شده را داخل قالب ریخته ، در یک کاسه بزرگ، آرد کامل، 1/3 پیمانه شکر، آرد گندم، بیکینگ پودر، ادویه پای سیب، نمک و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. مواد را با همزن شیرینی پزی خوب مخلوط کنید تا یکدست شوند.

۲- در یک کاسه کوچک، تخم مرغ و ماست را با هم مخلوط کنید. مخلوط تخم مرغ را به مخلوط آرد اضافه کنید و خوب هم بزنید.

۳- مواد را داخل قالب ها بریزید. روی آنها پلاستیک بکشید و دو تا 24 ساعت در یخچال قرار دهید.

۴- فر را با دمای 350 درجه فارنهایت روشن کنید. پلاستیک را بردارید و قالب ها را 15 دقیقه داخل فر بگذارید.

۵- در یک کاسه کوچک، 3 قاشق غذاخوری شکر و دارچین را با هم مخلوط کنید. پس اینکه دونات ها کمی خنک شدند، آنها را داخل شکر بغلتانبد و سرو کنید.

سایر نکات :

این دونات های خوشمزه برای صبحانه عالی هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه دونات طرز تهیه کاپ کیک کدوحلوایی با رویه پنیر خامه ایانواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرطرز تهیه سمبوسه با خمیر طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش طرز تهیه کیک نسکافه با گردو آکاطرز تهیه کیک نسکافه با گردو طرز تهیه انواع کیک آموزش شیرینی پزیطرز تهیه رب خانگی یاد بگیر دات کامطرز تهیه رب خانگی که سالم و مطمئن و بدون مواد نگهدارنده بوده و این رب را چند سال بدون طرز تهیه چیزکیک طرز تهیه فر را روی درجه درجه سانتیگراد قرار دهید پودر بیسکوییت و کره ذوب شده و آشپزی رنگین آشپزی رنگین طرزتهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی با عکس و تزئینآشنایی با روش تهیه‌ی شیرینی پفک مرنگطرز تهیه مرحله سفیده های تخم مرغ را در ظرفی خشک و تمیز با همزن بزنید تا سفید و پفکی طرز تهیه غذاهای خیلی خوشمزه فقط در دقیقهطرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن طرز تهیه غذای معرکه و خوشمزه روسیبیف استراگانفطرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن طرز تهیه دونات طرز تهیه دونات انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه سمبوسه با خمیر طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس طرز تهیه کیک نسکافه با گردو آکا طرز تهیه کیک نسکافه با گردو طرز تهیه انواع کیک آموزش شیرینی پزی طرز تهیه رب خانگی یاد بگیر دات کام طرز تهیه رب خانگی که سالم و مطمئن و بدون مواد نگهدارنده بوده و این رب را چند سال بدون کپک طرز تهیه چیزکیک طرز تهیه فر را روی درجه درجه سانتیگراد قرار دهید پودر بیسکوییت و کره ذوب شده و پودر آشپزخانه کوچک من طرز تهیه کمپوت شکمو به اشپزخانه کوچک من خوش امدید از اونجایی که عاشق اشپزی هستم و از اشپزی لذت میبرم و آشپزی رنگین آشپزی رنگین طرزتهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی با عکس و تزئین آشنایی با روش تهیه‌ی شیرینی پفک مرنگ طرز تهیه مرحله سفیده های تخم مرغ را در ظرفی خشک و تمیز با همزن بزنید تا سفید و پفکی شود طرز تهیه غذای معرکه و خوشمزه روسیبیف استراگانف طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و دریفت و دونات با ماشین دونات با دوج چارجر طرز تهیه دونات با ماست دونات با آرد برنج طرز تهیه دونات با فر دونات با و دستور دونات با بکینگ دونات با ماست



لینک منبع :طرز تهیه دونات با سیب پخته

دونات سیب زمینی - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/159763/دونات-سیب-زمینی‏ - ذخیره شده - مشابه 10 آوریل 2011 ... دونات سیب زمینی ... طرز تهیه: سیب زمینی ها را در آب نمک بپزید و سپس پوست کنید و … ... آرد، خمیر مایه و سیب زمینی را با هم خوب ورز دهید. خمیر را ... دونات سیب، طرز تهیه دونات سیب - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/shirinikhoshk1/13909.html‏ - ذخیره شده - مشابه دونات سیب,دونات سیب خوشمزه,انواع دونات,دونات سیب طرز تهیه,آموزش تهیه دونات سیب ... دونات برنج قهوه ای با سیب و هویج میان وعده ی مقوی برای بچه ها آموزش پخت دونات ... طرز تهیه دونات سیب -دونات سیب بدون فر -دونات سیب و دارچین - فریتر ... https://irancook.ir/10/30/دونات-سیب/23829/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۸۳ نقد - ۲۰ دقیقه طرز تهیه دونات سیب: سیب ها را بشویید و با استفاده از دستگاه مخصوص یا یک چاقوی تیز وسط سیب را دربیاورید. سپس سیب را حلقه حلقه ... پیراشکی مرغ با خمیر سیب زمینی - نمناک namnak.com/پیراشکی-مرغ-با-خمیر-سیب-زمینی.p6986‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۷ - ۴۷ نقد طرز تهیه پیراشکی مرغ با مواد اولیه ساده, طرز تهیه ی یک پیراشکی ساده و خوشمزه را در سایت نمناک ببینید. طرز تهیه دونات با سیب پخته - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/57247/طرز-تهیه-دونات-با-سیب-پخته‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... در مطلب زیر طرز تهیه دونات با سیب پخته را برای شما عزیزان آماده کرده ایم با ما همراه باشید. سیب را خرد کرده و در داخل ظرفی کمی آب ریخته و نیمه پخت ... طرز تهیه دونات با سیب پخته - تک آشپز www.takashpaz.net/طرز-تهیه.../928-طرز-تهیه-دونات-با-سیب-پخته‏ - ذخیره شده طرز تهیه: سیب را خرد کرده و در داخل ظرفی کمی آب ریخته و نیمه پخت می کنیم ، قالب دونات یا مافین را با روغن جرب کنید و بعد از خنک شدن سیب نیم پخت شده را داخل ... طرز تهیه دونات با سیب پخته - Hendevaneh hendevaneh.com/طرز-تهیه-دونات-با-سیب-پخته/‏ در مطلب زیر طرز تهیه دونات با سیب پخته را برای شما عزیزان آماده کرده ایم با ما همراه باشید. سیب را خرد کرده و در داخل ظرفی کمی آب ریخته و نیمه پخت می کنیم، قالب ... پیراشکی مرغ با خمیر سیب زمینی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../chicken1-potato-dumpling.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه پیراشکی مرغ نحوه پخت پیراشکی مرغ , پیراشکی مرغ با سیب زمینی , پیراشکی با سیب زمینی , پخت پیراشکی مرغ , سایت آشپزی , آموزش آشپزی. دونات سیب زمینی - خودساز - خانه khodsaaz.ir/1394/06/13/دونات-سیب-زمینی/‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2015 ... این مدل دونات سیب زمینی توی فر پخته میشه و از روش سرخ شده سالم تره. ... خمیر رو ورز بدید و روی یک سطح که مقداری با آرد پوشونده شده پهن کنید. طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-پیراشکی-سیب-زمینی‏ - ذخیره شده - مشابه 23 نوامبر 2015 ... تصویر طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی. طرز تهیه: ابتدا سیب‌زمینی‌ها را بپزید، سپس ... پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری روغن آن را تفت دهید.