مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

[ad_1]

برترین ها: در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های مذهبی و ناآرامی های سیاسی را در طول عمرشان تاب آورده اند و الهام بخش نویسندگان از چاسر تا دن براون بوده اند. علاوه بر این، بسیاری از این سایت های تاریخی غنی آرامگاه محبوب ترین و بانفوذترین چهره های جهان هستند. در این مطلب فهرستی از زیباترین کاتدرال های (کلیسای جامع) انگلستان را که حتما باید در سفر خود از آن ها بازدید کنید را مشاهده می کنید.


کلیسای وست مینستر (Westminster)


یکی از نشانه های مشهور لندن، کلیسای وست مینستر ابی است که در قرن سیزدهم و در زمان سلطنت شاه هنری دوم ساخته شد و طراحی گوتیک آن از کلیساهای فرانسوی جدید آن زمان در ریم، آمین و شارتر الهام گرفته شده است. این کلیسا علاوه بر اینکه مکان برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی بوده، آرامگاه بسیاری از چهره های تاریخی از جمله اسحاق نیوتن و چارلز داروین است.

 زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

 


 
کلیسای ویتبی (Whitby)

هالووین زمان مناسبی برای بازدید از این صومعه گوتیک شبح وار است که الهام بخش بخشی از داستان دراکولای برام استوکر بوده است. هر سال پاییز این کلیسای ویرانه با نمایش نورانی دراماتیکی روشن می شود و میزبان اجراهای مانند گفتن داستان ارواح است.

 زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

 


 
کلیسای کانتربری (Canterbury)

ریشه های این کلیسای مشهور جهان در سال 597 شروع شد، زمانی که سنت آگوستین، اولین اسقف اعظم کانتربری به عنوان یک مبلغ مذهبی انگلستان وارد کنت شد. زائران از سراسر جهان برای دیدن زیارتگاه سنت توماس بکت به این کلیسا می آیند. پنج قرن پیش، برخی از قصه های آن ها به طور مشهوری در داستان های کانتربری چاسر گفته شده است.

 زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

 


 
راسلین چپل (Rosslyn Chapel)

طرفداران راز داوینچی دن براون، راسلین چپل را می شناسند، که در این رمان محل پیداشدن سرنخی برای به دست آوردن جام مقدس است. این سایت به طور رسمی کلیسای دانشگاهی سنت متیو نام دارد و به قرن پانزدهم باز می گردد.

 

زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان 

 

کلیسای جامع سالزبری (Salisbury)

این کلیسا محل یکی از چهار نسخه باقی ماننده جهان از مگنا کارتا است و تاریخ آن به اوایل قرن سیزدهم بازمی گردد. این نمونه اصلی معماری انگلیسی اولیه هم چنین با ساعت فرفورژه دست ساز آهنی قرن چهاردمش شناخته شده است.

 زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

 


 
کلیسای وینچستر (Winchester)

علامندان ادبی احتمالا علاقه زیادی به کلیسای وینچستر، محل دفن جین آستین دارند. این کلیسا حدود هزار سال پیش ساخته شده و یکی از بزرگترین کلیساهای گوتیک در اروپاست و یک شبستان طولانی دارد.

 

زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهنمای جامع سفر به بلغارستان لست سکندبلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است جمعیت این کشور بالغ کلیسای وانک زیباترین کلیسای جلفای اصفهانکلیسای وانک یا آمنا پرکیج نام کلیسایی است در محله جلفای اصفهان این کلیسا از کلیساهای عجایب هفت گانه روسیه عجایب هفت گانه روسیه سایت با برگزار کردن یک نظر سنجی اینترنتی و پیامکی از راهنمای جامع سفر به بلغارستان لست سکندزیباترین جزیره بلغارستان جزیره ای تاریخی با آثاری منحصر به فرد که می تونه یک روز کامل معروف ترین میدان های تاریختصاویرمعروف ترین میدان ها میدان در مفهوم واقعی آن، فضای باز و وسیعی است که معمولا برای دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایراندیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی ترکیه عاشق سفر ترکیهخرید در آنتالیا بحث خرید در آنتالیا خیلی مفصل است که سعی میکنم کمی آنرا باز کنمشهرهای استان مازندران آلاشت آلاشْت یکی از شهرهای شهرستان سوادکوه در استان مازندران و زادگاه رضا پهلوی آشنایی با استان مازندراندریای مازندران در شمال، استان تهران، سمنان و قزوین در جنوب و استان‌های گیلان و دانشنامه مهندسی مواد فلزات غیرآهنیمس مشخصات فیزیکی مسمس دارای ساختار بوده و تغیرات آلوتروپیک در آن وجود ندارد در راهنمای جامع سفر به بلغارستان لست سکند بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است جمعیت این کشور بالغ بر ۷ کلیسای وانک زیباترین کلیسای جلفای اصفهان کلیسای وانک یا آمنا پرکیج نام کلیسایی است در محله جلفای اصفهان این کلیسا از کلیساهای عجایب هفت گانه روسیه عجایب هفت گانه روسیه سایت با برگزار کردن یک نظر سنجی اینترنتی و پیامکی از مردم راهنمای جامع سفر به بلغارستان لست سکند زیباترین جزیره بلغارستان جزیره ای تاریخی با آثاری منحصر به فرد که می تونه یک روز کامل شما معروف ترین میدان های تاریختصاویر معروف ترین میدان ها «میدان» در مفهوم واقعی آن، فضای باز و وسیعی است که معمولا برای اجتماعات دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایران دیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی های ترکیه عاشق سفر ترکیه خرید در آنتالیا بحث خرید در آنتالیا خیلی مفصل است که سعی میکنم کمی آنرا باز کنم شهرهای استان مازندران آلاشت آلاشْت یکی از شهرهای شهرستان سوادکوه در استان مازندران و زادگاه رضا پهلوی معدوم می آشنایی با استان مازندران دریای مازندران در شمال، استان تهران، سمنان و قزوین در جنوب و استان‌های گیلان و گلستان به دانشنامه مهندسی مواد فلزات غیرآهنی مس مشخصات فیزیکی مسمس دارای ساختار بوده و تغیرات آلوتروپیک در آن وجود ندارد در درجه



لینک منبع :زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../زیباترین-کلیساهای-جامع-در-انگلستان‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های مذهبی و ... تصاویر برای زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/575239/زیباترین-کلیساهای-جامع-در-انگلستان/‏ 8 دسامبر 2016 ... در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های مذهبی و ... زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان | در سراسر انگلستان کلیساهای www.ghatreh.com/news/nn35398469/زیباترین-کلیساهای-جامع-انگلستان‏ 4 ژانویه 2017 ... در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های نØ. زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان - تی نیوز tnews.ir/news/e05d75607999.html‏ 8 دسامبر 2016 ... اتحادخبر: در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های ... این ۱۰ کلیسا بنایی شگفت انگیز دارند+تصاویر - بیتوته www.beytoote.com/iran/.../images1-building-wonderful.html‏ - ذخیره شده - مشابه زیباترین کلیساهای جهان گردشگری کلیسا کلیسای جامع سنت بازیل,کلیسای نتردام, باسیلیکای سن ... ۷-باسیلیکا دی سانتا ماریا دل فیوره، فلورانس، ایتالیا. زیباترین کلیساهای جامع انگلستان - محبوب ها mahboobha.ir/tag/زیباترین-کلیساهای-جامع-انگلستان‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2017 ... در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های مذهبی و ... دکوراسیون:زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان | مجله اینترنتی های وب hiweb.gdn/index.php/news2421235‏ 8 دسامبر 2016 ... برترین ها: در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های ... زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان - پرنسیا peransia.xyz/search/زیباترین-کلیساهای-جامع-در-انگلستان‏ - ذخیره شده زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان از بین هزاران مقاله و اطلاعات وب سایتهای وب فارسی جستجو شده و نتیجه آن به نمایش درآمده است. کلیه اطلاعات دارای منبع میباشد ... ویژه | زیباترین کلیساهای جامع جهان | NextHoliday.ir nextholiday.ir/post/زیباترین-کلیساهای-جامع-جهان‏ - ذخیره شده زیباترین کلیساهای جامع جهان ... در این مطلب نگاهی به بهترین کلیساهای جامع دنیا خواهیم داشت. کلیساهایی که در ... 8- کلیسای جامع کنتربری (کنتربری - انگلستان): .