مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: زمانی که تولیدکنندگان ایران وارد فضای کشورهای دیگر می‌شوند، باید برای ماندن در فضای رقابتی تولیدات خود باید محصولات با کیفیت و ارزان تولید کنند و چنین کالایی کالای اقتصادی می‌گویند.

وی با بیان اینکه صادرات جزیی از سیاست‌های جدی دولت است، گفت: امروز موانع و تحریم‌ها برداشته شده است و همین صادرات از اهداف اساسی دولت است.

این مسئول اضافه کرد: وزارت ارتباطات ایران مسئول کمیسیون اقتصادی کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی، امارات، اندونزی و فیلیپین را برعهده دارد.

واعظی ضمن تاکید به اینکه هرکدام از کشورهای ذکر شده، مزیتی برای لرستان هستند، به سرمایه‌گذاری کشور هلند در گلخانه خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: محصولات این سرمایه‌گذاران هلندی به کشور روسیه صادر می‌شود و علاوه بر آن یک علم جدید وارد استان می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان یادآور شد: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران و تولیدکنندگان برای باز کردن بازارهای خارجی است و به کارآفرینان، تجار و بازرگانان جهت صادرات کمک می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جزئیاتی از قتل فجیع اعضای یک خانواده در شهرک آزادی …زن جوانی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزادی تهران مرتکب قتل همسر و دو فرزندش شده است در علامت کمبود پروتئین در بدنزمانی که با کمبود پروتئین مواجه می ‌شوید، بدن در حالت مقاومت و صرفه‌ جویی قرار می موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ آخرین قیمت اوراق خرید وام مسکنبیشترین حجم و ارزش معاملات امروز به معامله میلیون سهم شرکت آهن و فولاد ارفع به ارزش ائل ائل گزارش می دهد؛ نگاهی به ورزشگاه های …ائل در گزارشی نگاهی به ورزشگاه های اختصاصی در حال ساخت و حاضر در باشگاه های فوتبال جزئیاتی از قتل فجیع اعضای یک خانواده در شهرک آزادی عکس زن جوانی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزادی تهران مرتکب قتل همسر و دو فرزندش شده است در علامت کمبود پروتئین در بدن زمانی که با کمبود پروتئین مواجه می ‌شوید، بدن در حالت مقاومت و صرفه‌ جویی قرار می‌ گیرد و موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز آخرین قیمت اوراق خرید وام مسکن بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز به معامله میلیون سهم شرکت آهن و فولاد ارفع به ارزش ائل ائل گزارش می دهد؛ نگاهی به ورزشگاه های اختصاصی در ایران ائل در گزارشی نگاهی به ورزشگاه های اختصاصی در حال ساخت و حاضر در باشگاه های فوتبال ایران



لینک منبع :وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است

وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است www.farsnews.com/13950918001122‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان یادآور شد: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران و تولیدکنندگان برای باز کردن بازارهای خارجی است و به ... وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../وزیر-ارتباطات-دولت-حامی-و-مشوق-سرمایه‌گذران-است/‏ 9 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است. محمود واعظی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص صادرات کشور اظهار داشت: تا زمانی که بازار ... معاون استاندار قم دولت مشوق و حامی کارآفرینان حوزه گردشگری قم است ... www.radicalkhabar.ir/search/?...استاندار...دولت+مشوق...حامی...است‏ - ذخیره شده معاون استاندار قم دولت مشوق و حامی کارآفرینان حوزه گردشگری قم است. وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است. 8-12-2016 اجتماعی مشرق نیوز، جامعه 3 . وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است شب پنجشنبه 18 آذر ... khabarche.ir/.../وزیر-ارتباطات--دولت-حامی-و-مشوق-سرمایه-گذران-است‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای باز کردن بازارهای خارجی است و به کارآفرینان، تجار و ... مجله اینترنتی: فیلم عزاداری در مقابل لانه جاسوسی آمریکا عاشورای ... eqms.ir/fa/103494/مجله-اینترنتی-فیلم-عزاداری-در-مقابل-لا/‏ 15 ا کتبر 2016 ... ... مجله اینترنتی: رودخانه‌های اصلی گلستان به همراه کاهش روان‌آب مواجه است ... مجله اینترنتی: وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است /عنوان ... استان خوزستان | ارسالگر ersalgar.ir/aggregator/categories/27?page=31‏ بوده است. تمامی آرمان هایی که در حکومت طاغوت له شده بود و مردم را از شاه و حکومتش .... نوشته وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است اولین بار در عصر اهواز ... هرلحظه، بازیکن سرباز پرسپولیس با پدر و مادرش در حرم امام رضا (ع) harlahze.com/.../بازیکن-سرباز-پرسپولیس-با-پدر-و-مادرش-در-حرم-امام-رضا-ع-‏ 10 دسامبر 2016 ... وزیر ارتباطات: هر کس با هر تفکری در انتخابات ۹۶ کاندیدا شود هدفش ... وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است · اعضای هیأت مرکزی نظارت ... وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../وزارت_ارتباطات_و_فناوری_اطلاعات_ایران‏ - ذخیره شده - مشابه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از ۱۸ وزارتخانهٔ دولت ایران و مسؤول برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه زیرساختار و توانایی‌های ملی مخابراتی و اطلاعاتی ایران است. محمود واعظی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/محمود_واعظی‏ - ذخیره شده - مشابه این مقاله بخشی از رشته مقالات دربارهٔ سیاست در ایران است ... رئیس دولت یازدهم ایران، وی محمود واعظی را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات به ... مورینیو هنوز هم آقای خاص است | سایت خبری شاهرود shahroodnews.ir/مورینیو-هنوز-هم-آقای-خاص-است.html‏ 9 دسامبر 2016 ... شما در حال حاضر : صفحه اول » ورزشی » مورینیو هنوز هم آقای خاص است ... وزیر ارتباطات: دولت حامی و مشوق سرمایه‌گذران است · بازی استقلال و تراکتور ...