مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر

[ad_1]

گفته می شود این مامور پلیس در آب 3.5 متری داخل گودال غرق شده است.

گفته می شود این مامور پلیس در آب 3.5 متری داخل گودال غرق شده است.

جوان؛ در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک گودال بزرگ در شهر "سن آنتونیو" ایالت تگزاس آمریکا را نشان می دهد. بر اثر این حادثه یک مامور پلیس زن با نام "دورا لیندا" جان خود را از دست داد و یک مرد 60 ساله نیز بدلیل جراحت روانه بیمارستان شد.
گودال خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر

گودال خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر


 گفته می شود بعد از سقوط خوردو این مامور پلیس در آب حدود 3.5 متری داخل گودال غرق شده است. مرد 60 ساله نیزتوسط یک مرد و یک زن نجات پیدا کرد. علت این حادثه سوراخ شدن لوله فاضلاب بوده است.
گودال خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر

گودال خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر

گودال خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار ایران و جهاندولت انگلیس در سال‌های گذشته تلاش کرده است همان راه قدیمی خود را در پیش بگیرد و بهافطار کردن اردوغان در کنار خوانندۀ تغییر جنسیت دادهتصاویرچرخ گوشت چهار انگشت کودک کازرونی را بلعید ساعت و دقیقه پیش نجات این پسر الهه بخت هندوستان شد تصاویراینپسرالههبختهندی ها آداب و رسوم خاص خود را دارند، الهه های که تعدادشان کم نیست و هر کدام جداگانه اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار قاتل نامرئی اصفهانی را به کام مرگ کشید عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی رضایت بخش حوادث مجله اینترنتیضرب المثل شاه می بخشد ، شیخ علی خان نمی بخشد هدیه دی‌کاپریو هنرپیشه سرشناس به خبرهای حوادث خبر فارسیبه گزارش سرویس حوادث کواره به نقل از وبسایت مصری الناس و الشرطه مردم و پلیس راهکار برای خروج از اقتصاد نفتیراهکاربرایخروجشما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استوتار آرشیو نایاب ترین مطالب ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب ۲ ۵۰۰۴۶ بار دیده شدهسامانه همگام سایت همگام مدارسدختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شد خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار ایران و جهان در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعیورزشی افطار کردن اردوغان در کنار خوانندۀ تغییر جنسیت دادهتصاویر چرخ گوشت چهار انگشت کودک کازرونی را بلعید ساعت و دقیقه پیش نجات چهار این پسر الهه بخت هندوستان شد تصاویر اینپسرالههبخت هندی ها آداب و رسوم خاص خود را دارند، الهه های که تعدادشان کم نیست و هر کدام جداگانه اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار،آخرین چهار طبیعت گرد گرفتار در غار مغان مشهد نجات یافتند نهادهای متولی هم نوزاد یک روزه را رها کردند حوادث مجله اینترنتی وقتی سینمادارها برای واکنش مردم سر صحنه‌های عاشقانه رقص و آوازِ سلام بمبئی،چراغ‌ها را راهکار برای خروج از اقتصاد نفتی راهکاربرای شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید وتار آرشیو نایاب ترین مطالب ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب ۲ ۵۰۰۴۶ بار دیده شده سامانه همگام سایت همگام مدارس دختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شدتصویر



لینک منبع :گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر

تصاویر برای گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../گودال-بزرگ-خودروی-پلیس-را-بلعید-تصاویر‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک ... گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../گودال-بزرگ-خودروی-پلیس-را-بلعید-تصاویر‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... به گزارش بولتن نیوز، در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک گودال بزرگ در شهر "سن آنتونیو" ایالت تگزاس ... گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../گودال-بزرگ-خودروی-پلیس-را-بلعید-تصاویر/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... به گزارش امروز آنلاین در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک گودال بزرگ در شهر "سن آنتونیو" ایالت تگزاس ... گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-340734.html‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... باشگاه خبرنگاران: در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک گودال بزرگ در شهر "سن آنتونیو" ایالت تگزاس ... گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گودال-بزرگ-خودروی-پلیس-را-بلعید-تصاویر/‏ 8 دسامبر 2016 ... در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک گودال بزرگ در شهر "سن آنتونیو" ایالت تگزاس آمریکا را نشان می دهد. گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - سرزمین خبر sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=142443‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... گفته می شود بعد از سقوط خوردو این مامور پلیس در آب حدود 3.5 متری داخل گودال غرق شده است. مرد 60 ساله نیزتوسط یک مرد و یک زن نجات پیدا کرد. گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - سرویس خبری servicekhabari.com/287065‏ 8 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک ... گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/f1f975638135.html‏ 8 دسامبر 2016 ... به گزارش بولتن نیوز، در تصاویری که به تازگی منتشر شده است گیر افتادن دو خودرو را که داخل یک گودال بزرگ در شهر "سن آنتونیو" ایالت تگزاس ... گودال بزرگ خودروی پلیس را بلعید+ تصاویر | گفته می شود این - قطره www.ghatreh.com/news/.../گودال-بزرگ-خودروی-پلیس-بلعید-تصاویر‏ 8 دسامبر 2016 ... گفته می شود این مامور پلیس در آب 3.5 متری داخل گودال غرق شده است. - باشگاه خبرنگاران: در تصاویری که به تازگی منتشر.