مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مینی مافین گردو و شکلات سفید

[ad_1]

وب‌سایت شورو شیرین: مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافین گردو را برای شما آموزش داده ایم، امیدواریم از آن لذت ببرید.

مواد لازم:

  • کره نرم   185 گرم
  • شکر قهوه‌ای   100 گرم
  • زرده تخم مرغ     2 عدد
  • اسانس وانیل  1 قاشق چایخوری
  • آرد      200 گرم
  • پودرکاکائو       25 گرم
  • سفیدة تخم مرغ همزده    2 عدد
  • گردوی ریز خرد کرده    100 گرم
  • مارمالاد (به دلخواه) برای تزئین به میزان لازم

 

مواد لازم رویه:
  • کره نرم  2 قاشق سوپخوری
  • شکلات سفید خرد کرده  150 گرم

 

مینی مافین گردو و شکلات سفید 

طرز تهیه:

1-کره و شکر قهوه‌ای را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آن‌گاه زرده تخم‌مرغ‌ها و وانیل را بیفزائید و هم بزنید.

2-حالا مخلوط الک کرده آرد و پودر کاکائو را افزوده و مخلوط کنید تا خمیر مناسبی به‌دست آید. سپس خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و یک ساعت در یخچال نگه دارید.

3-اکنون هربار به اندازه یک قاشق چایخوری از خمیر فراهم کرده بردارید، آن را به شکل توپ درآورید و در مرکزش حفره‌ای ایجاد نمائید. اینک توپ‌های خمیری را ابتدا در سفیده تخم‌مرغ و سپس در گردو بغلتانید و در کپسول‌های کوچک مافین قرار دهید.

4-آن‌گاه کپسول‌های پر کرده را در سینی شیرینی‌پزی بچینید و سینی را در فر گرم کرده با دمای 160 درجه سانتیگراد قرار دهید. حالا مافین‌ها را به مدت تقریبی 8-10 دقیقه بپزید.

5-همینکه ‌مافین‌ها خنک شدند، حفره وسط آن‌ها را با مواد رویه پر کنید و با مارمالاد بیارائید.

طرز تهیه مواد رویه:

 

کره و شکلات را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت بخار آب جوش (بن ماری) آب کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه شیر عسلی طرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و شیرینی تر طرز تهیه سالاد سزار آشپزی و شیرینی پزیبراونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره چیز کیک بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و …شکلات فانتزی حتما دوست دارید شکلاتهای عید رو خودتون درست کنید و مهموناتون رو از کیک و شیرینی سرآشپزمواد لازم آرد ۲ و نیم پیمانه شکر قهوه ای ۱ و نیم پیمانه روغن مایع دو سوم پیمانه شیر ۱ و آشپزی طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو عکس طرز تهیه ماهی در فر با فویل روشی بسیار انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش …براونی کلاسیک گردویی شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است با آناناس و کدو سبز، کیک یک غذای ساده و خوشمزه مخصوص مهمانی دورهمیمرغ و برنج سرخ شدۀ چینی مواد لازم برنج سفید پیمانه سینه مرغ عدد گرم نمک و فلفل سیاه‫ایده های نوین دکوراسیون ‬جهت دانلود، خرید و یا سفارش پستی این محصول کلیک کنید پل های ارتباطی ما و شما تلفن پیراشکی کرم دار سرآشپزمواد لازم برای حدود تا عدد خمیر مایه یک و نیم قاشق سوپخوری شکر یک قاشق مرباخوری انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی طرز تهیه شیر عسلی طرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و شیرینی تر طرز تهیه خامه سالاد سزار آشپزی و شیرینی پزی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره چیز کیک بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و شیرینی پزی شکلات فانتزی حتما دوست دارید شکلاتهای عید رو خودتون درست کنید و مهموناتون رو از دیدن کیک و شیرینی سرآشپز مواد لازم آرد نول ۲۵۰ گرم تخم مرغ ۴ تا ۵ عدد شکر نرم و دانه ریز ۲۰۰ گرم پودر قند ۶۰ گرم کره خرد آشپزی طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو عکس طرز تهیه ماهی در فر با فویل روشی بسیار عالی و انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش شیرینی پزی براونی کلاسیک گردویی شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید یک غذای ساده و خوشمزه مخصوص مهمانی دورهمی مرغ و برنج سرخ شدۀ چینی مواد لازم برنج سفید پیمانه سینه مرغ عدد گرم نمک و فلفل سیاه ‫ایده های نوین دکوراسیون ‬ جهت دانلود، خرید و یا سفارش پستی این محصول کلیک کنید پل های ارتباطی ما و شما تلفن و پیراشکی کرم دار سرآشپز مواد لازم برای حدود تا عدد خمیر مایه یک و نیم قاشق سوپخوری شکر یک قاشق مرباخوری طرز تهیه کیک گردو و موز گردو و چربی خون خواص گردو و بادام خواص گردو و پسته چوب گردو و صنایع دستید کیک گردو و دارچین لاکپشت با گردو و پسته گردو و کلسترول



لینک منبع :مینی مافین گردو و شکلات سفید

مینی مافین گردو و شکلات سفید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... مینی مافین گردو و شکلات سفید. مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافین گردو را برای شما آموزش داده ... تصاویر برای مینی مافین گردو و شکلات سفید مینی مافین گردو و شکلات سفید - کمونه kamooneh.com/fa/news/102173/مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید‏ 11 دسامبر 2016 ... مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافین گردو را برای شما آموزش داده ایم، امیدواریم از آن لذت ببرید. مینی مافین گردو و شکلات سفید - آموزش شیرینی پزی - انجمن نودهشتیا forum.98ia.co/.../8063-مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید/‏ - ذخیره شده مینی مافین گردو و شکلات سفید مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافینگردو را برای شما آموزش داده ایم، امید... مینی مافین گردو و شکلات سفید | ماه ایران irmoon.com/مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... مینی مافین گردو و شکلات سفید .مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافین گردو را برای شما آموزش. مینی مافین گردو و شکلات سفید | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... مینی مافین گردو و شکلات سفید. مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافین گردو را برای شما آموزش داده ... مینی مافین گردو و شکلات سفید - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/145426/مینی-مافین-گردو-شکلات-سفید.html‏ 10 دسامبر 2016 ... مینی مافین گردو و شکلات سفید - وب‌سایت شورو شیرین: مافین ها همیشه جزو شیرینی های-مینی-مافین-گردو-شکلات-سفید. مینی مافین گردو و شکلات سفید - پسند psand.ir/مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید/‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2017 ... کره نرم ۲ قاشق سوپخوری; شکلات سفید خرد کرده ۱۵۰ گرم. مینی مافین گردو و شکلات سفید. طرز تهیه: ۱-کره و شکر قهوه‌ای را در ظرف مناسبی بریزید و ... مینی مافین گردو و شکلات سفید - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/09/20/مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... کره نرم ۲ قاشق سوپخوری; شکلات سفید خرد کرده ۱۵۰ گرم. مینی مافین گردو و شکلات سفید. طرز تهیه: ۱-کره و شکر قهوه‌ای را در ظرف مناسبی بریزید و ... مینی مافین گردو و شکلات سفید jooorvajoor.ir/1395/09/21/مینی-مافین-گردو-و-شکلات-سفید/‏ مینی مافین گردو و شکلات سفید. وب‌سایت شورو شیرین: مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم شیوه تهیه مافین گردو را برای شما ...