مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد

[ad_1]

شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا جلوی تشدید خسارات احتمالی را بگیرد.

به گزارش صبحانه، قرار است این به روزرسانی نرم افزاری در اواسط ماه دسامبر برای کاربران گوشی های یاد شده در آمریکا در دسترس باشد.
سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد
به گزارش آسیا ایج، با نصب این بسته بر روی گوشی های گالکسی نوت 7 جلوی شارژ شدن و فعالیت آنها گرفته می شود و عملا گوشی های یاد شده به ابزاری بی استفاده مبدل می شوند.

سامسونگ اعلام کرده که بیش از 93 درصد از کل گوشی های معیوب نوت 7 در امریکا در قالب برنامه جمع آوری این شرکت به آن بازگردانده شده اند.

پس از آتش سوزی مکرر باتری های گوشی گالکسی نوت 7 در نقاط مختلف جهان که در مواردی منجر به انفجار این گوشی ها و آسیب دیدن و جراحت مالکان آنها شد، نهادهای دولتی در آمریکا استفاده از این گوشی را ممنوع کرده و حتی حمل گوشی های یادشده به داخل هواپیماهای خطوط هوایی مختلف در سراسر جهان ممنوع شد.

بر اساس برآوردها این رویداد بیش از سه میلیارد دلار خسارت به شرکت سامسونگ وارد کرده و شهرت و اعتبار آن را در سراسر جهان کاهش داده است.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریتصویر جدید لورفته از گلکسی اس ۸ پرچم‌دار سامسونگ بدون جک هدفون، چهره‌ای متفاوت به پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استالف ۲۰۰گرم طلا بدهید، ۲میلیون تومان وام …۲۰۰گرم طلا بدهید، ۲میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با سود ۱۱درصد بگیریدالف کدام کشورها چهارشنبه را عید فطر اعلام کردندشماری از کشورهای خاورمیانه و آسیای شرقی اعلام کردند روز چهارشنبه در این کشورها عید خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط افشای پشت پرده برنامه بفرمایید شام شبکه من …شامشبکهمنوتوبا سلام بخش بفرمائید شام شبکه من و تو از شبکه فارسی وان خطرناکتره؛ این برنامه مصصم تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بولتن نیوز دکتر بهمن آرمان، استاد اقتصاد دانشگاه در گفتگو با بولتن نیوزمشخصات کلی هوندا سیویک اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه هزینه تعویض پلاک خودرو درصد افزایش ایستنا گوشی تاثیر سرما روی تلفن‌های همراهگوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری آخرین و جدیدترین اخبار فناوری آیا جدا کردن باتری از لپ تاپ باعث افزایش عمر باتری می شود؟ پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد الف ۲۰۰گرم طلا بدهید، ۲میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با سود وام جعاله با سود ۲۰ درصد متقاضیان باید ۳ ماه در صف باشند اما در بانک کارگشایی علاوه بر بانک الف کدام کشورها چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند شماری از کشورهای خاورمیانه و آسیای شرقی اعلام کردند روز چهارشنبه در این کشورها عید سعید فطر خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری سرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از سامسونگ در افشای پشت پرده برنامه «بفرمایید شام» شبکه من و تو شامشبکهمنوتو با سلام بخش بفرمائید شام شبکه من و تو از شبکه فارسی وان خطرناکتره؛ این برنامه مصصم است با تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بولتن نیوز کاهش نرخ سپرده قانونی تا درصد و عرضه ذخایر در بازار بین بانکی از طریق اعطای خطوط اعتباری مشخصات کلی هوندا سیویک اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه هزینه تعویض پلاک خودرو درصد افزایش می یابد



لینک منبع :سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد

سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950920000684‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - ایران جیب www.iranjib.ir/.../سامسونگ-گوشی‌های-معیوب-نوت-7-را-از-کار-می‌اندازد/‏ 17 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد | Hendevaneh.com hendevaneh.com/سامسونگ-گوشی‌های-معیوب-نوت-7-را-از-کار-م/‏ - ذخیره شده سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد. به گزارش آی تابناک: قرار است این به روزرسانی نرم افزاری در اواسط ماه دسامبر برای کاربران گوشی های یاد شده در ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد | ایتنا | خبروان khabarone.ir/news/.../سامسونگ-گوشی‌های-معیوب-نوت-7-را-از-کار-می‌اندازد‏ 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم‌افزاری به‌روزرسان برای گوشی‌های گلکسی‌نوت 7 این گوشی‌ها را به طور کامل از کار می‌اندازد تا جلوی ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../سامسونگ-گوشی‌های-معیوب-نوت-7-را-از-کار-می‌اندازد‏ 10 دسامبر 2016 ... سامسونگ اعلام کرده که بیش از 93 درصد از کل گوشی های معیوب نوت 7 در ... گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...سامسونگ%20گوشی‌های%20معیوب%20نوت%207%20را%20از%20...‏ - ذخیره شده شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا جلوی تشدید خسارات ... ایتنا - سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد itna.ir/fa/doc/news/46906/سامسونگ-گوشی-های-معیوب-نوت-7-کار-می-اندازد‏ 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم‌افزاری به‌روزرسان برای گوشی‌های گلکسی‌نوت ۷ این گوشی‌ها را به طور کامل از کار می‌اندازد تا جلوی ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - پایگاه خبری ایران ... iranitnews.ir/سامسونگ-گوشی‌های-معیوب-نوت-7-را-از-کار-م/‏ 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم‌افزاری به‌روزرسان برای گوشی‌های گلکسی‌نوت ۷ این گوشی‌ها را به طور کامل از کار می‌اندازد تا جلوی ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت ۷ را از کار می‌اندازد | اقتصاد آنلاین eghtesadonline.com/fa/tiny/news-163384‏ 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - نشرنامه www.nashrname.ir/.../detail?...سامسونگ+گوشی‌های+معیوب+نوت+7...کار+می‌اندازد‏ 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ...