مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دور زدن حالت روح در تلگرام

[ad_1]

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر موبوگرام، تلگراف، آی‌تله، آی‌گرام و... بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند که قابلیت‌های اضافی‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی دارند. یکی از این قابلیت‌ها حالت روح یا حالت مخفی است. به طوری که هنگام فعال بودن این حالت پیام‌هایی که می‌خوانید به صورت خوانده‌نشده برای مخاطب مشخص می‌شود و اصطلاحاً تیک دوم آن نمی‌خورد. اما این حالت را با استفاده از ترفندی می‌توان دور زد. به عنوان مثال اگر برای شخصی پیامی می‌فرستید اما مطمئن نیستید که شخص واقعاً پیام‌ها را نخوانده یا به استفاده از حالت روح توسط وی مشکوک هستید با بهره‌گیری از این ترفند می‌توانید مچ او را بگیرید و متوجه آنلاین بودن او شوید.

 

این کار به دو روش قابل انجام است:

 

روش اول: ارسال پیام صوتی

در تلگرام هنگامی که یک پیام صوتی برای فردی ارسال می‌کنید، تا زمانی که فرد پیام را مطالعه نکرده است، یک نقطه در کنار زمان‌شمار پیام قرار دارد. هنگامی که طرف مقابل این پیام صوتی را گوش می‌کند این نقطه از بین می‌رود. این نکته‌ای است که بسیاری از آن بی‌خبر هستند.

در نتیجه (ترفندستان) کافی است بعد از پیام متنی خود یک پیام صوتی با هر محتوایی (حتی یک ثانیه‌ای) برای دوست خود ارسال کنید. به محض این که او پیام صوتی را پخش کند، نقطه از بین می‌رود و متوجه می‌شوید که او آنلاین بوده و چت شما را باز کرده و پیام‌ها را هم خوانده است.

 

 

روش دوم: ایجاد کانال

راه دیگری که برای این کار وجود دارد ساخت یک کانال تلگرام و دعوت از دوست‌تان است. به طوری که تنها شما و دوست‌تان در کانال حضور داشته باشید. نام و محتوای کانال نیز می‌تواند به صورت دلخواه باشد. سپس کافی است یک پست داخل کانال ارسال کنید. در این صورت تعداد مشاهده‌ی پست عدد 1 خواهد بود (که مشاهده توسط خودتان است). اکنون اگر دوست‌تان هم از کانال بازدید کند تعداد مشاهده‌ی پست به 2 تغییر خواهد کرد. به این معنا که او آنلاین بوده است و از کانال و پست ارسالی شما دیدن کرده است.

 

 

IMAN.M2
IMAN.M2

Only God Can juadge Me illuminati


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش جستجوی نام کاربری در تلگرامآموزش جستجوی نام کاربری در تلگرام نرم افزار تلگرام دارای مزیت بسیار خوبی نسبت به آموزش فعال سازی تایید هویت مرحله ای در تلگرام …آموزش فعال سازی تایید هویت مرحله ای در تلگرام یکی از امکانات تلگرام عروس مد ارایشلیست بهترین و پربازدیدترین کانال های تلگرام در ایران در این مطلب لیستی از بهترین استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو …استرس واکنش جسمانی ، روانی و عاطفی در برابر یک محرک بیرونی است که می تواند موجب فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو آموزش حرف زدن در این مقاله سعی شده است تا،با استفاده از کتابهای مربوط به علوم تربیتیتعلیم وتربیت فال تاروت ورق قهوه طالع بینی ماه سال تولدسرگرمی …معنی دعا دعا یعنی صدا زدن و مدد خواستن در حل مشکلات از خالق خود دعا کردن یکی از بهترین پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مقاله مدیریت استراتژیک پورتفولیو پروژه ها در هلدینگها و سازمانهای بزرگدانلود آهنگ جدید پرشین سانگدانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بد سلیقه دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام نگم برات آموزش جستجوی نام کاربری در تلگرام آموزش جستجوی نام کاربری در تلگرام نرم افزار تلگرام دارای مزیت بسیار خوبی نسبت به تمامی نرم آموزش فعال سازی تایید هویت مرحله ای در تلگرام آموزش فعال سازی تایید هویت مرحله ای در تلگرام یکی از امکانات تلگرام ، نصب این عروس مد ارایش لیست بهترین و پربازدیدترین کانال های تلگرام در ایران در این مطلب لیستی از بهترین کانالهای فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو آموزش حرف زدن به در این مقاله سعی شده است تا،با استفاده از کتابهای مربوط به علوم تربیتیتعلیم وتربیت،اهمیت استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو سایت علمی استرس واکنش جسمانی ، روانی و عاطفی در برابر یک محرک بیرونی است که می تواند موجب سازگاری فرد تصاویر چشمه‌ای که دور قبر اصلی حضرت عباس علیه‌السلام طواف می تصاویری از چشمه آب زلالی که صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام فال تاروت ورق قهوه طالع بینی ماه سال تولدسرگرمی ارایش زیبایی معنی دعا دعا یعنی صدا زدن و مدد خواستن در حل مشکلات از خالق خود دعا کردن یکی از بهترین پایگاه مقالات علمی مدیریت عنوان مراقب شاهزادگان تاجدار سازمان خود باشید واکاوی جانشین پروری و مدیریت استعدادها در دانلود آهنگ جدید پرشین سانگ دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بد سلیقه دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام نگم برات حالت روح در تلگرام



لینک منبع :دور زدن حالت روح در تلگرام

آموزش ترفند دور زدن حالت روح در تلگرام - نمناک namnak.com/حالت-روح-در-تلگرام.p40998‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۵ - ۳۳ نقد حالت روح در تلگرام و ساخت یک کانال تلگرام و چت محرمانه یا Secret Chat و اپلیکیشن‌های مختلف را در نمناک بخوانید. دور زدن حالت روح در تلگرام - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../telegram-invisible-mode.html‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... دور زدن حالت روح در تلگرام. همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر موبوگرام، تلگراف، آی‌تله، آی‌گرام و... بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند که ... دور زدن حالت روح در تلگرام - Beroozresani https://beroozresani.com/news/item/595-telegram-ghost.html‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2017 ... دور زدن حالت روح در تلگرام. همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر موبوگرام، تلگراف، آی‌تله، آی‌گرام و... بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند که ... دور زدن حالت روح تلگرام - هیواتک www.heyvatech.com/.../آموزش-دور-زدن-حالت-روح-تلگرام-و-حالت-روح-موبوگرام.h.html‏ - ذخیره شده همانطور که قبلا در مقاله حالت روح تلگرام چیست ؟ در مورد حالت روح تلگرام صحبت کرده ایم ، باید بگوییم که در این مقاله تصمیم گرفته ایم نحوه دور زدن حالت روح تلگرام ... دور زدن حالت روح در تلگرام - آپدیت کده www.updatekade.com/553-دور-زدن-حالت-روح-در-تلگرام‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... همانطور که میدانید برنامه های مختلف غیر رسمی همچون موبوگرام و... وجود دارند که این قابلیت را به کاربر خود میدهند که بتوانند حالت روح را در تلگرام خود ... آموزش دور زدن حالت روح موبوگرام | کینگ لرن kinglearn.ir/mobogram-ghost-case/‏ - ذخیره شده آموزش دور زدن حالت روح موبوگرام | آموزشی بسیار ساده و کاربردی جهت دور زدن حالت روح موبوگرام یا تلگراف ، به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید . دور زدن حالت روح در موبوگرام - دیجی نکست diginext.ir/دور-زدن-حالت-روح-در-موبوگرام/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... دیجی نکست امروز در بخش قدم به قدم با تلگرام دو روش راحت برای شما معرفی میکند که توسط آنلاین ، اگر شخص در حالت روح هم باشد شما خواهید فهمید که ... دور زدن حالت روح تلگرام : آموزش اندروید – مقالات اندروید - مارکت دانلود marketdl.com/tag/دور-زدن-حالت-روح-تلگرام/‏ - ذخیره شده شناسایی افراد در حالت روح تلگرام. در تلگرام اگر پیام شما خوانده شود به جای یک تیک دو تیک میخورد و این باعث میشود که شما بفهمید مخاطب شما پیام شما را خوانده است. آموزش دور زدن حالت روح تلگرام ، موبوگرام ، تلگراف و برنامه های مشابه ... roidmaster.ir/آموزش-دور-زدن-حالت-روح-تلگرام/‏ - ذخیره شده 24 آگوست 2016 ... آموزش دور زدن حالت روح تلگرام ، دور زدن حالت روح موبوگرام تلگراف ، دور زدن حالت نخوردن تیک دوم ، روش فهمیدن طرف مقابل پیام را خوانده یا نه. دور زدن حالت روح تلگرام - آپارات www.aparat.com/v/DL72p/دور_زدن_حالت_روح_تلگرام‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... ایکرفت دور زدن حالت روح به روش جدیددیگه میتونید مچ کسانی که موبوگرام و برنامه های مشابه اونا دارند بگیرید--------------------برنامه ی ما را از کافه با.