مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ

[ad_1]

Hola Launcher یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی لانچر پیش‌فرض گوشی‌های اندروید است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

تاکنون در زومیت لانچرهای متفاوتی را معرفی کرده‌ایم که هرکدام دارای ویژگی‌های متفاوتی بودند. Hola Launcher یکی دیگر از گزینه‌های بسیار محبوب و کاربردی برای این امر است که می‌توانید با خیالی آسوده آن را جایگزین لانچر پیش‌فرض کنید. این برنامه دارای سرعت بسیار بالایی در اجرا است به‌طوری که حتی در گوشی‌های ضعیف و قدیمی نیز با سرعت بسیار بالا اجرا خواهد شد. بسیاری از کاربران به دلیل آنکه لانچرها را باعث کند شدن دستگاه می‌دانند؛ از نصب آن‌ها صرف نظر می‌کنند اما این لانچر یکی از معدود گزینه‌هایی است که سرعت بالای آن متعجبتان خواهد کرد.  این لانچر از لحاظ ظاهری هم در جایگاه بسیار قابل قبولی قرار دارد و یکی از بهترین محیط‌های کاربری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ضمن آنکه دسته‌بندی‌ها و تب‌هایی که در این برنامه وجود دارد، آن را تا حدودی با دیگر لانچرها متمایز و دسترسی به اپ‌های مورد نظر را سریع و ساده‌تر کرده است.

Hola Launcher از لحاظ امکانات نیز پابه‌پای رقبا پیش آمده است و هر آنچه از یک لانچر انتظار دارید، در این برنامه پیدا خواهید کرد. مخفی کردن اپ‌ها، پوشه‌بندی برنامه‌ها، پشتیبانی از ویجت، تغییر تنظیمات و چینش آیتم‌ها و .... از مواردی هستند که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. ویجت‌های اختصاصی نیز در این برنامه وجود دارد و می‌توانید برای مثال وضعیت آب‌وهوایی را توسط ویجت در صفحه‌ی خانگی مشاهده کنید.  پشتیبانی از پوسته‌های جذاب و متنوع باعث شده است تا دست شما در شخصی‌سازی باز باشد و ظاهر برنامه را آن‌طور که دوست دارید، تزیین کنید. امکان جالبی با عنوان Swift Start در این لانچر وجود دارد که به کمک آن می‌توانید با کشیدن انگشت خود از گوشه‌ی پایین صفحه به سمت داخل، یک منوی کمکی در اختیار داشته باشید که برای زمان‌هایی که با یک دست کار می‌کنید، بسیار کاربردی خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • سرعت بالا در اجرا
  • پوسته‌های جذاب و متنوع
  • قابلیت کاربردی Swift Start
  • ویجت‌های اختصاصی

نکات منفی

  • کمبود امکانات نسبت به رقبای قدرتمندتر همچون Apex و Nova

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی لانچر پیش‌فرض گوشی‌های اندروید است که اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اپلیکیشن لانچر سریع با زوم اپ اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اپلیکیشنلانچرسریع لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید – زوم اپ سریع با امکانات عالی در اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اپلیکیشنلانچراپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید زوم اپاپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اپلیکیشن یکی از بهترین گزینهها برای جایگزینی لانچر پیشفرض گوشیهای اندروید است که در اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اخبار فناوری اطلاعاتتیتر خبر جدید اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید زوم اپ این خبر اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اپلیکیشنلانچرسریعبا یکی از بهترین گزینه‌ها لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید اپلیکیشن مجله سبک زندگیتازه هالانچر سریع با امکانات عالی در اندروید اپلیکیشن در این لانچر وجود اپلیکیشن اپلیکیشن لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید اپ های مورد نظر را سریع دانلود لانچر سریع اپلیکیشن دانلود – لانچر عالی با لانچر سریع و عالی اندروید اپلیکیشن اندروید زومیت معرفی بهترین اپلیکیشن اندروید و بهترین بازی های موبایل اندرویدی اپلیکیشن تبدیل گوشی موبایل به ماوس و اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید گوشی را به یک ماوس



لینک منبع :اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ

اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید ... www.zoomit.ir/2016/12/10/149456/hola-launcher-android-app/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم ... برنامه DroFireWall: کاهش چشمگیر مصرف اینترنت (نیازمند روت) - زوم‌ اپ ... اپلیکیشن Hola Launcher لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید زوم اپ technomon.com/.../اپلیکیشن-hola-launcher-لانچر-سریع-با-امکانات-عالی-در-اندروید-زوم-اپ‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... لانچر اندرویدی Hola Launcher یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی لانچر پیش‌فرض است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. - لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ - فن آوری اطلاعات و ... i-sel.ir/.../اپلیکیشن-hola-launcher-لانچر-سریع-با-امکانات-عالی/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ. Hola Launcher یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی لانچر پیش . اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید ... hi01.ir/اپلیکیشن-hola-launcher-لانچر-سریع-با-امکانات-عالی/‏ - ذخیره شده اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید – زوم اپ. 0. By فیدخوان اول on آذر ۲۰, ۱۳۹۵ اپلیکیشن اندروید, زومیت همه. Hola Launcher یکی از ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - IR24 ir24.news/اخبار.../اپلیکیشن-hola-launcher-لانچر-سریع-با-امکانات-عالی/‏ - ذخیره شده اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ · حمیدرضا مالکی. نویسنده: حمیدرضا مالکی. شنبه, ۲۰ آذر ۹۵ ساعت ۱۸:۰۰. اپلیکیشن Hola ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - قطره www.ghatreh.com/.../اپلیکیشن-Launcher-لانچر-سریع-امکانات-عالی-اندروید-زوم‏ 10 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ. Hola Launcher یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی لانچر پیش ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید ... khabarfarsi.com/u/29481867‏ 10 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ. Hola Launcher یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی لانچر پیش ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید ... poolvatejarat.com/اپلیکیشن-hola-launcher-لانچر-سریع-با-امکانات-عالی/‏ 10 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ. Hola Launcher یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی لانچر ... لانچر - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/لانچر‏ - ذخیره شده لانچر اندرویدی مایکروسافت موسوم به Arrow به زودی یک آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد ... اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ. اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید ... newzes.ir/search/?...اپلیکیشن%20Hola%20Launcher:%20لانچر%20سریع%20با%20امکانات%20عالی%20در%20اندروی...‏ - ذخیره شده اپلیکیشن Hola Launcher: لانچر سریع با امکانات عالی در اندروید - زوم اپ ... Hola Launcher یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی لانچر پیش‌فرض گوشی‌های ...