مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حضور طراح سابق استیو جابز در ایران

[ad_1]

 

کد مطلب: 422805

حضور طراح سابق استیو جابز در ایران

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۷

دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان مهمان‌ این کنفرانس است.

به گزارش تسنیم، مظفر علیخانی دبیر کنفرانس دکو 2016 در نشست خبری نهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر و دکوراسیون و صنایع وابسته اظهار کرد: برگزاری این کنفرانس بین المللی، تجارت جهانی مبلمان ایران، زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق  اقتصاد مقاومتی دراین صنعت فراهم می‌کند.

وی افزود: در شرایط اقتصادی که کشور ها به سازمان تجارت جهانی پیوسته‌اند و تجارتهای بین المللی گشترش یافته است، برگزاری چنین کنفرانسی می تواند در راستای رشد اقتصادی ایران و توسعه صادرات غیر نفتی نقش بسزایی را ایفا کند.

دبیر کنفرانس دکو 2016 افزود: گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز، برنامه‌ریزی تولید ملی متناسب با نیازهای صادراتی، شکل دهی بازارهای جدید، تنوع بخشی پیوندهای اقتصادی با کشورهای منطقه، ایجاد ثبات رویه و مقررات صادرات در بازارهای هدف از الزامات موثر بر توسعه صادرات و تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید در تمامی سطوح اقتصاد از جمله صنایع مبلمان تقویت شود.

علیخانی درباره توسعه صادرات صنعت گفت: تولید کننده خوب الزاماً صادر کننده خوبی نیست و برای توسعه صادرات به نهادهای حد واسط به عنوان تسهیل گران این عرصه نیاز داریم و باید آن را مورد توجه قرار دهیم. توسعه صادرات و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی و کشورهایی که امروز به عنوان اقتصادهای رو به رشد در منطقه مطرح هستند  هدف بسیار خوبی است .

علیخانی درباره جزییات برگزاری کنفرانس بین المللی دکو خاطرنشان کرد: نهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر و دکوراسیون و صنایع وابسته، 23آذرماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور تولید کنندگان، طراحان ،کارآفرینان ،پژوهشگران، دانشجویان و همچنین مهمان ویژه بین‌المللی که از چهره های به نام این حوزه در سطح جهان هستند، به همراه اصحاب رسانه برگزار می شود.

علیخانی افزود: این کنفرانس با هدف همگرایی دست‌اندرکاران صنعت مبلمان و نهادهای علمی و پژوهشی و نیز ایجاد ارتباط و جلب حمایت سازمان ها و نهادهای خصوصی، دولتی و  بین المللی برای  توسعه کمی و کیفی این صنعت و حرفه، تبادل اطلاعات، تجربیات و دانش بکار رفته در این حوزه برگزار می‌شود.

حضور طراح سابق استیو جابز در ایران

وی گفت: در جریان این کنفرانس چهار کارگاه آموزشی با موضوعات مختلفی چون توسعه صادرات، اصول، قواعد و راهکارها، آموزش شیوه استفاده از آخرین تکنولوژی نرم افزار  CAD/CAM برای تلفیق طراحی داخلی و استفاده از مبلمان در منزل، اشتراک تجربیاتی از کشف یک پارامتر جدید با ارزش در طراحی میلمان و طراحی داخلی معاصر و همچنین کارگاه آموزشی دکوراسیون کلاسیک برای زندگی امروز (مسکونی-تجاری) نیز برگزار می‌شود.

دبیر نهمین کنفرانس بین المللی دکو2016 خاطر نشان کرد: امسال برای نخستین بار دو رویداد بسیار مهم  در 24آذرماه اتفاق خواهد افتاد،که یکی از آنها بیستمین اجلاس سالانه شورای انجمن‌های مبلمان کشورهای آسیایی(کافا) با حضور 15کشور آسیایی به میزبانی ایران بوده و دیگری که  عصر همان روز نشست هم اندیشی  و نیز مذاکرات دوجانبه با حضور چهره های برجسته جهانی مبلمان و دکوراسیون است، در رویدادی سه ساعته  جهت مذاکرات اقتصادی تاجران و صنعتگران ایرانی  با تاجران برتر اروپایی و آسیایی برای نخستین بار برگزار می‌شود.

علیخانی با اشاره به افزایش سطح علمی کنفرانس دکو 2016 خاطرنشان کرد : تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان،  دامین گارنیر ، از طراحان قصرهای فرانسه ، سیمونه کلونلو ، مطرح ترین تاجر ایتالیایی که به صورت تخصصی  روی آنالیر بازار مبلمان و دکوراسیون ایران فعالیت می کند، از جمله میهمان‌های ویژه در این کنفرانس هستند.

 

کلمات کلیدی : استیو جابز

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف حضور شهریار فوتبال ایران در منزل پورحیدریپشت پرده نطق ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس در نشست شورای همکاری چرا ترزا می از ایران پایگاه خبری الفپشت پرده نطق ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس در نشست شورای همکاری چرا ترزا می از ایران امکان رهگیری مرسولات پستی خارجی از سایت پست ایرانمی‌‌خواهید در سن بالا سالم بمانید؟کار را رها نکنید رهبر انقلاب در جمع قیمت دلار ، قیمت سکه، قیمت طلا مظنه بازار با مظنهارسال برنامه استراتژیک کشتی‌سازی به رئیس‌جمهورمدیرعامل ایزوایکو ما کُره را کشتی رویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا …آخرین اخبار مربوط به ایران و رویدادهای ایرانی را در کدوم بخوانیدقیمت دلار ، قیمت سکه، قیمت طلا مظنه بازار با مظنه شرکت در دست همسر و فرزندان یک وزیر وزیر راه اجازه نداد طرح مبارزه با سوداگری مسکن بررسی مرزهای دریایی ایران در خلیج فارس با تاکید بر …بررسی مرزهای دریایی ایران در خلیج فارس با تاکید بر مرزهای ایران و کویت نویسنده ایران جستجوگر وب و اخبار با کمک سایت بلاگفا میتوانید در محیطی کاملا فارسی و بدون هزینه برای خود وبلاگ رمز خرید با کارت اعتباریدنیای اقتصاد اجرای طرح کارت‌های اعتباری چندمنظوره خرید کالا و خدمات در حالی از اول عکس مقایسه‌‌ی سردر دانشگاه تهران با تومنیحق با دوست نظر دهنده اول است سر در دانشگاه هم از داخل نما دارد هم از خارج طراح باید الف حضور شهریار فوتبال ایران در منزل پورحیدری پشت پرده نطق ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس در نشست شورای همکاری چرا ترزا می از ایران مایه می پایگاه خبری الف پشت پرده نطق ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس در نشست شورای همکاری چرا ترزا می از ایران مایه می امکان رهگیری مرسولات پستی خارجی از سایت پست ایران می‌‌خواهید در سن بالا سالم بمانید؟کار را رها نکنید رهبر انقلاب در جمع پیشمرگان قیمت دلار ، قیمت سکه، قیمت طلا مظنه بازار با مظنه ارسال برنامه استراتژیک کشتی‌سازی به رئیس‌جمهورمدیرعامل ایزوایکو ما کُره را کشتی‌ساز رویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا اضافه کنید آخرین اخبار مربوط به ایران و رویدادهای ایرانی را در کدوم بخوانید قیمت دلار ، قیمت سکه، قیمت طلا مظنه بازار با مظنه شرکت در دست همسر و فرزندان یک وزیر وزیر راه اجازه نداد طرح مبارزه با سوداگری مسکن و زمین بررسی مرزهای دریایی ایران در خلیج فارس با تاکید بر مرزهای بررسی مرزهای دریایی ایران در خلیج فارس با تاکید بر مرزهای ایران و کویت نویسنده ایران بازگو جستجوگر وب و اخبار فارسی پارسیک با کمک سایت بلاگفا میتوانید در محیطی کاملا فارسی و بدون هزینه برای خود وبلاگ بسازیدو رمز خرید با کارت اعتباری دنیای اقتصاد اجرای طرح کارت‌های اعتباری چندمنظوره خرید کالا و خدمات در حالی از اول مهر عکس مقایسه‌‌ی سردر دانشگاه تهران با تومنی حق با دوست نظر دهنده اول است سر در دانشگاه هم از داخل نما دارد هم از خارج طراح باید توجه می



لینک منبع :حضور طراح سابق استیو جابز در ایران

خبرگزاری تسنیم - حضور طراح سابق استیو جابز در ایران https://www.tasnimnews.com/.../حضور-طراح-سابق-استیو-جابز-در-ایران?...‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان مهمان‌ این کنفرانس است. تصاویر برای حضور طراح سابق استیو جابز در ایران حضور طراح سابق استیو جابز در ایران - اتحادیه طلا،جواهر و سکه تهران ... khabarfarsi.com/u/29479947‏ 10 دسامبر 2016 ... حضور طراح سابق استیو جابز در ایران. دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح ... حضور طراح سابق استیو جابز در ایران - تی نیوز tnews.ir/news/a96f75754886.html‏ 10 دسامبر 2016 ... دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان مهمان این کنفرانس است. به گزارش ... حضور طراح سابق استیو جابز در ایران | صدای ایران vista.ir/cdn/31977845‏ حضور طراح سابق استیو جابز در ایران. کد خبر: ۱۳۳۴۷۷. تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳. به گزارش صدای ایران، دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن ... استیو جابز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/استیو_جابز‏ - ذخیره شده - مشابه استیون پاول جابز (به انگلیسی: Steven Paul Jobs ) (زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در .... در زمستان ۱۹۷۴، او به کالیفرنیا بازگشت و به همراه استیو وزنیاک، حضور در جلسات باشگاه ... استیو که علاقه و دانش اندکی در طراحی مدارهای الکترونیکی داشت، با استیو ..... سابق کانادایی هاکی روی یخ و ملقب به بزرگترین بازیکن هاکی همهٔ دوران) گفت:. حضور طراح سابق استیو جابز در ایران آکا nobnews.ir/search/?q=حضور+طراح+سابق+استیو+جابز+در+ایران+آکا‏ 1395/09/27 سایت اطلاعات عمومی، دانستنیهامقالات اطلاعات عمومی و گوناگون به حقیقت پیوستن پیش بینی استیو جابز پس از مرگش به حقیقت پیوستن پیش بینی ... حضور طراح سابق استیو جابز در ایران آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...حضور+طراح+سابق+استیو+جابز...ایران...‏ - ذخیره شده شاید نوع پوشش کسانی که دنیا را متحول کرده اند برایتان جالب باشد. به گزارش صبحانه، "استیو پاول جابز" در 24 فوریه 1955 در کالیفرنیا به دنیا آمد . حضور طراح سابق استیو جابز در ایران آکا - 6019 | تخصصی ترین ... limopatogh.ir/search/?q=حضور+طراح+سابق+استیو+جابز+در+ایران+آکا‏ لیمو پاتوق - مجله تفریحی با طعم لیمو که در آن تمامی موضوعات مورد نیاز برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان گرداوری شده است. حضور طراح سابق استیو جابز در ایران آکا - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?q=حضور+طراح+سابق+استیو+جابز+در+ایران...‏ - ذخیره شده کد خبر: ۴۳۸۳۶۰ ۱۱۵ بازدید خبرگزاری ایسنا: اُپرایی درباره استیو جابز، بنیان‌گذار کمپانی اپل در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود. به نظر می‌رسد چاپ کتاب ...