مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپرای استیو جابز ساخته می‌شود

[ad_1]

اپرای استیو جابز ساخته می‌شود

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
نمایش اُپرایی درباره استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود.

براساس گزارش ایسنا به نقل از هافینگتون پست، به نظر می‌رسد چاپ کتاب زندگینامه به قلم والتر ایزاکسون و ساخت فیلم اقتباسی آن توسط آرون سورکین کافی نبوده که قرار است اپرایی با محوریت شخصیت استیو جابز بنیان‌گذار فقید شرکت اپل به روی صحنه برود.

نام این اثر انقلاب استیو جابز است و از ماه جولای در سانتافه، مرکز ایالت نیومکزیکوی آمریکا اجرا می‌شود. ترانه‌هایی با عنوان سرت را از میان ابرها بیرون بیاور استیو کوچولو، من استیوم، ‌استیو منم و یقه اسکی سیاه کوچولو در این اپرا شنیده خواهند شد.

کوین نیوبری کارگردان این اپراست و آهنگساز آن میسون بیتس. در این اثر موسیقایی از سازهای الکترونیک و آکوستیک استفاده شده و نیوبری آن را روایتی غیرخطی و امپرسیونیستی از تحولات روحی جابز پس از کشف دنیایی فرای تکنولوژی، توصیف کرده است.

ادوارد پارکس نقش جابز را در این اپرا بازی می‌کند و ساشا کوک به جای همسر او لارن پاول جابز ظاهر می‌شود.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آثار شاخص در هنر سلجوقی جام زیبای فوق در اکنون در موزه اشمولین لندن در انگلستان نگهداری می شود هنر فلزکاری هنر سفال و سفالگری ایران ویژه نامههنر سفالگری از جمله کهن ترین هنرهای بشری است در این ویژه نامه می توانید با سیر تحولات درباره ارائه آگهی‌ در همشهری‌آنلاینآگهی‌های همشهری‌آنلاین آگهی‌هایتان را به ما بسپارید اگر می‌خواهید به ایده دختر جوان بعد از ازدواج با پیر مرد ۶۸ ساله باحقیقتی دخترجوانبعدازمرد ۶۸ ساله بعد از ازدواجش متوجه حقیقتی در مورد همسرش می‌شود که باور کردنی نیست آثار شاخص در هنر سلجوقی جام زیبای فوق در اکنون در موزه اشمولین لندن در انگلستان نگهداری می شود هنر فلزکاری نیز در هنر سفال و سفالگری ایران ویژه نامه هنر سفالگری از جمله کهن ترین هنرهای بشری است در این ویژه نامه می توانید با سیر تحولات این درباره ارائه آگهی‌ در همشهری‌آنلاین آگهی‌هایتان را به ما بسپارید اگر می‌خواهید به ایده‌هایتان جان بدهید شهر دیجیتال همشهری دختر جوان بعد از ازدواج با پیر مرد ۶۸ ساله باحقیقتی دخترجوانبعداز مرد ۶۸ ساله بعد از ازدواجش متوجه حقیقتی در مورد همسرش می‌شود که باور کردنی نیست شیشه چگونه ساخته می شود؟ کاغذ چگونه ساخته می شود صابون چگونه ساخته می شود



لینک منبع :اپرای استیو جابز ساخته می‌شود

اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود - ایسنا www.isna.ir/news/.../ا-پرای-استیو-جابز-ساخته-می-شود‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2016 ... اُپرایی درباره «استیو جابز» - بنیان‌گذار کمپانی «اپل» - در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود. اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5890961/اُپرای-استیو-جابز-ساخته-می‌شود‏ 9 دسامبر 2016 ... اُپرایی درباره «استیو جابز» - بنیان‌گذار کمپانی «اپل» - در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود. اپرای استیو جابز ساخته می‌شود - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/10/1573034‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نمایش اُپرایی درباره استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود. تصاویر برای اپرای استیو جابز ساخته می‌شود اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود - پویش puyesh.net/fa/news/78253/اُپرای-استیو-جابز-ساخته-می‌شود‏ 10 دسامبر 2016 ... اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود. اُپرایی درباره «استیو جابز» - بنیان‌گذار کمپانی «اپل» - در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود. به گزارش ایسنا، ... اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/269923/اُپرای-استیو-جابز-ساخته-می‌شود/‏ 9 دسامبر 2016 ... اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد چاپ کتاب زندگینامه به قلم «والتر ایزاکسون» و ساخت فیلم اقتباسی آن توسط «آرون سورکین» ... اپرای استیو جابز ساخته می شود - شبکه اینترنتی آفتاب tnews.ir/news/778475744437.html‏ همشهری آنلاین: نمایش اُپرایی درباره استیو جابز، بنیان گذار شرکت اپل در سانتافه آمریکا به روی صحنه می رود. اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود - اخبار روز tasna.ir/1395/09/19/اُپرای-استیو-جابز-ساخته-می‌شود.html‏ می‌شود استیو ساخته جابز جابز» بنیانگذار «استیو اپل اُپرای اپرای استیو جابز زندگینامه استیو جابز. اپل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اپل‏ - ذخیره شده - مشابه مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. ... سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده .... هر دو از پردازنده‌های اینتل با تکنولوژی Core Duo استفاده می‌کنند. ..... سیلیکون ایمیج · سیلیکون گرافیکس · سیمنتک · شرکت نرم‌افزاری اپرا · فوجیتسو · فیس‌بوک ... اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود - سحرنیوز www.saharnews.org/اُپرای-استیو-جابز-ساخته-می‌شود/‏ - ذخیره شده اُپرایی درباره «استیو جابز» – بنیان‌گذار کمپانی «اپل» – در سانتافه آمریکا به روی صحنه می‌رود. اُپرای «استیو جابز» ساخته می‌شود. به گزارش گروه وبگردی باشگاه ...