مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سونی گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند

[ad_1]

شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 عرضه می کند.

به گزارش صبحانه، قرار است به روزرسانی های سونی برای گوشی های هوشمند تولیدی این شرکت در آینده نزدیک عرضه شود و از این طریق برخی امکانات به تولیدات سونی افزوده می شود.
سونی گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند
به گزارش ایکس پریا بلاگ،از جمله این امکانات می توان به قابلیت راه اندازی مجدد گوشی در منوی پاور و دسترسی ساده به صفحه کلید در برنامه های مورد پشتیبانی اشاره کرد.

سونی در بیانیه ای از اینکه کاربران مدل های مختلف گوشی های ایکس پریا اولین افرادی هستند که از آندروید 7.1.1 بهره می گیرند اظهار خرسندی کرده و می گوید این به روزرسانی به سرعت و سهولت در دسترس خواهد بود. این شرکت افزوده که کارشناسانش در حال بررسی کدهای منبع این سیستم عامل هستند.

این شرکت هنوز زمان بندی به روزرسانی گوشی های ایکس پریا به سیستم عامل اندروید 7.1.1 را اعلام نکرده و می گوید به زودی در این زمینه هم اقدام خواهد کرد.

از جمله امکانات این سیستم عامل می توان به افزودن کلیدهای میانبر برنامه ها - به گونه ای که سرعت اجرای آنها را تسهیل کند- پشتیبانی از آیکن‌های دایره‌ای و دسترسی به جزئیات حافظه و همچنین ابداع روش‌های مختلف برای آزاد کردن فضای موجود در گوشی هوشمند - که باعث بالا رفتن سرعت خواهد شد – اشاره کرد.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟دنیای فناوری زومیتچهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید …اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل برای گوشی، تبلت و بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …به گزارش وبسایت که از جمله معتبرترین منابع اخبار مربوط به موبایل های کمپانی سافت گذر اولین دانشنامه نرم افزار ایران دانلود … کرک جدید جایگزین شد آذر محصولات را با سریال فعال کنیدگجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیاآخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیابولتن نیوز کاهش نرخ سپرده قانونی تا درصد و عرضه ذخایر در بازار بین بانکی از طریق اعطای خطوط پایگاه اطلاع رسانی رجا بانک‌های داخلی با اجرای خودتحریمی را کلید زدند صداوسیما، وزارت اطلاعات، وزارت سرور آپدیت نود کورتانا با قابلیت پخش موزیک و خاموش کردن رایانه آپدیت شد گوگل حجم بروزرسانی قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا اعلام شد …امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد ساینا مجهز به سیستم پیشرفته ترمز اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل برای گوشی، تبلت و لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ اندروید زومیت اندروید مارشمالو، سیستم عامل گوگل برای گوشی ها، تبلت ها و ابزارهای مختلف با قابلیت اجرای بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ فروشگاه به گزارش وبسایت که از جمله معتبرترین منابع اخبار مربوط به موبایل های کمپانی سامسونگ سافت گذر اولین دانشنامه نرم افزار ایران دانلود رایگان نرم افزار سافت گذر اولین و بزرگترین دانشنامه نرم افزار ایران معرفی و دانلود رایگان نرم افزار ، بازی الف قیمت «آیفون » و «آیفون پلاس» اعلام شد در کنار آیفون بعدی ما انتظار داریم اپل واچ نیز معرفی شود، گفته می شود آیفون با تغییرات اینترنتی نوبت تعویض پلاک بگیرید پایگاه اطلاع رسانی رجا روحانی همه مسوولیت مذاکرات هسته‌ای با من است شوهرم شب عروسی به من شیشه داد چند نکته برای الف چگونه در تلگرام دانلود کنیم و کمتر هزینه بپردازیم؟ با در نظر گرفتن چند نکته ساده در تلگرام، می توانید محتوای مورد نظرتان را با کمترین هرینه پایگاه اطلاع رسانی رجا بانک‌های داخلی با اجرای خودتحریمی را کلید زدند صداوسیما، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و



لینک منبع :سونی گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند

سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند - کانون فرهنگی ... www.kanoon.ir/.../سونی-اولین-گوشی-مجهز-به-اندروید-7-1-1-را-عرضه-می‌کند‏ 12 دسامبر 2016 ... اولین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند بعد از گوگل که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ عرضه می‌کند، شرکتی نیست جز سونی با ایکسپریا ... سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950921000133‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 عرضه می کند. سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند - شرکت مهرانفو www.mehranfo.com/.../3717-سونی-اولین-گوشی-مجهز-به-اندروید-7-1-1-را-عرضه-می‌کند.html‏ - ذخیره شده شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ عرضه می‌کند. به گزارش ایتنا از فارس ... سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند | اقتصاد | خبروان khabarone.ir/.../سونی-اولین-گوشی-مجهز-به-اندروید-7.1.1-را-عرضه-می‌کند‏ 11 دسامبر 2016 ... شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 عرضه می‌کند. کدام شرکت اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند؟ www.yjc.ir/.../کدام-شرکت-اولین-گوشی-مجهز-به-اندروید-711-را-عرضه-می‌کند‏ 11 دسامبر 2016 ... شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 عرضه می کند. سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند www.iran-polymer.ir/.../685-1481443517-66سونی-اولین-گوشی-مجهز-به-اندروید-7-1-1-را-عرضه-می‌کند.html‏ سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند. چاپ. منتشر شده در 21 آذر 1395. خبر : سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می‌کند. :: اخبار سیاسی ... سونی اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 را عرضه می کند - دانشنامه نرم ... tnews.ir/news/888975835257.html‏ 11 دسامبر 2016 ... شرکت سونی به زودی به اولین شرکت سازنده گوشی های هوشمند بعد از گوگل مبدل می شود که گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ عرضه می کند. عرضه اولین گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../عرضه-اولین-گوشی-مجهز-به-اندروید-711‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... شرکت سونی به‌زودی به اولین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند بعد از گوگل مبدل می‌شود که گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 عرضه می‌کند. سونی آپدیت اندروید 7.1.1 را برای اکسپریا ایکس عرضه می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/10/149448/xperia-x-android-update/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... سونی آپدیت اندروید 7.1.1 را برای اکسپریا ایکس عرضه می‌کند · یاشار فتحعلی ... نگاه نزدیک ویدیویی به گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی ... کدام گوشی‌ها به اندروید 7 آپدیت می‌شوند؟ (به‌روز شده اسفند 95) - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../کدام-گوشی‌ها-به-اندروید-7-آپدیت-می‌شوند؟/‏ - ذخیره شده 13 مارس 2017 ... گوگل نسخه نهایی اندروید 7 را در تابستان 95 عرضه کرد. اگر می‌خواهید بدانید گوشی شما به نسخه بعدی این سیستم عامل آپدیت می‌شود یا خیر، در ادامه مطلب با ما همراه. ... سونی: ما در انتشار به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 پیش‌قدمیم.