مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشگیری از آلزایمر با بلوبری

[ad_1]

بامداد – مطالعه اخیر محققان نشان می دهد بلوبری که «سوپر میوه» لقب گرفته است، می تواند سلاح جدیدی در مقابله با بیماری آلزایمر باشد. پیشگیری از آلزایمر با بلوبری را پی می گیریم.

به گزارش بامداد به نقل از مهر، در حال حاضر هیچ درمان قطعی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد اما راهکارهای برای به تعویق انداختن پیشرفت آلزایمر وجود دارد.

اما تحقیقات اخیر محققان دانشگاه سینسیناتی اوهایو نشان داده است که میوه بلوبری حاوی آنتی اکسیدان های مفیدی است که می تواند به پیشگیری از تاثیرات بیماری آلزایمر که نوعی زوال عقل است کمک کند.

پیشگیری از آلزایمر با بلوبری

رابرت کریکوریان، سرپرست تیم تحقیق تاثیر بلوبری در بهبود آلزایمر، در اینباره می گوید: «یافته های جدید تاییدکننده مطالعات حیوانی قبلی و مطالعات اولیه انسانی است و از این نظریه حمایت می کند که بلوبری می تواند دارای فواید زیادی در بهبود حافظه و عملکرد شناختی در افراد مسن باشد.»

رابرت کریکوریان همچنین اذعان می کند که فواید تاثیرگذار بلوبری ناشی از فلاوونوئیدهای موسوم به آنتوسیانین هاست که موجب بهبود عملکرد شناختی حیوانات شده است.

آزمایشات بالینی ابتدایی که توسط این گروه از محققان انجام شد، نشان داد که بلوبری می تواند در شروع علائم آلزایمر نقش داشته باشند و دو مطالعه پیگیری به این منظور انجام شد.

نوشته پیشگیری از آلزایمر با بلوبری اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین‌های غذایی برای پیشگیری از انواع سرطاننصف فنجان بلوبری به غلات صبحانه‌تان اضافه کنید این بخش به درد افرادی می‌خورد که به پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …به گفته محققان، از آنجائیکه مردان در مقایسه با زنان آهن بیشتری در بدن شان…توصیه‌هایی برای مصرف بیشتر فیبرهاما در این مقاله قصد داریم ترفندهایی برای مصرف بیشتر فیبر ارائه دهیم با ما همراه باشید دندان پزشکی پزشکان ایراناستفاده از نخ دندان‌، بخشی اساسی در حفظ سلامت دندان است توصیه می‌شود که دست‌ کم یک خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …این سبزی پیری را از شما دور می کند آشنایی با خواص روغن بادام تلخ‏ میوه هایی که به کاهش سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …سن مناسب برای استفاده از کرم های ضد چین و چروک پوستمواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانغذاهای غنی از این فیبر اگر نشاسته ای هم باشد همچون بسیاری از نان های غلات و برنج قهوه همه چیز درباره مغز و عوامل موثر بر آن آرشیو سایت …لوب حاشیه ای لوب حاشیهای از قدیمی ترین قسمتهای مغز بوده و وظیفه اش بیان غرایض جنسی و بهترین‌های غذایی برای پیشگیری از انواع سرطان کیوی را از دست ندهید هر کجا و هر زمان که کیوی دیدید نصفش کرده و بی درنگ میل کنید هر یک عدد پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی به گفته محققان، از آنجائیکه مردان در مقایسه با زنان آهن بیشتری در بدن شان… توصیه‌هایی برای مصرف بیشتر فیبرها ما در این مقاله قصد داریم ترفندهایی برای مصرف بیشتر فیبر ارائه دهیم با ما همراه باشید دندان پزشکی پزشکان ایران دندان درآوردن نوزادان و راههای کاهش درد دندان درآوردن دستش را داخل دهانش می کند و آب دهان از خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات مقالات سلامت این سبزی پیری را از شما دور می کند آشنایی با خواص روغن بادام تلخ‏ میوه هایی که به کاهش وزن سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی زنی که شوهرش را با زنجیر به خودش می بنددعکس مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران غذاهای غنی از این فیبر اگر نشاسته ای هم باشد همچون بسیاری از نان های غلات و برنج قهوه ای غذای همه چیز درباره مغز و عوامل موثر بر آن آرشیو سایت علمی ساختمان مشبک یکی از سری ترین مناطق سلسلة اعصاب مرکزی ، ساختمان مشبک است که درست در مرکز ساقة راههای پیشگیری از آلزایمر پیشگیری از آلزایمر



لینک منبع :پیشگیری از آلزایمر با بلوبری

تصاویر برای پیشگیری از آلزایمر با بلوبری خوردن «بلوبری» به پیشگیری از آلزایمر کمک می کند - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../خوردن-بلوبری-به-پیشگیری-از-آلزایمر-کمک-می-کند‏ - ذخیره شده 16 مارس 2016 ... مطالعه اخیر محققان نشان می دهد بلوبری که «سوپر میوه» لقب گرفته است، می تواند سلاح جدیدی در مقابله با بیماری آلزایمر باشد. پیشگیری از آلزایمر با خوردن «بلوبری» - جام جم jamejamonline.ir/press/.../پیشگیری-از-آلزایمر-با-خوردن-بلوبری‏ در شرایطی که فعلا هیچ درمان قطعی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، محققان می‌گویند نتایج مطالعه اخیرشان نشان می‌دهد بلوبری که «سوپر میوه» لقب گرفته است، می‌تواند ... پیشگیری از آلزایمر با بلوبری - قم - خبر اول qom.khabareavval.com/fa/.../پیشگیری-از-آلزایمر-با-بلوبری‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2017 ... مطالعه اخیر محققان نشان می دهد بلوبری که «سوپر میوه» لقب گرفته است، می تواند سلاح جدیدی در مقابله با بیماری آلزایمر باشد. پیشگیری از آلزایمر ... ایرنا - مبارزه با آلزایمر با بلوبری www.irna.ir/fa/News/82002176/‏ - ذخیره شده 14 مارس 2016 ... مبارزه با آلزایمر با بلوبری ... تحقیقات قبلی نشان داده اند که آنتوسیانین ها با پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، بیماری های عصبی و ... پیشگیری از آلزایمر با بلوبری | پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار - قطره www.ghatreh.com/news/nn35000352/پیشگیری-آلزایمر-بلوبری‏ 11 دسامبر 2016 ... پیشگیری از آلزایمر با بلوبری. پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت,وزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای پزشکی،اطلاعات ... مبارزه با آلزایمر با بلوبری - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/178353/-مبارزه-با-آلزایمر-با-بلوبری‏ 15 مارس 2016 ... محققان به این باور رسیده اند که بلوبری می تواند در مبارزه با آلزایمر نقش ... تحقیقات قبلی نشان داده اند که آنتوسیانین ها با پیشگیری از ابتلا به ... پیشگیری از آلزایمر با بلوبری - نشرنامه www.nashrname.ir/news/detail?...پیشگیری...آلزایمر+با+بلوبری‏ - ذخیره شده بامداد – مطالعه اخیر محققان نشان می دهد بلوبری که «سوپر میوه» لقب گرفته است، می تواند سلاح جدیدی در مقابله با بیماری آلزایمر باشد. پیشگیری از آلزایمر با ... خوردن «بلوبری» به پیشگیری از آلزایمر کمک می کند | مطالعه اخیر ... padsha.com/خوردن-بلوبری-به-پیشگیری-از-آلزایمر-کمک-می-کند‏ - ذخیره شده 2 مارس 2017 ... مطالعه اخیر محققان نشان می دهد بلوبری که «سوپر میوه» لقب گرفته است، می تواند سلاح جدیدی در مقابله با بیماری آلزایمر باشد. به گزارش مهر، در حال ... بلوبری دشمن آلزایمر شد - همشهری hamshahrionline.ir/details/328318/Science/scientific‏ - ذخیره شده 17 مارس 2016 ... همشهری آنلاین: محققان آمریکایی اعلام کردند مصرف میوه بلوبری علاوه بر کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان، در درمان بیماری آلزایمر نیز موثر است. ... اکنون دانشمندان می‌گویند این میوه خوشرنگ می‌تواند به مقابله با بیماری ...