مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر

[ad_1]

 

کد مطلب: 423332

لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳

طبق گفته‌های قبلی، این خودرو دارای طراحی جدید، قدرت بیشتر و ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته خواهد بود. همچنین به لطف جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال حاضر تا حدودی میدانیم که این گاو وحشی ایتالیایی در ظاهر چه تغییراتی خواهد داشت.

به گزارش پدال، با توجه به آخرین گزارشات، لامبورگینی قصد دارد نسخهٔ فیس‌لیفت شده و قدرتمندتر اونتادور را با نام اونتادور S در ماه ژانویهٔ آینده (دی‌ماه) رونمایی کند. طبق گفته‌های قبلی، این خودرو دارای طراحی جدید، قدرت بیشتر و ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته خواهد بود. همچنین به لطف جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال حاضر تا حدودی میدانیم که این گاو وحشی ایتالیایی در ظاهر چه تغییراتی خواهد داشت.
 
 لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد

نسخهٔ جدید اونتادور به‌احتمال‌زیاد مجهز به یک سری از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ فعال شده و افزایشی هم در خروجی نیروگاه 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی آن انجام خواهد گرفت. نسخهٔ کنونی اونتادور 700 اسب بخار قدرت دارد اما انتظار می‌رود که مدل جدید S اگر قدرتی یکسان با قدرت 770 اسب بخاری مدل سنتناریو نداشته باشد، لااقل نزدیک به آن باشد.
 
 لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد
 
 لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد
 
 لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد

همچنین جهت چالاکی و پایداری بیشتر اونتادور S در هنگام رانندگی، گفته شده که این مدل جدید سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب را هم از سنتناریو اقتباس خواهد کرد. علاوه بر این، آئرودینامیک اونتادور S نیز بهبود پیدا خواهد کرد و اجزای فعال آئرودینامیکی بیشتری در آن بکار خواهد رفت.

 

کلمات کلیدی : لامبورگینی + خودرو

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لامبورگینی پدال، مجله خودرو و حمل و نقللامبورگینیبه تازگی حرف و حدیث‌هایی در دنیای خودرو پیچیده مبنی بر این که لامبورگینی نام بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب رونمایی از پژو برای عرضه در سال آینده پدال، مجله پژوپژوپژو همانطور که قول داده بود، مدل جدید را در دوم نوامبر رسما معرفی کرد که نوه پژو الف تلگرام زمان دریافت کد تأیید را افزایش دادپس از آن با فشردن دکمه وارد محیط جدیدی می شوند که باید پس از مشخص کردن کد کشور الف به یاد داوود رشیدی برای دیدن بهتر تصاویر بر روی تصویر بزرگ کلیک نمایید لامبورگینی پدال، مجله خودرو و حمل و نقل لامبورگینی به تازگی حرف و حدیث‌هایی در دنیای خودرو پیچیده مبنی بر این که لامبورگینی نام اونتادور را بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین رونمایی از پژو برای عرضه در سال آینده پدال، مجله خودرو پژوپژو پژو همانطور که قول داده بود، مدل جدید را در دوم نوامبر رسما معرفی کرد که نوه پژو الف تلگرام زمان دریافت کد تأیید را افزایش داد پس از آن با فشردن دکمه وارد محیط جدیدی می شوند که باید پس از مشخص کردن کد کشور و الف به یاد داوود رشیدی برای دیدن بهتر تصاویر بر روی تصویر بزرگ کلیک نمایید



لینک منبع :لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر

تصاویر برای لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر الف - لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر alef.ir/vdcexx8ewjh8wxi.b9bj.html?423332‏ - ذخیره شده لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر. تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳. طبق گفته‌های قبلی، این خودرو دارای طراحی جدید، قدرت بیشتر ... لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../لامبورگینی-اونتادور-S-دی‌ماه-رونمایی-خواهد-شد/5121586‏ - ذخیره شده لامبورگینی اونتادور S دی ماه رونمایی خواهد شد ... همچنین به لطف جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال حاضر تا حدودی میدانیم که این گاو ... لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../لامبورگینی-اونتادور-S-دی‌ماه-رونمایی-خواهد-شد/‏ - ذخیره شده لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد ... همچنین به لطف جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال حاضر تا حدودی میدانیم که این گاو ... لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../لامبورگینی-اونتادور-S-دی‌ماه-رونمایی-خواهد-شد/‏ 10 دسامبر 2016 ... لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد ... همچنین به لطف جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال حاضر تا حدودی ... لامبورگینی اونتادور S دی ماه رونمایی خواهد شد + تصاویر - قطره www.ghatreh.com/news/.../لامبورگینی-اونتادور-ماه-رونمایی-خواهد-تصاویر‏ 12 دسامبر 2016 ... به گزارش پدال، با توجه به آخرین گزارشات، لامبورگینی قصد دارد نسخهٔ فیس لیفت شده و قدرتمندتر اونتادور را با نا. لامبورگینی اونتادور S دی ماه رونمایی خواهد شد / تصاویر | طبق - قطره www.ghatreh.com/news/.../لامبورگینی-اونتادور-ماه-رونمایی-خواهد-تصاویر‏ 12 دسامبر 2016 ... لامبورگینی اونتادور S دی ماه رونمایی خواهد شد / تصاویر. طبق گفته های قبلی، این خودرو دارای طراحی جدید، قدرت بیشتر و ترکیبی از فناوری های ... لامبورگینی اونتادور S دی‌ماه رونمایی خواهد شد - مگیتو https://magito.ir/.../لامبورگینی-اونتادور-S-دی-ماه-رونمایی-خواهد-شد‏ - ذخیره شده سرانجام آخرین تصاویر جاسوسی از S کلاس کوپه منتشر شد که در لباس مبدل در حال تست و آزمایش است. لامبورگینی اونتادور S دی ماه رونمایی خواهد شد - تی نیوز tnews.ir/news/a4d975865875.html‏ 12 دسامبر 2016 ... ... جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال ... مشاهده متن کامل لامبورگینی اونتادور S دی ماه رونمایی خواهد شد در پورتال ... لامبورگینی اونتادور s دی‌ماه رونمایی خواهد شد | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5254761/لامبورگینی-اونتادور-S-دی‌ماه-رونمایی-خواهد-شد‏ 12 دسامبر 2016 ... لامبورگینی اونتادور s دی‌ماه رونمایی خواهد شد ... همچنین به لطف جاسوسان ماهر و انتشار تصاویر جاسوسی باکیفیت از اونتادور S، در حال حاضر تا حدودی ...