مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک

[ad_1]

سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
«بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی پاک اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از تک کرانچ، این تیم با همکاری بیل گیتس شرکتی با نام «پیشبرد فرصت‌های انرژی»، Breakthrough Energy Ventures (BEV)، را راه‌اندازی کرده‌اند که استفاده از انرژی پاک را ترویج داده و از پروژه‌هایی که در این زمینه هستند حمایت می‌کنند.

هدف از راه‌اندازی این شرکت، ایجاد شرایطی یکسان برای مردم سراسر جهان بوده که بتوانند به انرژی، غذا، کالا، سیستم‌های حمل‌ونقل و سرویس‌های مختلف قابل اطمینان دست یابند که هیچ نوع گاز گلخانه‌ای منتشر نمی‌کنند و به این طریق بتوان استفاده از انرژی‌های پاک را گسترش داد.

این گروه از افراد بنامی که در زمینه فناوری فعالیت دارند تشکیل شده که از استارتاپ‌های جدید و نوظهور حمایت می‌کنند.

هدف این شرکت کار بر روی پروژه‌هایی است که محور اصلی آنها انرژی پاک است.

آنها از این پروژه‌ها در هر مرحله‌ای که باشند از مراحل اولیه گرفته تا تجاری‌سازی حمایت خواهند کرد.

مقامات BEV بیشتر بر روی موضوعاتی مانند تولید برق، تولید، کشاورزی، ساخت‌وساز و حمل‌ونقل متمرکز شده‌اند.

BEV امروز یک چارچوب کلی به نام «افق نوآوری» (Landscape of Innovation) را برای سایر سرمایه‌گذاران خصوصی و عمومی که به دنبال راه حل‌هایی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند منتشر کرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

در کدام صندوق سرمایه‌گذاری کنیم؟پاسخ سرمایه‌گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌پذیرد در سرمایه غول اقتصاد ایران دنیای اقتصاد موفق‌ترین بنگاه‌های تجاری و صنعتی در قالب شرکت برتر و بزرگ ایران، در فلز با ارزش دنیا را بشناسید…دانستنی ها فلز با ارزش دنیا را بشناسید از این فلز بیشتر در صنایع جواهرسازی آزاده اردکانی کیست؟ عکس عصرفردا آزاده اردکانی رئیس موزه ملی ایران است که در ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ توسط حمید بقایی موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ آنا ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در رشته …واحدهای دانشگاه آزادتهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری آ‌نا، دکتر عبدالحسین موحدی گفت در بیشتر رشته‌های واحد پارسی نیوزمشرق نیوز ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه دمشق و استان پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل …به نظر من ایده های دوستان به درد پیره زنا میخوره تی شرت و شمع و اینا ایده نیست اینا در کدام صندوق سرمایه‌گذاری کنیم؟ پاسخ سرمایه‌گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌پذیرد در سرمایه‌گذاری غول اقتصاد ایران دنیای اقتصاد موفق‌ترین بنگاه‌های تجاری و صنعتی در قالب شرکت برتر و بزرگ ایران، در فلز با ارزش دنیا را بشناسید … دانستنی ها فلز با ارزش دنیا را بشناسید از این فلز بیشتر در صنایع جواهرسازی استفاده آزاده اردکانی کیست؟ عکس عصرفردا آزاده اردکانی رئیس موزه ملی ایران است که در ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ توسط حمید بقایی، رئیس وقت موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز آنا ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در رشته واحد تهران … تهران ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در رشته واحد تهران جنوب آغاز شد پارسی نیوز «مشرق نیوز» ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه «دمشق» و استان «ادلب پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب خواهد اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت به نظر من ایده های دوستان به درد پیره زنا میخوره تی شرت و شمع و اینا ایده نیست اینا ترشحات



لینک منبع :سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک

سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک - ایسنا www.isna.ir/.../سرمایه-گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی-های-پاک‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... "بیل گیتس" بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی پاک اختصاص ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1575718‏ 12 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: «بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک itabnak.ir/.../سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌های-پاک‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... بیل گیتس با گسترش دامنه فعالیت های خود در حوزه فناوری قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار در شرکت هایی که در زمینه انرژی های پاک فعالیت می ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک www.nokhbegan.net/.../705-سرمایه‌گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌های-پاک.html‏ - ذخیره شده سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک «بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک | سینا | خبروان khabarone.ir/news/.../سرمایه‌گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌های-پاک‏ 12 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از تک کرانچ ، این تیم با همکاری بیل گیتس شرکتی با نام "پیشبرد فرصت‌های انرژی" ، Breakthrough Energy ... بیل گیتس از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در حوزه انرژی پاک خبر داد itresan.com/150391/بیل-گیتس-از-سرمایه-گذاری.../.html‏ - ذخیره شده بیل گیتس در بین چندین مدیرعامل اجرایی رده بالا قول سرمایه‌ گذاری یک میلیارد دلاری در حوزه انرژی پاک را داده است. هدف او از این کار ایجاد تحرک و انگیزه بیشتر برای ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../سرمایه‌گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌های-پاک/5141249‏ - ذخیره شده "بیل گیتس" بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی پاک اختصاص ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌ های پاک iraneconomist.com/.../سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌-های-پاک‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... به گزارش ایران اکونومیست؛ بیل گیتس با گسترش دامنه فعالیت‌های خود در حوزه فناوری قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار در شرکت‌هایی که در زمینه ... ۲۳ آذر سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک hi01.ir/سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-بیل-گیتس/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک . .. قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار در شرکت‌هایی که در زمینه انرژی‌های پاک فعالیت ... گام بزرگ «بیل گیتس» به سوی انرژی پاک - khabarooz khabarooz.com/post/111433‏ - ذخیره شده «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت از راه اندازی بنیادی ویژه با نام bev برای ... افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه تولید انرژی‌های پاک و جذب سرمایه در این زمینه باشد.