مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد

[ad_1]

تصاویری از گوشی Mi 5c شیائومی در یک سایت خرده‌فروشی رؤیت شده است که به این ترتیب می‌توان به عرضه این گوشی در آینده نزدیک امیدوار بود.

مدت‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون عرضه شدن یا نشدن گوشی جدید شیائومی به نام می 5 سی شنیده می‌شد. قرار بود این گوشی ۱۶ آذر رونمایی شود که این اتفاق نیفتاد.

اما امروز خرده‌فروش چینی به نام Tmall، گوشی می 5 سی شیائومی را در فهرست محصولات خود قرار داده است که بر این اساس، مشخصات این دستگاه نیز تائید می‌شود. گوشی جدید شیائومی به نمایشگر فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است و از یک بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست آیا می 5 سی در دو اندازه‌ی مختلف عرضه می‌شود یا خیر، ولی به نظر می‌رسد قیمت واقعی این گوشی -فارغ از آنچه در تصویر می‌بینید- ۱۵۰۰ یوآن باشد. قرار است این گوشی با اندروید 6 مارشمالو و رابط کاربری MIUI 8 به فروش برسد و امکان آپدیت آن به اندروید ۷ نوقا وجود دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شیائومی می زومیتشیائومی می گوشی شیائومی با قیمت ارزان و کیفیت ساخت مناسب که توسط فروشگاه های سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌امگوشی‌های میان‌رده سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار بوده‌اند سری قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شدمشخصاتکاملگوشیسامسونگقیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شد یک دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار مشخصات و قیمت گوشی های گلکسی و گلکسی فاش شد …مشخصات فنی گلکسی سی و گلکسی سی توسط یک منبع چینی لو رفت این دو محصول به جز در بخش یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپلمشخصات گوشی گوشی نوکیا در سال …معرفی گوشی موبایلگوشی سی با پردازنده اسنپدراگون دوربین مگاپیکسلی و بدنه فلزی در سال نوکیا مشخصات گلکسی هم از طریق فاش شدمشخصاتگلکسیصبح امروز بود که مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی سامسونگ از طریق بنچمارک فاش ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه میهن مارکت مشخصات و قیمت فروش خرید گوشی …آلکاتل اپل اچ تی سی ال جی ایسر ایسوس ایکس تاچ بلکبری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای شیائومی می زومیت شیائومی می گوشی شیائومی با قیمت ارزان و کیفیت ساخت مناسب که توسط فروشگاه های آنلاین سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌ام خانواده در حال شناخته شدن در بین طرفداران موبایل است ال‌جی از همان ابتدا نشان داد که می قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شد مشخصاتکاملگوشی قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شد یک دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار ۲۴ آذر مشخصات و قیمت گوشی های گلکسی و گلکسی فاش شد زومیت مشخصات فنی گلکسی سی و گلکسی سی توسط یک منبع چینی لو رفت این دو محصول به جز در بخش صفحه یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در مشخصات گوشی گوشی نوکیا در سال … معرفی گوشی موبایل گوشی سی با پردازنده اسنپدراگون دوربین مگاپیکسلی و بدنه فلزی در سال نوکیا زمانی مشخصات گلکسی هم از طریق فاش شد مشخصاتگلکسی صبح امروز بود که مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی سامسونگ از طریق بنچمارک فاش گردیدحالا ایستنا گوشی تاثیر سرما روی تلفن‌های همراهگوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ میهن مارکت مشخصات و قیمت فروش خرید گوشی موبایل آلکاتل اپل اچ تی سی ال جی ایسر ایسوس ایکس تاچ بلکبری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل سعر ایفون سی سعر تلیفون اى فون سی ایفون سی جمیع الوان ایفون سی مواصفات ایفون سی جرابات ایفون سی



لینک منبع :مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد

مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/12/149553/miaomi-5c-specs-confirmed/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... اما امروز خرده‌فروش چینی به نام Tmall، گوشی می 5 سی شیائومی را در فهرست محصولات خود قرار داده است که بر این اساس، مشخصات این دستگاه نیز ... مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد - تکنومون technomon.com/.../مشخصات-گوشی-می-5-سی-شیائومی-فاش-شد‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... امروز خرده فروش چینی به نام Tmall، گوشی می 5 سی شیائومی را در بین محصولات خود فهرست کرده است که براین اساس مشخصات این دستگاه نیز تایید ... مشخصات فنی شیائومی می 5 سی فاش شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../مشخصات-فنی-شیائومی-می-5-سی-فاش-شد‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... در حالی که به‌تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان معرفی آن نیز فاش شد. مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/864894/‏ - ذخیره شده مدت‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون عرضه شدن یا نشدن گوشی جدید شیائومی به نام می 5 سی شنیده می‌شد. قرار بود این گوشی ۱۶ آذر رونمایی شود که این اتفاق ... مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد | تصاویری از گوشی Mi 5c ... www.ghatreh.com/news/nn35044873/مشخصات-گوشی-شیائومی-فاش‏ 13 دسامبر 2016 ... تصاویری از گوشی Mi 5c شیائومی در یک سایت خرده فروشی رؤیت شده است که به این ترتیب می توان به عرضه این گوشی در آینده. مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/مشخصات-گوشی-می-5-سی-شیائومی-فاش-شد/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... مشخصات گوشی می ۵ سی شیائومی فاش شد. ۹ ... مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می ۵ سی فاش شد. ۶ ... تصویری از قاب پشتی گوشی می ۵ اس ... Btitr - مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد www.btitr.com/5C5E5B/مشخصات-گوشی-می-5-سی-شیاومی-فاش-شد‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... مدت ها شایعات و گمانه زنی های زیادی پیرامون عرضه شدن یا نشدن گوشی جدید شیائومی به نام می 5 سی شنیده می شد. قرار بود این گوشی 16 آذر رونمایی ... شیائومی می 5 سی - Xiaomi Mi 5C : مشخصات فنی ، قیمت و عکس ها gadgetnews.ir/158615/شیائومی-می-5-سی-xiaomi-mi-5c/‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2017 ... شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5C) نخستین گوشی مجهز به پردازنده Surge 1 ساخت این ... شیائومی می 5 سی معرفی شد: مجهز به چیپست Surge 1 ساخت شیائومی ... فاش شدن مشخصات موبایل شیائومی Mi 5c توسط یک خرده‌فروشی چینی. مشخصات فنی شیائومی می 5 سی فاش شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../مشخصات...شیائومی-می-5-سی-فاش-شد/4394476‏ - ذخیره شده در حالی که به‌تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان معرفی آن نیز فاش شد. به گزارش صبحانه،در خبرها داشتیم گوشی می 5 سی ... مشخصات گوشی می ۵ سی شیائومی فاش شد - دیجیتال سلام hi01.ir/مشخصات-گوشی-می-۵-سی-شیائومی-فاش-شد/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... تصویری از قاب پشتی گوشی می ۵ اس شیائومی فاش شد. ... مشخصات فنی کامل گوشی شیائومی می ۵،قیمت گوشی Xiaomi Mi 5 به همراه گالری عکس، ...