مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود

[ad_1]

مایکروسافت با ارائه تخفیف ویژه تعطیلات کریسمس به خریداران به آنها امکان داده تا کنسول بازی ایکس باکس وان را به قیمت کمتری خریداری کنند.

به گزارش فارس، این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف 50 دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که حالا این تخفیف برای تعطیلات روز کریسمس هم تکرار خواهد کرد.

این تخفیف تمامی مدل های کنسول بازی Xbox One و از جمله Xbox One S را دربر می گیرد که در ماه آگوست عرضه شد و از قابلیت پخش ویدئویی 4K پشتیبانی می کند و با فناوری Ultra HD Blu-ray هم سازگاری دارد. این فناوری وضوح وشفافیت فوق العاده تصاویر را به ارمغان می آورد.

تخفیف 50 دلاری خرید ایکس باکس وان از 24 دسامبر آغاز می شود  که همزمان با اعمال برنامه تخفیف شرکت سونی برای کنسول بازی پلی استیشن 4 است. البته تخفیف سونی شامل کنسول بازی PS4 Pro که یک ماه قبل عرضه شد نمی‌شود و فقط کنسول قدیمی تر این شرکت را دربرمی گیرد.

این تخفیف شامل مجموعه بازی هایی که همراه با این کنسول در آمریکا عرضه می شود نیز هست و از جمله کنسول بازی یک ترابایتی ایکس باکس وان اس و کد بارگذاری بازی Gears of War 4 را دربر گرفته و باعث می شود این مجموعه به قیمت 299 دلار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود شمار از خوراک …در همین زمینه ایکس باکس وان ارزان می شود ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد چوب حراج به ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود واضح…ایکس باکس وان دلار ارزان شد ایکس باکس وان دلار ارزان شدبخش دانش و فناوری الف ایکس‌باکس وان ارزان می‌شوداین شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود تخفیفایکسباکسشرکت مایکروسافت به مناسبت تعطیلات کریمس کنسول بازی ایکس باکس وان را به قیمت کمتری می ایکس‌باکس وان ارزان می‌شودهشدار این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود کشاورزنیوز…این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف ۵۰ دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود…کامپیوتر و موبایلایکس‌باکس وان ارزان می‌شود مایکروسافت با ارائه تخفیف ویژه تعطیلات ایکس‌باکس وان ارزان می‌شودایکس‌باکس وان ارزان می‌شود سه شنبه آذر تخفیف سونی شامل کنسول بازی که یک ماه ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود…این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف ۵۰ دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که اجتماعی ایکس‌باکس وان ارزان می‌شودوانارزانمی‌شودایکس‌باکس وان ارزان می‌شود اجتماعی شوراهای شهر متعادل شد به اسلامی اقدامات انجام بررسی کنسول بازی ایکس‌باکس وان زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود بخریم یا نخریم؟ تجربه من در مورد خرید ایکس باکس وان قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق تر هستند؟ خرید گیفت کارت ارزان آیتونز گیفت کارت گوگل پلی گیفتی خرید گیفت کارت ارزان آیتونز خرید فروش گیفت کارت آیتونز اپل گیفت کارت گوگل پلی گیفت کارت قیمت فروش کنسول بازی ایکس باکس – جدیدترین اخبار قیمتفروشکنسولبازی ایکس‌باکس ۷۲۰ این خبر در تاریخ ۰۷م اسفند ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز مورد که در مورد باید بدانید … سخت‌افزار سلام من چند تا سوال داشتم بازی های ایکس باکس گران هستند؟ ایا همه ی بازی های ایکس باکس نیاز یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ خرید آنی گیفت کارت آیتونز اپل و گوگل پلی خرید گیفت کارت آیتونز اپل امریکا انگلیس استرالیا اروپا و کانادا گوگل پلی استور گیفت کارت نکته در مورد کنسول آموزش سلام من ایکس باکس جیتگ دارم بعد اپدیتش کردم از طریق همون جایی خریدم بعد از چند ماه سی دی بازی پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب خواهد آیا مسکن ارزان می شود ایا خودرو ارزان می شود



لینک منبع :ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود

ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/441640/ایکس‌باکس-وان-ارزان-می‌شود‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... مایکروسافت با ارائه تخفیف ویژه تعطیلات کریسمس به خریداران به آنها امکان داده تا کنسول بازی ایکس باکس وان را به قیمت کمتری خریداری کنند. ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود 94.182.146.175/fa/news/441640/ایکس‌باکس-وان-ارزان-می‌شود‏ رتبه: ۱۸% - ۲۷۰ نقد 14 دسامبر 2016 ... مایکروسافت با ارائه تخفیف ویژه تعطیلات کریسمس به خریداران به آنها امکان داده تا کنسول بازی ایکس باکس وان را به قیمت کمتری خریداری کنند. ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10936236/ایکس‌باکس-وان-ارزان-می‌شود/‏ - ذخیره شده این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف 50 دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که حالا این تخفیف برای تعطیلات روز کریسمس هم تکرار خواهد کرد. ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/936236/ایکس‌باکس-وان-ارزان-می‌شود/‏ 14 دسامبر 2016 ... ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود. مایکروسافت با ارائه تخفیف ویژه تعطیلات کریسمس به خریداران به آنها امکان داده تا کنسول بازی ایکس باکس وان را به ... ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ایکس‌باکس-وان-ارزان-می‌شود/‏ - ذخیره شده 22 آوریل 2017 ... این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف 50 دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که حالا این تخفیف برای تعطیلات روز کریسمس هم ... نسخه ارزان ایکس‌باکس برای رقابت با اپل تی‌وی در راه است - زومیت www.zoomit.ir/2016/1/1/27321/xbox-one-new-cheaper-edition/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2016 ... ... که از احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی کوچک‌تر و ارزان‌تر کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ خبر می‌دهد؛ محصولی که با هدف رقابت با Apple TV عرضه خواهد شد. ایکس باکس وان باز هم ارزان‌تر می‌شود - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/.../ایکس-باکس-وان-باز-هم-ارزان‌تر-می‌شود/‏ - ذخیره شده 25 جولای 2016 ... ایکس باکس وان باز هم ارزان‌تر می‌شود. مریم فانی. مایکروسافت در آستانه عرضه نسل جدید کنسول بازی خود با نام ایکس باکس اس، قیمت نسل قبلی آن را ... ایکس باکس وان باز هم ارزان‌تر می‌شود - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../ایکس-باکس-وان-باز-هم-ارزان‌تر-می‌شود‏ - ذخیره شده 25 جولای 2016 ... به گزارش بولتن نیوز ، مایکروسافت قیمت ایکس باکس وان را باز هم کاهش داد و به 249 دلار رساند. در دوماه گذشته، این سومین بار است که مایکروسافت ... ایکس‌باکس وان ارزان می‌شود – مجله اینترنتی بروزترین| پورتال خبری ... berouztarin.ir/33901/ایکس‌باکس-وان-ارزان-می‌شود/‏ 14 دسامبر 2016 ... این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف ۵۰ دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که حالا این تخفیف برای تعطیلات روز کریسمس هم ... ایکس باکس وان کپی خور شد - PSPro pspro.ir/blog/blog/ایکس-باکس-وان-کپی-خور-شد‏ - ذخیره شده 29 مارس 2017 ... قطعا بزرگ‌ترین مزیت خرید نسخه کپی‌خور شده ایکس‌باکس وان، ارزان بودن بازی‌های آن است. شما می‌توانید تعداد بازی‌های زیادی را با کمترین قیمت ...