مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا

[ad_1]

 

کد مطلب: 423956

ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴

 اتحادیه اروپا می‌خواهد قوانین سختی را علیه واتس‌اَپ و اسکایپ که دیتای کاربران را به اشتراک می‌گذارند، تصویب کند.به گزارش خبرآنلاین، قانون جدید اپراتورهای مخابراتی و کمپانی‌های وب که مکالمه و پیامک را روی اینترنت تحت سرویس OTT ارائه می‌کنند را در بر می‌گیرد.

این کمپانی‌ها اجازه به اشتراک‌گذاری مکان کاربر را نخواهند داشت و اگر لایحه مذکور تصویب شود از 2018 حالت اجباری به خود می‌گیرد.

در حال حاضر کمپانی‌های می‌توانند از روی دیتای کاربران پول‌سازی کنند اما در پروپوزال جدید نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند.

همچنین کمپانی‌ها حق نخواهند داشت در صفحه اول سایت خود پیام استفاده از Cookies را به نمایش گذاشته و از دیتای کاربران سوءاستفاده کنند چراکه معمولاً کاربران با پیام اجباری در صفحه اول سایت روبرو شده و مجبور به پذیرش آن می‌شوند و تکرار این پیام در سایت‌های مختلف آزاردهنده است.

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ ۱۶:۰۹

 

 

کلمات کلیدی : واتس‌اَپ+اسکایپ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دعوت از کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیلرئیس دانشگاه الزهرا با صدور پیامی قهرمانی بانوی ایرانی را در المپیک را تبریک گفت و از صاحب بن رو کیست؟ دنیای اقتصاد در تفاهم‌نامه ایدرو و رنو قرار بر آن شد که شرکت بن‌رو آورده ایدرو در وایبر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادوایبرتاریخچه وایبر در ۲ دسامبر ۲۰۱۰ ابتدا برای آی‌فون، برای رقابت مستقیم با اسکایپ ارائه الف عکس های پرتره فوق العاده ای از خود بگیرید …در این گزارش همراه ما باشید تا روش های فوق العاده و حرفه ای عکاسی پرتره از خود و یا الف پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی کدامند؟در گزارشی که امروز توسط منتشر شد، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج به عنوان پرفروش ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات دعوت از کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیل رئیس دانشگاه الزهرا با صدور پیامی قهرمانی بانوی ایرانی را در المپیک را تبریک گفت و از وی صاحب «بن رو» کیست؟ دنیای اقتصاد در تفاهم‌نامه ایدرو و رنو قرار بر آن شد که شرکت بن‌رو آورده ایدرو در این وایبر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد وایبر تاریخچه وایبر در ۲ دسامبر ۲۰۱۰ ابتدا برای آی‌فون، برای رقابت مستقیم با اسکایپ ارائه شد الف عکس های پرتره فوق العاده ای از خود بگیرید آموزش در این گزارش همراه ما باشید تا روش های فوق العاده و حرفه ای عکاسی پرتره از خود و یا سلفی را به الف پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی کدامند؟ در گزارشی که امروز توسط منتشر شد، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج به عنوان پرفروش‌ترین ارتباطات و رسانه ها مقالات مفید پویانمایی سرگرمی مستند علمی پویانمایی ماجراجویی پویانمایی علمی تخیلی مستند مستند حیات وحش



لینک منبع :ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا

ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/612015/ict/internet‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... اتحادیه اروپا می‌خواهد قوانین سختی را علیه واتس‌اَپ و اسکایپ که دیتای کاربران را به اشتراک می‌گذارند، تصویب کند. تدبیر - ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا www.tadbirkhabar.com/.../125703:ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ-توسط-اتحادیه-اروپا‏ 14 دسامبر 2016 ... اتحادیه اروپا می‌خواهد قوانین سختی را علیه واتس‌اَپ و اسکایپ که دیتای کاربران را به اشتراک می‌گذارند، تصویب کند. قانون جدید اپراتورهای مخابراتی ... ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا - انتخاب entekhab.ir/.../ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ-توسط-اتحادیه-اروپا‏ - ذخیره شده اتحادیه اروپا می‌خواهد قوانین سختی را علیه واتس‌اَپ و اسکایپ که دیتای کاربران را به اشتراک می‌گذارند، تصویب کند. قانون جدید اپراتورهای مخابراتی و کمپانی‌های وب ... ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا www.24khabar.com/.../ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ-توسط-اتحادیه-اروپا/‏ 13 دسامبر 2016 ... اتحادیه اروپا می‌خواهد قوانین سختی را علیه واتس‌اَپ و اسکایپ که دیتای کاربران را به اشتراک می‌گذارند، تصویب کند. ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا - باز خبر bazkhabar.ir/21694/ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ/‏ ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا. کد خبر: 21694. ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۳۴. اتحادیه اروپا می‌خواهد قوانین سختی را علیه واتس‌اَپ و اسکایپ که دیتای ... ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا betanews.ir/.../ایجاد-محدودیت-برای-واتس-ا-پ-و-اسکایپ-توسط-اتحادیه-اروپا/‏ 13 دسامبر 2016 ... فناوری اطلاعات اینترنت اتحادیه اروپا می خواهد قوانین سختی را علیه واتس ا پ و اسکایپ که دیتای کاربران را به اشتراک می گذارند تصویب کند ایجاد. ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا | لیوانکو livanco.ir/1395/09/23/ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ/‏ 13 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، قانون جدید اپراتورهای مخابراتی و کمپانی‌های وب که مکالمه و پیامک را روی اینترنت تحت سرویس OTT ارائه می‌کنند را در بر ... ایجاد محدودیت برای واتس اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا - قطره www.ghatreh.com/.../ایجاد-محدودیت-برای-واتس-اَپ-اسکایپ-توسط-اتحادیه-اروپا‏ 13 دسامبر 2016 ... ایجاد محدودیت برای واتس اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا ... جدیدترین موبایل لوکس چینی؛ باتری 7000 میلی آمپری و 6 گیگابایت رم ... لینک بعدی it-news.ir/ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ/‏ - ذخیره شده فروش دامنه · لینک قبلی · لینک بعدی. ایجاد محدودیت برای واتس‌اَپ و اسکایپ توسط اتحادیه اروپا | پارسین ... parsin-news.ir/1395/09/23/ایجاد-محدودیت-برای-واتس‌اَپ-و-اسکایپ/‏ کلیه مجوزها متعلق به شرکت رایان لینک پارسیان صاحب امتیازه گروهه سایت های پارسیان می باشد.استفاده از مقالات یا مطالب اختصاصی , اخبار و یا تصاویر بصورت ...