مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی

[ad_1]

برگزاری هر ساله جشن‌ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت‌های مسلمانان است. تصاویری از جشن میلاد پیامبر در کشورهای اسلامی را ببینید

با فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین هفته وحدت هر سال در کشورهای اسلامی جشن‌های بسیار باشکوهی برگزار می‌شود که نشان از وحدت و یکپارچگی تمامی مسلمانان شیعه و سنی است. در ادامه تصاویری از جشن‌ها و مراسم‌های میلاد پیامبر را در کشورهایی همچون عراق ، پاکستان ، قاهره و هند خواهید دید.

این روزها مسلمانان در سراسر جهان در حال برگزاری جشن‌ های باشکوه ولادت پیامبر (ص) هستند. در این روز مسلمانان هندی به خیابان‌ها آمدند، پیاده‌روی کردند، به فقرا اغذیه دادند و به جشن و شادی پرداختند. به نقل از خبرگزاری یاش نیوز هند، شهرهای «کلکته»، «بمبئی» و «جایپور» شاهد جشن میلاد رسول اکرم (ص) بود. مسلمانان کشور هند هر ساله در سراسر جهان ولادت پیامبر (ص) را با آداب و سنن خاص خود جشن می‌گیرند. در برخی کشورها، اماکن عمومی برای جشن آماده و پرچم‌های شادی برافراشته می‌شود. در این میان کاروان‌هایی نیز‌ آداب خاص خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین روز دوشنبه، در پاکستان که مصادف با 12 ربیع‌الاول بوده است که بنا به روایات اهل تسنن، روز میلاد حضرت محمد (ص) می‌باشد، مردم پاکستان در این روز، با حضور و شادمانی در خیابان‌ها، عید بزرگ میلاد‌ النبی (ص) را جشن گرفتند.

به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) شهرهای مختلف عراق از جمله بغداد، اربیل، نجف، اعظمیه و کربلا جشن‌های مختلفی را در مساجد این کشور برگزار کرده و می‌کنند و خیابان‌ها را نیز چراغانی کرده‌اند. طبق سنت همه ساله امسال نیز جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) در اکثر مساجد برگزار می‌شود. این جشن به مدت یک هفته ادامه دارد و در این مراسم، مسابقه بهترین قاری قرآن کریم؛ سرود و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود. در جشن سالروز میلاد نبی اکرم (ص) سمینار و همایش‌هایی به همین مناسبت برگزار می‌شود. منطقه کردستان عراق به همین مناسبت در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) تعطیل است.

مردم موصل در ماه ربیع الاول به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) خیابان‌ها و مساجد را تزیین کرده و در خیابان‌ها میان مردم شربت و شیرینی پخش می‌کنند. در جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) نه تنها مسلمانان، بلکه مسیحیان نیز در آن سهیم هستند و جشن علاوه بر مساجد در میدان‌های اصلی شهر نیز برگزار می‌شود. خیابان‌ها و مساجد مناطق مختلف بغداد این روزها شاهد جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) است و مردم در خیابان‌ها و کنار مساجد شیرینی و شکلات پخش می‌کنند. خانواده‌ها در این روز بر تن فرزندان خود لباس‌های شاد و رنگارنگ می‌کنند. مسلمانان عراق و جهان از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول میلاد پیامبر اکرم(ص) را جشن می‌گیرند. تصاویری از این جشن‌های باشکوه را ببینید.

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کشور هند

عکس جشن میلاد پیامبر - عکس جشن های  ولادت پیامبر در هند

جشن میلاد پیامبر در کشور هندوستان


برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کشور پاکستان

عکس جشن و مراسم میلاد پیامبر در پاکستان - جشن میلاد پیامبر

برگزاری جشن میلاد پیامبر در کشور پاکستان


برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کشور عراق

عکس جشن میلاد پیامبر در عراق - عکس جشن ولادت پیامبر

عکس جشن میلاد حضرت محمد در عراق - عکس جشن میلاد پیامبر در عراق


برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کشور لبنان

برگزاری جشن ولادت پیامبر در لبنان - عکس جشن میلاد پیامبر در لبنان

عکس جشن میلاد پیامبر در لبنان - جشن میلاد پیامبر در کشور لبنان


برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کشور فلسطین

عکس جشن میلاد پیامبر اکرم در فلسطین


برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کشور یمن

عکس مراسم میلاد پیامبر در یمن - عکس جشن میلاد پیامبر در یمن

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبر خرامه جدیدترین خبرهای شهرستان خرامهاین وبلاگ در نظر دارد با ارائه مطالب و خبرهای موجود در شهرستان خرامه این شهرستان را به انجمن اولیاومربیان آموزش وپرورش ناحیه دو شورای …باسمه تعالی اعضای محترم شورای انجمن اولیا وومربیان آموزش وپرورش ناحیه دو اصفهاناستان کردستاناعلام نفرات برتر جشنواره کار آفرینان کردستان مرزنشینان نقش مهمی در ایجاد امنیت اس ام اس برای همهاس ام اس جدید خنده دار اس ام اس جوک و سرکاری جملات پ ن پ اس ام اس پ ن پ اس ام اس پسرانهتیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری …آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی دختران پارسی بانوان تاریخ ایران دغدویه مادر زرتشت که اصلا از شهر ری بود و در آنجا با کوی ها و کرپن وب سایت رسمی شرکت کرمان موتورنوبت دهی اینترنتی نوبت دهی اینترنتی از طریق وب سایت بم خودرو کنترل گرانترین مراسم عروسی جهان تصاویرگرانترین عروسی جهان دختر یک سرمایه‌داری نفتی روسیه به تازگی مراسم عروسی‌اش را پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین سید …موسوی نژادسید مهدیمجلسبوشهرشورای اسلامیاصولگرایاناصلاح طلبانانتخاباتسیاسی خبر خرامه جدیدترین خبرهای شهرستان خرامه در ادامه در خصوص توهین های صورت گرفته از جانب کشورهای بیگانه به قرآن و رسول خدا افزود گرچه انجمن اولیاومربیان آموزش وپرورش ناحیه دو شورای مرکزی انجمن باسمه تعالی هشتمین جلسه دوره چهارم شورای انجمن اولیا ومربیان اداره آموزش وپرورش ناحیه دو استان کردستان همزمان با آغاز هفته وحدت بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور در سنندج برگزار می شود برگزاری اس ام اس برای همه اس ام اس جدید خنده دار اس ام اس جوک و سرکاری جملات پ ن پ اس ام اس پ ن پ اس ام اس پسرانه تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در برجام دختران پارسی بانوان تاریخ ایران دغدویه مادر زرتشت که اصلا از شهر ری بود و در آنجا با کوی ها و کرپن ها که پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی نژاد موسوی نژادسید مهدیمجلسبوشهرشورای اسلامیاصولگرایاناصلاح طلبانانتخاباتسیاسی،سیاست به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران ،شیراز رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی، هتل وب سایت رسمی شرکت کرمان موتور اِس ۵ دنده ای محصولی جدید از جی ای سی امکانات مجهز به سیستم ، قفل ایمنی کودک، کنسول



لینک منبع :برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی

برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی setare.com/.../برگزاری-باشکوه-جشن-میلاد-پیامبر-ص-در-کشورهای-اسلامی‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... برگزاری هر ساله جشن‌ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت‌های مسلمانان است. تصاویری از جشن میلاد پیامبر در کشورهای اسلامی را ببینید. جشن میلاد؛ تجلیل از تولد پیامبر اسلام از افغانستان تا سودان | - خبرنامه khabarnama.net/blog/2016/12/11/milad-un-nabi-2016/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... مردم ایران برعلاوه برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام، میلاد امام جعفر صادق، ... با شکوه ترین جشن های میلاد النبی (ص) در پاکستان در شهرهای اسلام آباد، ... برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی - قطره www.ghatreh.com/.../برگزاری-باشکوه-جشن-میلاد-پیامبر-کشورهای-اسلامی‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... برگزاری هر ساله جشن ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت های مسلمانان است. تصاویری از جشن میلاد پی. برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی - ستاره ... khabarfarsi.com/u/29772073‏ 14 دسامبر 2016 ... برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی. برگزاری هر ساله جشن ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت های مسلمانان است. برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی - مفیدستان mofidestan.ir/برگزاری-باشکوه-جشن-میلاد-پیامبر-ص-در-ک/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... برگزاری هر ساله جشن‌ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت‌های مسلمانان است. تصاویری از جشن میلاد پیامبر در کشورهای اسلامی را ببینید. برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص)در لاهه - ایسنا www.isna.ir/news/.../برگزاری-جشن-میلاد-پیامبر-ص-در-لاهه‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... همزمان با فرارسیدن میلاد ختمی مرتبت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و حضرت امام ... مراسم جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف مسلمانان مقیم هلند برگزار شد. ... توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه در محل خانه ایرانیان این شهر برگزار ... برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی - مجله ... tnews.ir/news/4c6776060916.html‏ 14 دسامبر 2016 ... برگزاری هر ساله جشن ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت های مسلمانان است. تصاویری از جشن میلاد پیامبر در کشورهای اسلامی را ببینید. تصاویر برای برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی کشورهای عربی میلاد پیامبر (ص) را چگونه جشن می‌گیرند؟ - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/319557/Thoughts/religion‏ - ذخیره شده - مشابه 27 دسامبر 2015 ... کشورهای عربی میلاد پیامبر (ص) را چگونه جشن می‌گیرند؟ ... این روزها مسلمانان در سراسر جهان آماده برگزاری جشن‌های باشکوه ولادت باسعادت پیامبر (ص) هستند؛ ... و این چادرها در روز جشن میلاد نبی مکرم اسلام میزبان کاروان‌های طریقت صوفی ... برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی azarbaijan-news.ir/search/?...برگزاری%20باشکوه%20جشن%20میلاد%20پیامبر%20(ص)%20...‏ - ذخیره شده برگزاری هر ساله جشن‌ها در اعیادی همچون میلاد پیامبر (ص) یکی از سنت‌های مسلمانان است. تصاویری از جشن میلاد پیامبر در کشورهای اسلامی را ببینید با فرارسیدن میلاد ...