مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس

[ad_1]

Kale, Sausage & Lentil

به دنبال یک دستور آشپزی ساده برای شامی سالم و خوشمزه هستید؟ با ما همراه شوید تا طرز تهیه یک غذای خوشمزه را یاد بگیرید.

سوسیس و کلم با عدس

مخصوص ۴ تا ۶ نفر

۴ فنجان عدس قهوه‌ایی

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۴ عدد سوسیس سیری خام، از طول بریده شده

۱ دسته کلم کیل، ریزشده (کلم کیل (Kale) یک سبزی سبزبرگ است. این گیاه با کاهو، کلم بروکلی، کلم برگ و کلم فندقی خویشاوندی دارد.)

۵ حبه سیر، ریزشده

نمک و فلفل تازه پودر شده

طرز تهیه

۱. عدس‌ها را با ۶ فنجان آب و نمک در قابلمه‌ایی کوچک مخلوط کنید. روی حرارت زیاد قرار دهید تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنید تا به مدت ۳۰ دقیقه به آرامی بجوشد و عدس‌ها نرم شوند. عدس‌ها را آبکش کرده و کنار بگذارید.

2. روغن را در ماهی‌تابه‌ایی چدنی با قطر ۳۰ سانت روی حرارت ملایم گرم کنید. سوسیس‌ها را درون آن ریخته و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه سرخ کنید، یک بار آن‌ها را برگردانید تا قهوه‌ایی شوند و بپزند.

3. کیل ها را با دست خرد کنید تا نرم شوند.

4. هنگامی که سوسیس‌ها پختند، کیل های خردشده و سیر را به آن‌ها بیافزائید. مواد را به مدت ۲ دقیقه سرخ کنید و هر از گاهی برگردانید.

5. ۱ قاشق غذاخوری آب را با نمک و فلفل مخلوط کنید و روی مواد بریزید. اجازه دهید به مدت ۲ دقیقه بپزند، سپس درب ظرف را برداشته و عدس ها را اضافه کنید. اجازه دهید دوباره بپزند، درب ظرف را به مدت ۳ دقیقه بگذارید تا عدس‌ها گرم شوند.

مواد مغذی: ۴۲۰ کالری، ۳۲ گرم پروتئین، ۵۶ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم فیبر، ۰ گرم قند، ۷ گرم چربی، ۲ گرم چربی اشباع شده، ۴۵۰ میلی‌گرم سدیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ایانواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …ماکارونی فسیلی با مرغ و اسفناج سالاد ماکارونی با کلم بروکلی کبابی شیر گاو می تواند آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ طرز تهیه غذاهای خیلی خوشمزه فقط در دقیقهطرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی …فوت و فن آشپزیکمپین فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی که در آن هر کدام از آدم های رنگی فوت و فن های آشپزی صنایع غذایی – جدیدترین اخبار ایران و جهان …طرز تهیه سس سیب زمینی تنوری و سوخاری با دستوری جدید چیپس سیب زمینی با دو نوع سس از آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد مطبخ رویاسلام دوستان عزیزاین آش بسیار مقوی و خوشمزه هستدرست کردنش هم خیلی ساده امیدوارم با یک هفته برنامه ی غذایی برای سحری و افطاردوستان گرامی برنامه غذایی که در زیر مشاهده می کنید، نمونه ای از یک هفته برنامه غذایی پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزبا در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ای انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش آشپزی آکا در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای سادهشام آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ سبک طرز تهیه غذاهای خیلی خوشمزه فقط در دقیقه طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی رنگی رنگی فوت و فن آشپزی کمپین فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی که در آن هر کدام از آدم های رنگی فوت و فن های آشپزی را صنایع غذایی – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز طرز تهیه سس سیب زمینی تنوری و سوخاری با دستوری جدید چیپس سیب زمینی با دو نوع سس از مجموعه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد مطبخ رویا سلام دوستان عزیزاین آش بسیار مقوی و خوشمزه هستدرست کردنش هم خیلی ساده امیدوارم با لذت یک هفته برنامه ی غذایی برای سحری و افطار توصیه های تغذیه ای در هر روز از این برنامه غذایی ، پنج گروه اصلی هرم غذایی یعنی گروه نان و پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــز با در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب ، آموزشها



لینک منبع :طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس

تصاویر برای طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس - آلامتو www.alamto.com/kale-and-sausage-and-lentil.html‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس:به دنبال یک دستور آشپزی ساده برای شامی سالم و خوشمزه هستید؟ با ما همراه شوید تا طرز تهیه یک غذای خوشمزه ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس -هفته نامه سلامت - آکاایران www.akairan.com/havades.../news201612151011759591.html‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس:به دنبال یک دستور آشپزی ساده برای شامی سالم و خوشمزه هستید؟ با ما همراه شوید تا طرز تهیه یک غذای خوشمزه ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس - تیک - آبتین بلاگ tik.abtinblog.com/.../طرز+تهیه+شام+سالم،+سوسیس+و+کلم+با+عدس‏ - ذخیره شده مدلهای تزیین سالاد کلم 95 طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس طرز تهیه سوپ کلم و سیب زمینی و سوسیس طرز تهیه سوسیس ایتالیایی در منزل شبکه سه سیما یوز ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس www.mehr-24.com/.../طرز%20تهیه%20شام%20سالم،%20سوسیس%20و%20کلم%20با%20عدس‏ 15 دسامبر 2016 ... به دن با ل یک دست و ر آشپزی ساده برای شام ی سالم و خ و شمزه هستید؟ با ما همراه ش و ید تا طرز تهیه یک غذای خ و شمزه را یاد بگیرید. س و سیس و کلم با ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس - portal95 - بلاگ خوان portal95.rzb.h5h.ir/post550273.html‏ - ذخیره شده محل تبلیغات شما. Kale, Sausage & Lentil. به دنبال یک دستور آشپزی ساده برای شامی سالم و خوشمزه هستید؟ با ما همراه شوید تا طرز تهیه یک غذای خوشمزه را یاد بگیرید . طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس - پورتال سیحو seiho.ir/search/?...طرز%20تهیه%20شام%20سالم،%20سوسیس%20و%20کلم%20با...‏ - ذخیره شده طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس. کاربر گرامی، شما وارد صفحه جستجو سایت شده اید و این صفحه با توجه به جستجو شما ایجاد شده و به معنای وجود مطلب درخواستی ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس و کلم با عدس - portal95 portal95.rzb.atesbr.ir/post698235.html‏ سوسیس و کلم با عدس. مخصوص ۴ تا ۶ نفر. ۴ فنجان عدس قهوه‌ایی. ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون. ۴ عدد سوسیس سیری خام، از طول بریده شده. ۱ دسته کلم کیل، ریزشده (کلم ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس خانگی وسوسیس باکلم وعدس - خانه matlabak.ir/technology.php?subject=Kitchen&pid=1995‏ 19 دسامبر 2016 ... طرز تهیه شام سالم، سوسیس خانگی وسوسیس باکلم وعدس. اندازه قلم پیش ... عدس‌ها را با ۶ فنجان آب و نمک در قابلمه‌ایی کوچک مخلوط کنید. ... ۴ فنجان عدس قهوه‌ایی ... ۱ دسته کلم کیل، ریزشده (کلم کیل (Kale) یک سبزی سبزبرگ است. خوراک های ساده و جدید - تبیان article.tebyan.net/208029/خوراک-های-ساده-و-جدید‏ - ذخیره شده آشنایی با روش تهیه رول مرغ با کلم بروکلی; کلم بروکلی یکی از منابع خوب ویتامین ... آشنایی با روش تهیه خوراک عدس با رویه سیب زمینی; خوراک عدس با رویه سیب ... که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی کاملاً سالم را ... آشنایی با روش تهیه ماکارونی با گوشت و سوسیس; هیچ اجباری به استفاده از سوسیس در ...