مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از این کیک نمیشه گذشت!

[ad_1]

وب سایت شور وشیرین: کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک های خانواده قهوه بدش بیاید. پیشنهادمان به شما این است که در این روز تعطیل این کیک را درست کرده و در کنار خانواده میل کنید.


مواد لازم:
  • تخم‌مرغ 3 عدد
  • شکر قهوه‌ای  50 گرم
  • قهوه فوری 1 قاشق سوپخوری
  • آب جوش 80 میلی‌لیتر (یک سوم پیمانه)
  • شکلات تلخ (آبکرده)  350 گرم
  • خامه صبحانه 115 گرم
  • آرد 125 گرم
  • بیکینگ‌پودر یک‌دوم قاشق چایخوری
  • پودر کاکائو  2 قاشق سوپخوری
  • خامه فرم گرفته  300 گرم
  • بریلوی توت‌فرنگی به میزان لازم
  • ورق طلای خوراکی در صورت دلخواه

 

کیک کاپوچینو

طرز تهیه:

1-فر را با دمای  180 درجه سانتیگراد گرم کنید و قالب مربع 25 سانتیمتری را چرب کرده و با کاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها و شکر را با همزن برقی بزنید و محلول خنک شده قهوه را به آن بیفزائید.

2-سپس شکلات و خامه را افزوده و مخلوط کنید حالا مخلوط الک کرده، آرد و بیکینگ‌پودر را به مایه تخم‌مرغی بیفزائید و هم بزنید.

3-کنون مایه فراهم کرده را در قالب بریزید و به مدت تقریبی 20 دقیقه، در فر بپزید. کیک را در قالب خنک کنید و بعد آن را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید.

4-اینک پودر کاکائو را با خامه مخلوط کنید و آن را درون کیسه شیرینی‌پزی دارای ماسوره ساده به قطر 1 سانتیمتر، بریزید.

5-حالا روی کیک‌ها را با خامه شکلاتی، قدری بریلوی توت‌فرنگی و ورق طلا بیارائید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکات پخت کیک نکات آشپزینکاتپختکیکسلام دوستای عزیزم تا به حال توی مطالب مختلف و در ارتباط با پخت کیک به بهترین شکل کیک اسفنجی ~ کارگاه آشپزسازیخب واما کیک اسفنجییاد گرفتن و درست پختن این کیک از واجبات کاره یعنی هرچی کیک این کیک ساده و خوشمزه را بدون نیاز به فر بپزید …مواد لازم یک پیمانه آرد کیک یک و نیم قاشق چای خوری بکینگ پودر یک چهارم قاشق چای کیک تِرِس لِچِس ~ کارگاه آشپزسازیکیک تِرِس لِچِس یه کیک اسپانیاییه با بیس کیک اسفنجی یا یه کیک کره ای؛ که با طرز تهیه کاپ کیک فنجانی ساده یا کاپ کیک …طرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیکطرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست …طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل • کدبانوها میدانند۵ چیز عجیبی که بعد از مرگ برای جسد ما اتفاق می …جذاب ترین و جدیدترین اخبار روز یه بار از یه دوست پرسیدم که چرا واسه اموات چهلم از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ …در جداول زیر قیمت سرویس‌های تا ارائه شده توسط شرکت پر‌طرفدار ایرانی که دارای طبق طبق هدیه داماد به عروس در شب یلدا نوعروسآناهیتا درودیان یکی از رسوم باستانی ما ایرانی ها شب یلداست که همه با سنت های این شب به زندگی دختران و نوه‌ های امام این روزها چگونه می گذردکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز نکات پخت کیک نکات آشپزی نکاتپختکیک سلام دوستای عزیزم تا به حال توی مطالب مختلف و در ارتباط با پخت کیک به بهترین شکل، مطالب کیک اسفنجی ~ کارگاه آشپزسازی خب واما کیک اسفنجییاد گرفتن و درست پختن این کیک از واجبات کاره یعنی هرچی کیک خوشگله با این کیک ساده و خوشمزه را بدون نیاز به فر بپزید عکس مواد لازم یک پیمانه آرد کیک یک و نیم قاشق چای خوری بکینگ پودر یک چهارم قاشق چای خوری کیک تِرِس لِچِس ~ کارگاه آشپزسازی یه جورایی احساس میکنم وقتی از همه مراحل و جزئیات تصویری داشته باشید مثل این میمونه کنار من طرز تهیه کاپ کیک فنجانی ساده یا کاپ کیک خیسبدون نیاز به فر طرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیک طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل • کدبانوها میدانند ۵ چیز عجیبی که بعد از مرگ برای جسد ما اتفاق می افتد مجله جذاب ترین و جدیدترین اخبار روز یه بار از یه دوست پرسیدم که چرا واسه اموات چهلم میگیرناون از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ شرکت کشور ۱۳۹۴۱۱۲۵ پاسخ ↓ تعداد دیدگاه سلام دوستان بنده از سال تا بهمن اینترنت مخابرات طبق طبق هدیه داماد به عروس در شب یلدا نوعروس آناهیتا درودیان یکی از رسوم باستانی ما ایرانی ها شب یلداست که همه با سنت های این شب به خوبی



لینک منبع :از این کیک نمیشه گذشت!

تصاویر برای از این کیک نمیشه گذشت! از این کیک نمیشه گذشت! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/440135/از-این-کیک-نمیشه-گذشت‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... از این کیک نمیشه گذشت! کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک های ... از این کیک نمیشه گذشت! - کمونه kamooneh.com/fa/news/102429/از-این-کیک-نمیشه-گذشت‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... از این کیک نمیشه گذشت! کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک های ... از این کیک نمیشه گذشت! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10424122/از-این-کیک-نمیشه-گذشت/‏ - ذخیره شده از این کیک نمیشه گذشت! کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش ... من که کسی را ندیده ام که از کیک های خانواده قهوه بدش بیاید. از این کیک نمیشه گذشت! - گذارنیوز gozarnews.ir/از-این-کیک-نمیشه-گذشت/‏ 16 دسامبر 2016 ... از این کیک نمیشه گذشت! وب سایت شور وشیرین: کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ... از این کیک نمیشه گذشت! - - آموزش شیرینی پزی - انجمن نودهشتیا forum.98ia.co/topic/11677-از-این-کیک-نمیشه-گذشت/‏ - ذخیره شده کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک های خانوادهقهوه بدش بیاید. پیشنهادمان به شما این ... از این کیک نمیشه گذشت! | مجله اینترنتی پاتوق من و تو patoghmanotoo.com/از-این-کیک-نمیشه-گذشت/‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... از این کیک نمیشه گذشت! وب سایت شور وشیرین: کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ... از این کیک نمیشه گذشت! jooorvajoor.ir/1395/09/26/از-این-کیک-نمیشه-گذشت/‏ از این کیک نمیشه گذشت! وب سایت شور وشیرین: کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک ... از این کیک نمیشه گذشت! - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/09/26/از-این-کیک-نمیشه-گذشت/‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... از این کیک نمیشه گذشت! کشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ایران) : وب سایت شور وشیرین: کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که ... از این کیک نمیشه گذشت! - - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news201612166414551871.html‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک های خانواده قهوه بدش بیاید.