مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز

[ad_1]
خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز

خبرگزاری آریا-با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید.
به گزارش خبرگزاری آریا،برخی افراد در طول یک روز کاری در محل کار احساس خواب آلودگی و عدم تمرکز می‌کنند در حالی که استفاده از برخی غذاها و نوشیدنی‌ها می‌تواند توان طبیعی مغز را افزایش دهد و شما را سرحال کند و ذهن‌تان را تقویت کند.

 

برخی از خوردنی‌هایی که به افزایش تمرکز و توان ذهنی کمک می‌کنند عبارتند از:

 

افزایش تمرکز, امگا3

 

- ماهی‌های چرب
برای افزایش تمرکز، سلول‌های مغز نیازمند ماده‌ای به اسم «میلین» هستند که این چربی در امگا3 (موجود در ماهی‌های چرب) وجود دارد. پس با مصرف ماهی‌های چرب هر روز از این نوع ماده استفاده کنید.

 

افزایش تمرکز, امگا3

 

- تخم کدو
مصرف روزانه این ماده به افزایش عنصر «روی» و در نتیجه افزایش تمرکز شما کمک می‌کند. این خوردنی همچنین منبع سرشاری از اسید چرب امگا3 است.

 

افزایش تمرکز, امگا3

 

- گوجه فرنگی
گوجه فرنگی حاوی یک نوع آنتی اکسیدان به اسم «لیکوپن» است که از مرگ سلول‌های مغزی جلوگیری می‌کند. با جلوگیری از مرگ سلولهای مغزی توجه و تمرکز شما بیشتر شده و ذهنتان متمرکزتر می‌شود. همچنین مهارت‌های حل مسئله نیز در شما افزایش می‌یابد.

 

افزایش تمرکز, امگا3

 

- اسفناج
سطح بالای پتاسیم در اسفناج، سرعت انتقال پیام‌های عصبی را افزایش داده و ذهن را پاسخگوتر و قوی‌تر می‌سازد.

 

افزایش تمرکز, امگا3

 

- بلوبری
این خوردنی به عنوان یک منبع مهم آنتی اکسیدان و پلی فنول و ترکیبات ضدالتهابی عمل می‌کند که بر عملکرد مغز و سیستم عصبی تاثیرات مثبتی داشته و از ضعف حافظه جلوگیری می‌کند.

 

افزایش تمرکز, امگا3

 

- چای سبز
چای سبز حاوی کافئین کمتری است ولی به عنوان یک ماده‌ای که ایجاد انگیزه کرده و محرک است استفاده می‌شود که جایگزین خوبی برای قهوه است. این ماده همچنین حاوی آنتی اکسیدان و فلاوونوئید است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز قرص های تقویت کننده جنسی



لینک منبع :خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز

خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز - ایسنا www.isna.ir/news/.../خوردنی-های-تقویت-کننده-تمرکز‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2014 ... با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید. خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز - بیتوته www.beytoote.com/health/.../eats-invigorating2-focus.html‏ - ذخیره شده خواص مواد غذایی افزایش تمرکز امگا3 پیام‌های عصبی , اکسیژن‌رسانی به مغز , تقویت حافظه , تقویت‌کننده تمرکز , تغذیه سالم , خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز , رژیم ... خبرگزاری آریا - خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز - خبرگزاری آریا www.aryanews.com/News/.../خوردنی‌های-تقویت‌کننده-تمرکز‏ 12 دسامبر 2016 ... خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز. خبرگزاری آریا-با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری ... خبرگزاری آریا - خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز - خبرگزاری آریا www.aryanews.com/News/.../خوردنی‌های-تقویت‌کننده-تمرکز‏ 5 آگوست 2016 ... خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز. خبرگزاری آریا- با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری ... تقویت‌کننده تمرکز با این تغذیه هاسایت سرگرمی و سبک زندگی جوانی ... www.javaniha.com/تقویت‌کننده-تمرکز-با-این-تغذیه-ها/‏ - ذخیره شده تقویت‌کننده تمرکز با این تغذیه ها با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر ... برخی از خوردنی‌هایی که به افزایش تمرکز و توان ذهنی کمک می‌کنند عبارتند از:. خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز | | linkchee.com/Q4SAWAAAAAAIA‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... با یک رژیم غذایی ساده می‌توانیدحالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در همه افراد توانایی تمرکز دارند و تمرکز نسبی ... خوردنی های تقویت کننده تمرکز - خبرگزاری آریا tnews.ir/news/735633382806.html‏ 20 نوامبر 2014 ... خبرگزاری آریا- با یک رژیم غذایی ساده می توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید. خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز | نازبیتا فان - صفحه نخست www.nazbetafun.com/tag/خوردنی‌های-تقویت‌کننده-تمرکز/‏ - ذخیره شده پیام‌های عصبی,تقویت‌کننده تمرکز, امگا۳, تغذیه سالم, خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز, تقویت حافظه, خواص مواد غذایی, افزایش تمرکز, رژیم غذایی, اکسیژن‌رسانی به ... تقویت‌کننده تمرکز | نازبیتا فان - صفحه نخست www.nazbetafun.com/tag/تقویت‌کننده-تمرکز/‏ - ذخیره شده پیام‌های عصبی,تقویت‌کننده تمرکز, امگا۳, تغذیه سالم, خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز, تقویت حافظه, خواص مواد غذایی, افزایش تمرکز, رژیم غذایی, اکسیژن‌رسانی به ... خوردنی‌های تقویت‌کننده تمرکز - پایگاه اطلاع رسانی سالم باش salembash.com/.../خوردنی‌های%20تقویت‌کننده%20تمرکز/3167‏ - ذخیره شده با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید. برخی افراد در طول یک روز کاری در محل ...