مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت همواره یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش بوده، و بخش اعظم این مشارکت، ریشه در انگیزه های نوع دوستانه دارد، که در نوع خود شایسته تحسین است. البته در این بین، مقاصد تجاری و توسعه کسب و کار نیز بی تأثیر نبوده.

تمام این موارد برای جامعه سودمند هستند و باعث تولید ابزارها و پلتفرم های قدرتمندی از جمله «کلاس درس مایکروسافت» و «همگام سازی داده های مدرسه» شده اند.

جدیدترین سری محصولات مایکروسافت در حوزه آموزش، «وایت برد» نام دارد که قبلاً در ماه ژوئن معرفی شد و اکنون به صورت رایگان از طریق ویندوز استور در دسترس است. همانطور که از نام این اپلیکیشن بر می آید، وایت بورد نوعی پلتفرم تعاملی ویندوز است که به منظور ارتقاء تجربه با وایت بورد های معمولی طراحی شده.

microsoftwhiteboard

از آنجا که این اپلیکیشن از نوع x86 است، علاوه بر ویندوز 10 روی تمام PC های سازگار نیز قابل اجرا بوده و به وایت برد های هوشمند (تعاملی) متصل می گردد.

در این برنامه از ورودی لمسی انعطاف پذیر برای ترسیم در طبیعی ترین حالت ممکن پشتیبانی می شود، ضمن اینکه می توان هم از انگشت و هم از قلم های دیجیتال استفاده کرد. همچنین الگوریتم هایی برای تشخیص اشکال هندسی و دست نوشته در قالب «وایت برد» تعبیه شده.

از طریق اپلیکیشن مورد بحث می‌توانید محتوای وب، ویدیو و مالتی مدیا را از منابع محلی یا آنلاین به محیط اضافه کرده و تجربه ای تعاملی برای بیننده ایجاد نمایید.

microsoft-in-education

مهم تر از همه، همچون دیگر محصولات مایکروسافت، این پلتفرم به دیگر مجموعه ها از جمله فضای اشتراکی در OneNote Class Notebook نیز متصل بوده و بنابراین به سادگی می توان آن را با دیگر سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) یکپارچه نمود.

برای دریافت این اپلیکیشن رایگان از استور مایکروسافت میتوانید از این لینک استفاده نمایید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درسوایتبرد؛اپلیکیشنجدیدمیزان به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت همواره یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش بوده، و وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درسجدیدترین سری محصولات مایکروسافت در حوزه آموزش، وایت برد نام دارد که قبلاً در ماه وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درسماکروسافت،آموزش،تخته وایت برد آکاایران وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس وایتبرداپلیکیشنجدیدوایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس واضح آرشیو وب فارسیجام جم وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس وایتبرد؛اپلیکیشنوایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس کشاورزنیوزوایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درساپلیکیشنرایگانمایکروسافت همواره یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش بوده، و بخش اعظم این مشارکت وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درسوایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس کلاس درس مایکروسافت میزان وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس خبرگزاری میزان وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس عبارات کلیدی جدیدترین سری محصولات مایکروسافت در حوزه آموزش، وایت برد نام دارد که وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درسجدیدترین سری محصولات مایکروسافت در حوزه آموزش، وایت برد نام دارد که قبلاً در ماه الف چهره جدید همایون شجریان در کنار دخترش همایون شجریان در صفحه شخصی اینستاگرامش، عکسی از خود در کنار دخترش منتشر کرد و نوشت این دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی با نزدیک شدن به پایان سال ، مایکروسافت از بانوی فعال در تیم های تحقیقاتی اش در مورد الف آزارجنسی ۱۲ دختر نوجوان در خانه وحشت پلیس امریکا در منطقه دورافتاده‌ای از فیلادلفیا، موفق به کشف یک اسارتگاه مخوف شد که در‌ آن خبر پارسی جو نماینده مردم تهران در مجلس گفت آیت الله آملی لاریجانی در این دیدار گفتند که دستگاه قضایی در مجله اینترنتی کهلیک مجله اینترنتی کهلیک مجله ای برای تمامی سلیقه ها سبک زندگی، سرگرمی، سلامتی



لینک منبع :وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس

قبلی وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس digiato.com/.../اپلیکیشن-رایگان-whiteboard-مایکروسافت/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... مایکروسافت همواره یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش بوده، و بخش اعظم این مشارکت ، ریشه در انگیزه های نوع دوستانه دارد، که در نوع خود شایسته ... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس dgchekhabar.com/news/.../وایت-برد؛-اپلیکیشن-جدید-مایکروسافت-برای-تعامل-در-کلاس-درس‏ 11 دسامبر 2016 ... البته در این بین، مقاصد تجاری و توسعه کسب و ... The post وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس appeared first on ... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس khabarooz.com/post/29114‏ - ذخیره شده مایکروسافت همواره یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش بوده، و بخش اعظم این مشارکت ، ریشه در انگیزه های نوع دوستانه دارد، که در نوع خود شایسته تحسین است. البته در ... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس ... badigi.com/feed.../وایت-برد؛-اپلیکیشن-جدید-مایکروسافت-بر/‏ - ذخیره شده ارسال به دوستان Share on Facebook Share on Tumblr Share on Google+ Tweet about this on Twitter Share on LinkedIn Email this to someone Print this page ... مایکروسافت اپلیکیشن Whiteboard را برای تعامل بیشتر در کلاس ... i-sel.ir/.../مایکروسافت-اپلیکیشن-whiteboard-را-برای-تعامل-ب/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... ۱) قبلی وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس. ۱۱ دسامبر ۲۰۱۶ ... مایکروسافت همواره یکی از شرکت های فعال در حوزه آموزش ... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس - http ... www.iranfars.ir/item-117815-وایت%20برد؛%20اپلیکیشن%20جدید%20مایکروسافت%20برای%20تعام...‏ 12 دسامبر 2016 ... جدیدترین سری محصولات مایکروسافت در حوزه آموزش، «وایت برد» نام دارد که قبلاً در ماه ژوئن معرفی شد و اکنون به صورت رایگان از طریق ویندوز استور ... نخستین موبایل اندرویدی نوکیا، ارزان تر از آن است که فکر می‌کنید ... iranmg.blogsky.com/1396/02/10/post-9833/‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... سایر مشخصات احتمالی موبایل جدید اندرویدی نوکیا، بهره مندی از .... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس - نیومگ ... تحقیر رامسین کبریتی روی آنتن زنده شبکه جم + فیلم - میزان | خبر ... khabarfarsi.com/u/29447903‏ 10 دسامبر 2016 ... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت همواره یکی از شرکت های ... حلقه اپراتورهای مجازی دور خلوت‌ترین شبکه موبایلی ایران - بادیجی ... khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9iv24zYrNuM‏ - ذخیره شده 7 آوریل 2017 ... شبکه های اجتماعی; اپلیکیشن; تماس با ما ... اختلال میلیون‌ها خرید اینترنتی; وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس. دو سال حبس، تاوان حملات هکر 20 ساله انگلیسی به سونی و مایکروسافت ... vista.ir/news/.../دو-سال-حبس،-تاوان-حملات-هکر-20-ساله-انگلیسی-به-سونی-و-مایکروسافت‏ - ذخیره شده دو سال حبس، تاوان حملات هکر 20 ساله انگلیسی به سونی و مایکروسافت. نوشته حمید مقدسی ۱۲ ... وایت برد؛ اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای تعامل در کلاس درس ...