مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم

[ad_1]
به گفته وی افرادیکه سرفه‌های خلط دار دارند یا اینکه ترشحات غلیظ پشت حلق یا احساس وجود خلط در مجاری تنفسی را دارند, در حین غذا و تا 2 ساعت پس از غذا آب ننوشند (هر مقدار که پس از غذا دیرتر و کمتر آب بنوشند بهتر است).

این دانشجوی دکتری تخصصی طب سنتی ایران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان داشت: این افراد آب را جرعه جرعه بنوشند (و نه یکباره) و اگر بجای آب، عسلاب (آب + عسل) استفاده کنند, بسیار مفید است.

درخشان ادامه داد: همچنین سکنجبین یک نوشیدنی مناسب در بیماران سرفه‌های خلط دار است و اگر کسی ترشحات غلیظ پشت حلق دارد یا احساس وجود خلط در مجاری تنفسی می‌کند ولی قادر به دفع آن نیستند یا همراه با آسم از سینوزیت مزمن رنج می‌برد می‌تواند از سکنجبین بره ببرد.

وی اضافه کرد: خوابیدن بعد از خوردن غذا و همچنین خواب بسیار به‌خصوص خواب روز، برای این بیماران مضر است. زیرا بیماران نباید دچار یبوست شوند و در صورت یبوست با استفاده از ملین‌های غذایی باید حتماً آن را بهبود بخشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدیدترین درمان آسم در ایران پزشکان ایرانقریب به ۳۰۰میلیون‌نفر در سراسر جهان به آسم مبتلا هستند و طبق گزارش سازمان بهداشت نشانه کودکان مبتلا به اوتیسم چیست؟نشانه کودکان مبتلا به اوتیسم ، کودکان مبتلا به اوتیسم ، علائم اوتیسم ، درمان اوتیسم درمان بیماری های تنفسی با طب سنتیحجم غذایی که فرد مبتلا به تنگی نفس استفاده می کند باید سبک و کم باشد و از غذاهای مقوی گیاهان مفید برای بیماران دیابتیامروزه دیابت یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان است که نیمی از جمعیت جهان به آن مبتلا توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود …داروی گیاهی نیکوصفت یکبرای درمان قطعی سینوزیتی که شدید و مزمن نباشد، سردرد های که توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی …۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت چند نکته از دگزامتازون با عرض سلام و خسته نباشید ۳۳ ساله هستم به علت ریزش موهای سرم زشک برایم قرص دگزامتازون بیماری آسم و روشهای درمان …بیماری‌هاکلمه آسم از زبان یونانی گرفته شده است که معنی آن تنگی نفس است آسم بیماری مزمن مجاری جدیدترین درمان آسم در ایران پزشکان ایران قریب به ۳۰۰میلیون‌نفر در سراسر جهان به آسم مبتلا هستند و طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی تا نشانه کودکان مبتلا به اوتیسم چیست؟ نشانه کودکان مبتلا به اوتیسم ، کودکان مبتلا به اوتیسم ، علائم اوتیسم ، درمان اوتیسم ، علائم درمان بیماری های تنفسی با طب سنتی حجم غذایی که فرد مبتلا به تنگی نفس استفاده می کند باید سبک و کم باشد و از غذاهای مقوی در حجم گیاهان مفید برای بیماران دیابتی امروزه دیابت یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان است که نیمی از جمعیت جهان به آن مبتلا هستند توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایران خانوما به جز کلوتریمازول برای عفونت از چه پماد یا دارویی یه آنتی بیوتیک طبیعی هم هست به اسم بره موم محصول زنبور عسله ترکیبش با عسل برای درمان این اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی داروی گیاهی نیکوصفت یکبرای درمان قطعی سینوزیتی که شدید و مزمن نباشد، سردرد های که مزمن و توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت می کند چند نکته از دگزامتازون با عرض سلام و خسته نباشید ۳۳ ساله هستم به علت ریزش موهای سرم ÷زشک برایم قرص دگزامتازون ۵ بیماری آسم و روشهای درمان … بیماری‌ها درود،بود ولی نمیشه گفت که خوب بود ،چون هیچ کمکی به من نکرد و شاید برای کس دیگه ای هم مفید



لینک منبع :چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم

چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات ... www.sbmu.ac.ir/?siteid=518&fkeyid=&siteid=518...‏ - ذخیره شده علیرضا درخشان - دانشجوی دکتری تخصصی طب سنتی ایران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره آسم اظهار داشت: آن دسته ای از بیماران آسمی است که سرفه‌های خلط دار ... چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../چند-توصیه-برای-بیماران-مبتلا-به-آسم‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... عضو انجمن علمی طب سنتی ایران توصیه‌هایی را برای بیماران مبتلا به آسم تشریح کرد. چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/510829/چند-توصیه-برای-بیماران-مبتلا-به-آسم‏ آن دسته ای از بیماران آسمی است که سرفه‌های خلط دار دارند یا اینکه ترشحات غلیظ پشت حلق یا احساس وجود خلط در مجاری تنفسی را دارند ولی قادر به دفع آن نیستند یا همراه ... چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - سلامانه www.salamaneh.com/post/57392/چند-توصیه-برای-بیماران-مبتلا-به-آسم‏ 12 دسامبر 2016 ... سلامانه : عضو انجمن علمی طب سنتی ایران توصیه‌هایی را برای بیماران مبتلا به آسم تشریح کرد. به گزارش تسنیم, علیرضا درخشان - دانشجوی دکتری ... چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/646636/چند-توصیه-برای-بیماران-مبتلا-به-آسم/‏ 10 دسامبر 2016 ... عضو انجمن علمی طب سنتی ایران توصیه‌هایی را برای بیماران مبتلا به آسم تشریح کرد. به نقل از تسنیم, علیرضا درخشان - دانشجوی دکتری تخصصی ... چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../چند-توصیه-برای-بیماران-مبتلا-به-آسم/‏ - ذخیره شده عضو انجمن علمی طب سنتی ایران توصیه‌هایی را برای بیماران مبتلا به آسم تشریح کرد. به نقل از تسنیم, علیرضا درخشان - دانشجوی دکتری تخصصی طب سنتی ایران ... چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم | پایگاه خبری تحلیلی حامی خبر hamikhabar.ir/?p=20046‏ 13 دسامبر 2016 ... علیرضا درخشان – دانشجوی دکتری تخصصی طب سنتی ایران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره آسم اظهار داشت: آن دسته ای از بیماران آسمی است ... ورزش های مفید و مضر برای افراد مبتلا به آسم ورزش, بیماری ... - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../beneficial3-harmful2-asthma.html‏ - ذخیره شده - مشابه ورزش باعث بهبود شرایط جسمانی بیماران مبتلا به آسم می شود ... پیمودن مسیرهای سربالایی برای شما توصیه نمی شود. ... چند توصیه ورزشی به افراد مبتلا به آسم. چند توصیه برای بیماران مبتلا به آسم - مکس نیوز max-news.ir/search/?...چند%20توصیه%20برای%20بیماران%20مبتلا%20به%20آسم‏ - ذخیره شده مصرف بی‌رویه چای سیاه برای برخی افراد ممنوع بوده و عوارض بسیاری دارد. سلامت نیوز: چای سیاه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های رایج در کشور است که استفاده بی ... بیماری مزمن انسدادی ریه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بیماری_مزمن_انسدادی_ریه‏ - ذخیره شده - مشابه بر خلاف بیماری آسم، تنگی نفس در این بیماری با استفاده از دارو کاهش نمی‌یابد. ... افرادی که به بیماری COPD مبتلا می‌شوند، معمولاً سابقهٔ بیماری سرماخوردگی معمولی دارند ..... هر دو رهنمود آمریکایی و اروپایی توصیه می‌کنند که توصیه‌های درمانی تا حدی بر پایه FEV1 ... معمولاً قبل از ترک همیشگی سیگار باید چند بار ترک ناموفق انجام شود.