مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایشگاه الکامپ آغاز شد

[ad_1]
ایسنا: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) آغاز شد.
 نمایشگاه الکامپ آغاز شد

 

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی -دبیر شورای عالی فضای مجازی و سورنا ستاری -معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.


ناصر علی سعادت - رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مراسم افتتاحیه الکامپ با بیان این که فناوری اطلاعات و ارتباطات تنها صنعتی است که می‌تواند جایگزین نفت شود، افزود: سازمان نظام صنفی که سال گذشته نیز مسوولیت برگزاری نمایشگاه الکامپ را برعهده داشت وعده داد که این نمایشگاه ظرف سه سال به بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه کشور تبدیل شود و امسال علاوه بر ثبت نام ۶۶۰ شرکت داخلی، شرکت‌های خارجی، استارت‌آپ‌ها و دولت الکترونیک حضور داشتند و جمع تقاضاها از ۱۰۰۰ بالا رفت.

وی ادامه داد: مساحت اختصاص یافته به الکامپ امسال با وجود درخواست ۶۰ هزار متری به ۲۳ هزار متر فضای مفید محدود شده، اما ما برای حضور حداکثری و باکیفیت برنامه‌ریزی کردیم و نمایشگاه امسال  در ۱۴ سالن و فضای باز موجود با حضور ۳۳۶ شرکت داخلی، ۸۶ شرکت خارجی از ۱۸ کشور و ۲۵۰ شرکت نوپا و سالن دولت تشکیل می‌شود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همچنین به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: مطابق سال گذشته از شرکت‌های نوپا حمایت صورت گرفت و با توجه به این‌که سال گذشته یک سوم سالن ۱۸ به ۸۰ شرکت نوپا اختصاص یافت، امسال که ۵۵۰ تقاضا برای این شرکت‌ها داشتیم کل سالن ۱۸ را به آنها اختصاص دادیم.

سعادت با اشاره به الکام‌گیمز و حضور شرکت‌های بازی‌سازی در الکامپ امسال، اظهار کرد: برای اولین سال الکام‌گیمز را برای تولیدکنندگان داخلی نرم‌افزار قرار دادیم همچنین سالن دولت با در اختیار داشتن فضای بیش از ۶۰ درصد و کیفیتی بیشتر از سال‌های گذشته در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی در الکامپ، ادامه داد: در بخش خارجی و بین‌الملل سه پاویون اصلی از کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی حضور دارند و یک هیات ۶۰ نفره از مالزی برای بازدید می‌آید. همچنین ما یک توافق‌نامه رسمی با سبیت آلمان برای الکامپ امسال منعقد کرده‌ایم.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای وجود سیستم رجیستری مطابق با استانداردهای بین‌المللی از طریق اینترنت و اپلیکیشن موبایل، تهیه فیلم از وقایع نمایشگاه و پخش آن در شبکه‌های اجتماعی، وجود سرویس‌دهنده‌های الکترونیکی حمل‌ونقل و ۳۰ دستگاه‌های اتوبوس رایگان از میدان بزرگ شهر را از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه ارائه کرد.

نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، از تاریخ 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان به این حوزه می‌توانند از ساعت 9 تا 17 به این نمایشگاه مراجعه کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و …نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایرانخبراخباراخبار نمایشگاه های ایران عکس‌های جذابی از حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شبکهاین‌قدر در نمایشگاه تلکام حاشیه و سرگرمی و جذابیت وجود دارد که خسته‌گی شما را از آغاز فروش اقساطی عجیب پرچم‌داران سامسونگ توسط …پس از آنکه همراه اول به صورت رسمی از فروش گوشی‌های شیائومی به صورت اقساطی خبر داد فروش لیفان آغاز شد زومیتفروش خودروی لیفان در نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور آغاز شده است این خودروی چینی یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی خانه پدیده رایان بجنوردخراسان شمالی بجنورد نبش چهار راه شهریور مجتمع یزدانی طبقه آخر تک نت ارائه دهنده خدمات اینترنتیشرکت تک نت در نمایشگاه الکامپ که از ۱۲ مهر الی ۱۷ مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی دنیای فناوری صفحه زومیت کلیه اخبار فناوری اطلاعات شامل عکاسی، معماری، ابزارهای تازه، موبایل، اینترنت و خودروی خورشیدی ایرانی غزال به جاده زد شبکهگروهی از دانشجویان رشته‌های برق، مکانیک و مهندسی صنایع دانشگاه تهران موفق شدند تا نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران خبراخباراخبار نمایشگاه های ایران عکس‌های جذابی از حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شبکه این‌قدر در نمایشگاه تلکام حاشیه و سرگرمی و جذابیت وجود دارد که خسته‌گی شما را از پرسه در آغاز فروش اقساطی عجیب پرچم‌داران سامسونگ توسط اپراتور زرد پس از آنکه همراه اول به صورت رسمی از فروش گوشی‌های شیائومی به صورت اقساطی خبر داد، حال فروش لیفان آغاز شد زومیت فروش خودروی لیفان در نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور آغاز شده است این خودروی چینی حجم یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در خانه پدیده رایان بجنورد این آدرس ایمیل توسط حفاظت می شود برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تک نت ارائه دهنده خدمات اینترنتی شرکت تک نت در نمایشگاه الکامپ که از ۱۲ مهر الی ۱۷ مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی همدان دنیای فناوری صفحه زومیت کلیه اخبار فناوری اطلاعات شامل عکاسی، معماری، ابزارهای تازه، موبایل، اینترنت و شبکه سازمان توسعه تجارت ایران صفحه نخست نمایشگاه اختصاصی جاایران در بغدادماشین آلات خطوط تولید و تجهیزات صنعتی لغایت دیماه یا علی گفتیم عشق اغاز شد ثبت نام آغاز شد مدارس و بدبختی آغاز شد حجاب از چه زمانی اغاز شد دفاع مقدس چه شد که آغاز شد یا علی گفتیمو قسط آغاز شد ای که با نامت جهان اغاز شد



لینک منبع :نمایشگاه الکامپ آغاز شد

تصاویر برای نمایشگاه الکامپ آغاز شد نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک iran-elecomp.com/‏ - ذخیره شده - مشابه نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک. ... دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست ... سبز (گرین) در بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. نمایشگاه الکامپ آغاز شد - ایسنا www.isna.ir/news/95092515656/نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) آغاز شد. نمایشگاه الکامپ آغاز شد – الکامپ تایمز elecomptimes.com/2016/12/15/نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد/‏ 15 دسامبر 2016 ... بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ ۲۰۱۶) آغاز شد. بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح ... نمایشگاه الکامپ آغاز شد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/511452/نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور محمود واعظی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-، ابوالحسن فیروزآبادی -دبیر ... نمایشگاه الکامپ آغاز شد - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/31517/نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد/‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 2016) آغاز شد. عصر نمایشگاه - پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ از ۱۰ اردیبهشت آغاز می ... asrenamayeshgah.com/.../پیش-ثبت-نام-نمایشگاه-الکامپ-از-10-اردیبهشت-آغاز-می-شود‏ - ذخیره شده بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیرماه تا 2 مردادماه برگزار خواهد شد و براین اساس پیش ثبت نام شرکت در این نمایشگاه از دهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می ... خبر :: پیش ثبت نام الکامپ 1396 از10 اردیبهشت آغــاز شد. https://news.itpro.ir/.../پیش-ثبت-نام-الکامپ-1396-از10-اردیبهشت-آغــاز-شد-‏ - ذخیره شده پیش ثبت نام بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ از امروز آغاز شد. ناصرعلی سعادت،رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درمورد روند ثبت نام این طور اع. الکامپ 23 در تابستان برپا خواهد شد! (ثبت نام آغاز شد) - سخت افزار https://www.sakhtafzarmag.com/.../نمایشگاه/.../الکامپ-23-در-تابستان-برپا-خواهد-شد-ثبت-نام-آغاز-شد‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 2 روز پیش ... بیست و دومین نمایشگاه الکامپ در زمستان سال 95 برپا شد. الکامپ به طور سنتی همواره در زمستان هر سال و در محل نمایشگاه های دائمی تهران برپا می گردد. بیستمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد - توسعه ارتباطات پایدار صنعت ... www.paydarsanat.com/.../20-بیستمین-نمایشگاه-الکامپ-آغاز-شد‏ - ذخیره شده بیستمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک امروز 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز شد. گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه ...