مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ADSL منسوخ شده است VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه

[ad_1]

 

کد مطلب: 425043

معاون مخابرات منطقه تهران مطرح کرد

ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه

بخش دانش و فناوری الف،27 آذر95

معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف خاص VDSL است که تا سرعت ۷۰ مگ را ارائه می‌کند.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴

کامران کاظمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جدیدترین خدمات مخابرات در منطقه تهران  اظهار داشت: سرویس VDSL تازه‌ترین روش ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی است که متوسط سرعت 50 مگ تا 70 مگابیت بر ثانیه را به مشترکان ارائه می‌دهد.

معاون بازاریابی و فروش مخابرات منطقه تهران افزود: با توجه به اینکه سرعت سرویس‌های معمول خانگی نیاز مشترکان را برآورده می‌کند، این سرویس مناسب کاربرانی است که به‌واقع به سرعت‌های بالاتر از عرف خانگی نیاز دارند و برای مثال این سرعت را برای سرویس‌هایی از جمله IPTV یا دوربین‌های امنیتی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان این سرویس محدود پیش‌بینی شده، گفت: بازاریابی و فروش در این سرویس با مورد مصرف آن هدف‌گذاری شده است و به‌ازای 8 میلیون تلفن در حال کار در منطقه تهران و البرز حداکثر 500 هزار مشترک VDSL پیش‌بینی شده است.

به گفته کاظمی علی‌رغم منسوخ شدن تکنولوژی ADSL سرویس VDSL هنوز در جهان به عنوان راهکاری کم‌هزینه و گذرا استفاده می‌شود و منسوخ‌شده نیست، اما یک سرویس گذراست و روند جهانی ارائه سرویس اینترنت روی فیبر نوری است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اینترنت پرسرعت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم عنوان راهکاری کم‌هزینه و گذرا منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینهواحد فوریتهای حقوقی تی نیوز تی نیوز یک جستجوگر تخصصی خبر است و بصورت هوشمند و منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینهتبلیغات تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه …منسوخشدهاست منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه واضح آرشیو وب فارسیمازند مجلس منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینهبخشاخبارمنسوخشده منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه معاون مخابرات منطقه منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه،،اینترنت آکاایران منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینهمعاون مخابرات منسوخ شده است؛ جایگزین جدید، گذرا معاون مخابرات منسوخ شده است؛ جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه دسته سیم کارت و جایگزین جدید ، گذرا و کم هزینه معاون …در همین زمینه جایگزین جدید گذرا و کم هزینه منسوخ شده است جایگزین جدید گذرا جایگزین جدید ، گذرا و کم هزینهجایگزینجدید جایگزین جدید ، گذرا و کم هزینه پیش‌بینی شده است جایگزین جدید ، گذرا و منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه منسوخ شده است جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه



لینک منبع :ADSL منسوخ شده است VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه

VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950926000080‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش ... ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه. VDSL جایگزین جدید ADSL، گذرا و کم هزینه - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/.../VDSL-جایگزین-جدید-ADSL،-گذرا-و-کم-هزینه/‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی ... VDSL جایگزین جدید ADSL، گذرا و کم هزینه ... تلفن در حال کار در منطقه تهران و البرز حداکثر 500 هزار مشترک VDSL پیش‌بینی شده است. adsl منسوخ شده است/ vdsl جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه | جام‌نیوز ... khabarone.ir/news/.../adsl-منسوخ-شده-است--vdsl-جایگزین-جدید،-گذرا-و-کم-هزینه‏ 17 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات adsl گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف خاص vdsl ... adsl منسوخ شده است/ vdsl جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه khabarooz.com/post/49207‏ 16 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات adsl گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف خاص vdsl ... ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29823407‏ 16 دسامبر 2016 ... ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه. کامران کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، با اشاره به ... ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه | معاون - قطره www.ghatreh.com/news/.../منسوخ-شده-است-جایگزین-جدید-گذرا-هزینه‏ 16 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگ. تکنولوژی ADSL منسوخ شده است/VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه khabareiran.ir/news/.../تکنولوژی-ADSL-منسوخ-شده-استVDSL-جایگزین-جدید،-گذرا-و-کم-هزینه/‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... خبرایران:معاون مخابرات منطقه تهران با توجه به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدید ترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف ... ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه - تی نیوز tnews.ir/news/dd4176162422.html‏ 17 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف خاص VDSL ... هرلحظه، ADSL منسوخ شده است/ VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه harlahze.com/.../adsl-منسوخ-شده-است-vdsl-جایگزین-جدید-گذرا-و-کم-هزینه‏ کامران کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات با اشاره به جدیدترین خدمات مخابرات در منطقه تهران اظهار داشت سرویس VDSL تازه ترین روش ارائه خدمات اینترنت ... ADSL منسوخ شده است/VDSL جایگزین جدید - اوشیدا www.oshida.ir/vdcjmtei.uqemyzsffu.html‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... معاون مخابرات منطقه تهران با توجه به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدید ... تهران مطرح کرد: ADSL منسوخ شده است/VDSL جایگزین جدید، گذرا و کم هزینه.