مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند

[ad_1]

همان طور که مشخص است، مایکروسافت MS-DOS را برای مدت طولانی کنار گذاشت. با این حال هم‌اکنون گفته می‌شود که قرار است فرمان cmd پلتفرم MS-DOS مایکروسافت همچنان زنده بماند.

به گزارش همکاران‌سیستم، به گفته سخنگوی غول نرم‌افزاری جهان، «مایکروسافت قصد ندارد دستور cmd را از سیستم عامل ویندوز حذف کند، با این وجود به جای آنکه به صورت پیشرفته روی پوسته اصلی ویندوز اجرا شود، دستور مذکور از طریق بخش File Explorer به اجرا درمی‌آید و کاربران می‌توانند با گرفتن دو کلید Win و X روی منوی اصلی، از دستور cmd به بخش PowerShell بروند. کاربران همچنیان می‌توانند از طریق بخش تنظمات ویندوز دسترسی به دستور cmd را تغییر دهند و پوسته مورد نظر خود را به اجرا برسانند. با این وجود cmd، PowerShell، یا Bash در منوی استارت سیستم عامل ویندوز فعال خواهد بود. پوسته Windows cmd به عنوان یک ابزار کاربردی سابقه طولانی دارد و هر روز توسط میلیون‌ها کسب‌وکار، کاربر و توسعه‌دهنده نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قابلیت به عنوان یکی از بخش‌های تکمیل کننده ویندوز باقی می‌ماند».


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مایکروسافت زنده می‌ماند مایکروسافت زنده می‌ماند



لینک منبع :مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند

مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند | ITIRAN www.itiran.com/داس-مایکروسافت‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... همان طور که مشخص است، مایکروسافت MS-DOS را برای مدت طولانی کنار گذاشت. با این حال هم‌اکنون گفته می‌شود که قرار است فرمان cmd پلتفرم ... مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند - تکنونیوز techno-news.ir/1395/10/01/مایکروسافت-ms-dos-زنده-می‌ماند/‏ همان طور که مشخص است، مایکروسافت MS-DOS را برای مدت طولانی کنار گذاشت. با این حال هم‌اکنون گفته می‌شود که قرار است فرمان cmd پلتفرم MS-DOS مایکروسافت ... مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند - دانش نیوز www.daneshnews.com/view/FA/256271.aspx‏ 17 دسامبر 2016 ... مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند شنبه 27 آذر 1395 همان طور که مشخص است، مایکروسافت msdos را برای مدت طولانی کنار گذاشت. با این حال هم‌اکنون ... مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند - اخبار روز tasna.ir/1395/09/27/مایکروسافت-ms-dos-زنده-می‌ماند.html‏ می‌ماند MS-DOS زنده داس MS-DOS مایکروسافت مایکروسافت: مایکروسافت. مایکروسافت شرح می‌دهد که چرا خط‌فرمان MS-DOS به این زودی‌ها نخواهد مرد ... windowscenter.net/مایکروسافت-شرح-می‌دهد-که-ms-dos-نخواهد-مرد/‏ 6 ژانویه 2017 ... مایکروسافت شرح می‌دهد که چرا خط‌فرمان MS-DOS به این زودی‌ها نخواهد مرد! .... قابلیت Live Videos اینستاگرام هم اکنون در ویندوز 10 موبایل در دسترس ... MS-DOS برای ویندوزفون منتشر شد! | ویندوز سنتر windowscenter.net/1957/‏ - ذخیره شده 1 آوریل 2015 ... امروز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که MS-DOS برای گوشی های لومیا در دسترس خواهد بود و شما قادر به ... مایکروسافت شرح می‌دهد که چرا خط‌فرمان MS-DOS به این زودی‌ها نخواهد مرد! ... مایکروسافت تایید کرد: ویندوز 10 موبایل زنده می‌ماند. داس (سیستم‌عامل) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/داس_(سیستم‌عامل)‏ - ذخیره شده - مشابه DOS یا داس که سرواژهٔ «Disk Operating System» است به دسته‌ای از سیستم ... یکی از معروف‌ترین نسخه‌های داس، نسخه شرکت مایکروسافت به نام MS-DOS است که از دهه ... مایکروسافت ویندوز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مایکروسافت_ویندوز‏ - ذخیره شده - مشابه مایکروسافت ویندوز (به انگلیسی: Microsoft Windows )، خانواده‌ای از سیستم‌عامل‌هایی است که شرکت مایکروسافت آن را برای رایانه‌های شخصی (PC)، تلفن‌های هوشمند و ... MS - سایت خبری دیدو dido.ir/tag_--MS.aspx‏ - ذخیره شده «رانگان ماجومدر» مدیر گروه شرکای مایکروسافت گفت. مایکروسافت: MS-DOS زنده می‌ماند. 1395/09/24. همکاران سیستم- همان طور که مشخص است، مایکروسافت MS-DOS ... Say goodbye to the MS-DOS command prompt | Computerworld www.computerworld.com/.../say-goodbye-to-the-ms-dos-command-prompt.html‏ - ذخیره شده Dec 6, 2016 ... Editor's note: After this article was published, Microsoft issued a statement clarifying that cmd.exe will not be going away after all. Read Steven ...