مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد

[ad_1]

ال‌جی پس از جی پد ۳ با نمایشگر ۸ اینچی، حال نسل جدیدی از تبلت خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرده است.

ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. هنوز خبری از مشخصات فنی کامل این تبلت در دست نیست، حال آنکه به نظر می‌رسد این تبلت با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در کنار یک باتری ۷۴۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد.

ال‌جی پیش از این یک تبلت دیگر را با نمایشگر ۸ اینچی با نام جی پد ۳ راهی بازار کرده بود که رزولوشن نمایشگر این نسخه نیز همچون نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی بود. این تبلت از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد و پردازنده‌ی گرافیکی آن  ۴۰۵ آدرنو است.

باید دید که آیا نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی نیز مشخصاتی فنی نظیر نسخه‌ی ۸ اینچی خواهد داشت یا خیر.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ال جی تبلت را با نمایشگر اینچی رونمایی کرد ال جی تبلت را با نمایشگر ۱۰۱ اینچی رونمایی کرد



لینک منبع :ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد

ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/18/149777/lg-announced-g-pad-iii-101/‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد – کافه ... cafedigitall.com/?p=1005‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با ... ال‌جی رسما از تبلت G Pad III با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد itresan.com/.../ال‌جی...تبلت-g-pad-iii-با-نمایشگر-۱۰-۱.../.html‏ - ذخیره شده ال‌جی رسما از تبلت G Pad III با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی پرده برداشت. این تبلت از ۴G LTE پشتیبانی کرده و دارای نمایشگری با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. تبلت ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد - مرجع برند khabarfarsi.com/u/29946524‏ 19 دسامبر 2016 ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد. ال جی نسل جدیدی از ... تبلت جدید ال جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل بهره می برد . ... صبحانه انلاین ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵ ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - تی نیوز tnews.ir/news/aeff76267517.html‏ 19 دسامبر 2016 ... ال جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی ... ال جی تبلت g pad iii را با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد | شفاف ... khabarone.ir/.../ال-جی-تبلت-g-pad-iii-را-با-نمایشگر-10.1-اینچی-رونمایی-کرد‏ 19 دسامبر 2016 ... ال جی تبلت g pad iii را با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد ... تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ... ال جی تبلت g pad iii را با نمایشگر 10.1 اینچی رونمایی کرد | زومیت ... khabarone.ir/.../ال-جی-تبلت-g-pad-iii-را-با-نمایشگر-10.1-اینچی-رونمایی-کرد‏ 19 دسامبر 2016 ... ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - ایمان نیوز www.imannews.com/.../ال-جی-تبلت-G-Pad-III-را-با-نمایشگر-۱۰.۱-اینچی-رونمایی-کرد‏ 19 دسامبر 2016 ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، ال جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال جی که G Pad III ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد - share4u.ir share4u.ir/?p=40834‏ - ذخیره شده ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد. ال‌جی پس از جی پد ۳ با نمایشگر ۸ اینچی، حال نسل جدیدی از تبلت خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۱۰.۱ ... ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد | رادمان داده ... radmandp.com/ال-جی-تبلت-g-pad-iii-را-با-نمایشگر-۱۰-۱-اینچی-رون/‏ 19 دسامبر 2016 ... ال‌جی پس از جی پد ۳ با نمایشگر ۸ اینچی، حال نسل جدیدی از تبلت خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرده است.