مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است

[ad_1]

سنندج- ایرنا- معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش کسب دانش و آگاهی است و این مهم از طریق تحقیق و پژوهش محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طالب محمدی روز دوشنبه در جمع مدیران و برگزیدگان تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج افزود: قدرت غالب جهان در هزاره سوم علم است و معبر اصلی رسیدن به علم، تحقیق و پژوهش است که زیر بنای آموزش نیز به شمار می رود.
وی اظهار کرد: اتخاذ رویکرد پژوهشی در مواجه با فعالیت های متنوع آموزش و پرورش آنچه از هر رویکرد دیگری در این راستا مهمتر است ودر این میان باید مصادیق اولویت دار توسعه فرهنگی در آموزش و پرورش را جستجو و تقویت کرد.
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه پژوهش گفت: آموزش و پرورش باید محور پژوهش باشد و دانش آموزان از همان دوران ابتدایی با واژه های تحقیق و پژوهش آشنایی پیدا کنند.
به گفته وی اگر دانش آموزان ذهن پرسشگر و نقاد داشته باشند می توانند در آینده کشور و پیشرفت هر چه بیشتر جامعه نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
وی افزود: کشورهایی به توسعه علمی و پیشرفت و توسعه دست می یابند که معلمان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان و غیره در آن کشور همواره در حال انجام تحقیقات و پژوهش های علمی باشند.
بعد از انقلاب اسلامی با تصویب شورای فرهنگ عمومی 25 آذر ماه به نام روز پژوهش نام گذاری شد که بعدا با اهداف فرهنگ سازی در عرصه علم و دانش، آشنایی با نقش و جایگاه پژوهش در اداره جامعه و با تصویب وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش هفته آخر آذر با عنوان هفته پژوهش نامگذاری شد.
در این آیین 39 نفر از داوران و پژوهشگران برتر استان تجلیل شدند.
7348/3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستانمعاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان توسعه کشور ازطریق تعامل آموزش فنی و آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورشهر کسی کلمه کشف حجاب را که می شنود بلافاصله ، کارهای رضاخان و زنان بدون چادر و مقنعه مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش مالیآموزش …آموزش، اموزش، آموزش مالی، آموزش مدیریت، آموزش فنون اداری، آموزش بازرگانی، آموزش قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌ اجتماعی‌ و …معاونت پژوهش و فناوری به عنوان یکی از کلیدی ترین حوزه های ستادی دانشگاه، در زمینه هیچ فکری مهمتر از تفکر نیست انشا و روشهای آموزش …انشا و روشهای آموزش آن حمید جعفریان یسار مدرس مراکز تربیت معلم استان قم مقدمه انسان مقاله آموزشی روانشناسی تربیتی آموزش مجازی …روان شناسی تربیتی یکی از مهمرین رشته های است که به بحث و بررسی پیشرف های درسی و برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز پیشینه کارگزاری در ایران و جهان برنامه استان البرز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهبرد مدیریت فضای مجازی به زودی اعمال می شود کرج ایرنا درگاه برنامه ریزی اجتماعی، منطقه ای، شهری و علوم …مرتبط با بیشتر بدانیم راهنمای نگارش و ارسال مقاله علمی ـ پژوهشی برنامه ریزی شهری و گفتگومصاحبه با دکتر فریدون عزیزی،رئیس …اینجا نکته ای وجود دارد که شاید محققین ما ندانند و آن این است که تقریباً نیمی از بودجه آموزش ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش اسم مدرسه ای که من امسال در آن مشغول به کار می شوم پروین اعتصامی است اول این که از انتخاب مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش مالیآموزش مدیریت آموزش، اموزش، آموزش مالی، آموزش مدیریت، آموزش فنون اداری، آموزش بازرگانی، آموزش اقتصادی هیچ فکری مهمتر از تفکر نیست انشا و روشهای آموزش آن انشا و روشهای آموزش آن حمید جعفریان یسار مدرس مراکز تربیت معلم استان قم مقدمه انسان تنها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان ارائه آموزش با کیفیت ضامن توسعه کشوراست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در نشست با قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌ اجتماعی‌ و فرهنگی معاونت پژوهش و فناوری به عنوان یکی از کلیدی ترین حوزه های ستادی دانشگاه، در زمینه گسترش سازمان ملل متحد در ایران ایران در به عنوان یکی از اعضای بنیان ‌ گذار ملل متحد به این استان البرز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش برای ترویج فرهنگ کار،بهره وری وکارآفرینیهدف دولت خدمت سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس عطر فروشی عطر فروشی ، پخش و فروش عطر در ایران ، سایت فروش عطر ، آدرس عطر یار ، آدرس نمایندگی عطر ایبرشم درگاه برنامه ریزی اجتماعی، منطقه ای، شهری و علوم اجتماعی مرتبط با بیشتر بدانیم راهنمای نگارش و ارسال مقاله علمی ـ پژوهشی برنامه ریزی شهری و توسعه مقاله آموزشی روانشناسی تربیتی آموزش مجازی مدرک معتبر روان شناسی تربیتی یکی از مهمرین رشته های است که به بحث و بررسی پیشرف های درسی و نارسائی های



لینک منبع :توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است

ایرنا - توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است www.irna.ir/Kurdistan/fa/News/82352772/‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار ایرنا، طالب محمدی روز دوشنبه در جمع مدیران و برگزیدگان تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج افزود: قدرت غالب جهان در ... توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است - کردستان - ایسنا kurdistan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID...‏ - ذخیره شده معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است . توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است - تی نیوز tnews.ir/news/fdfd76320871.html‏ 19 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار ایرنا، طالب محمدی روز دوشنبه در جمع مدیران و برگزیدگان تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج افزود: قدرت غالب جهان در ... توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است | ایرنا- معاون - قطره www.ghatreh.com/.../توسعه-فرهنگ-تحقیق-پژوهش-زیربنای-آموزش-است‏ 19 دسامبر 2016 ... ایرنا- معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش کسب دانش و Ø. توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است | kordestan.basijelmi.ir/.../توسعه-فرهنگ-تحقیق-و-پژوهش،-زیربنای-آمو/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه پژوهش گفت: آموزش و پرورش باید محور پژوهش باشد و دانش آموزان باید از همان دوران ابتدایی با واژه های تحقیق و ... توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است - مفیدستان mofidestan.ir/توسعه-فرهنگ-تحقیق-و-پژوهش،-زیربنای-آمو/‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار ایرنا، طالب محمدی روز دوشنبه در جمع مدیران و برگزیدگان تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج افزود: قدرت غالب جهان در ... توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، زیربنای آموزش است www.espeli.ir/.../توسعه+فرهنگ+تحقیق+و+پژوهش،+زیربنای+آموزش+است‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... سنندج- ایرنا- معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش کسب دانش و آگاهی است و این مهم ... پژوهش و تحقیق زیربنای توسعه پایدار در بروجرد است - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/printable.php?nn=13930916000889‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2014 ... مدیر آموزش و پرورش بروجرد: پژوهش و تحقیق زیربنای توسعه پایدار در ... به عنوان سنگر تعلیم و تعلم خاطرنشان کرد: تقویت این فرهنگ در مدارس ... دانایی - مقاله نهادینه کردن پژوهش و تحقیق در مدرسه و جامعه s1group.blogfa.com/post-82.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه کنجکاوی و تحقیق از تمایلات طبیعی هر انسان است و میل به شناخت امور، کشف اسرار، پرده ... ارتقای فرهنگ پژوهش و استقرار نظام تحقیق لازمه یک الگوی مطلوب از توسعه می باشد. ... نقش نظام آموزشی در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و تحقیق در مدارس: ... شناخت مسایل و مهیا ساختن زیر بنای هر گونه تحقیق، توسعه همه جانبه سرعت می گیرد. نقش مدارس و معلمان در تقویت و توسعه تفکر پژوهشی www.ettelaat.com/etiran/?p=48450‏ - ذخیره شده - مشابه 26 آوریل 2014 ... در زمینه گسترش فرهنگ پژوهشی ، نهاد آموزش و پرورش راهکارهای متعددی را تا ... چند سالی است که در جهت آشنایی دانش آموزان با مبانی تحقیق در مقطع ...