مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید

[ad_1]

قبلاً در ساختنی یک پروژه آردوینو داشته ایم که نحوه روشن کردن چراغ با دست زدن را آموزش می‌داد. در این ساختنی هم سراغ این ایده رفته ایم اما این لامپ هوشمند بسیار ساده تر و ارزان تر است. برای روشن و خاموش کردن این لامپ هوشمند فقط باید دوبار دست بزنید!

لامپ هوشمند ساده و ارزان بسازید
لامپ هوشمند ساده و ارزان بسازید

میکروکنترلر این پروژه هم برد آردوینو است و فقط یک LED دارد. کل لامپ هوشمند هم با یک آداپتور ۹ ولتی تغذیه می‌شود. در ادامه این پست می‌توانید کدهای لامپ هوشمند را هم دریافت کنید.

گام اول: وسایل مورد نیاز

  • جعبه استوانه ای پلاستیکی
  • یک LED قوی
  • آداپتور ۹ ولتی
  • برد آردوینو
  • میکروفون
  • کابل جامپر

گام دوم: قطعات را به جعبه وصل کنید

نحوه قرار گرفتن آردوینو و میکروفون داخل استوانه
نحوه قرار گرفتن آردوینو و میکروفون داخل استوانه

برد آردینو و میکروفون را همانطور که در تصویر بالا می‌بینید به جعبه استوانه ای وصل کنید.

گام سوم: LED را وصل کنید

LED را به در جعبه بچسبانید
LED را به در جعبه بچسبانید

LED به در جعبه وصل می‌شود. برای وصل کردن LED از چسب نواری یا چسب حرارتی استفاده کنید.

گام چهارم: سیم کشی لامپ هوشمند

  1. پایه +ve ال ای دی را به پین دیجیتال ۸ آردوینو وصل کنید.
  2. پین -ve ال ای دی را به پین GND آردوینو وصل کنید.
  3. پین vcc میکروفون را به پین ۳٫۳ ولتی وصل کنید.
  4. پین GND میکروفون را به پین GND برد آردینو وصل کنید.
  5. پین OUT میکروفون را به پین دیجیتال ۱۰ آردوینو وصل کنید.

گام پنجم: کدها را آپلود کنید

کدهای زیر را روی برد آردوینو آپلود کنید.

لامپ هوشمند را تست کنید

بعد از آپلود کدها می‌توانید لامپ را تست کنید. اگر لامپ با دست زدن روشن و خاموش نشد، اتصالات را چک کنید و مطمئن شوید میکروفون در جای درستی قرار دارد.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید

توضیح کوتاه

ساخت این لامپ هوشمند بسیار ساده و کم هزینه است.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقشه ی ساخت ماشین جوجه کشی مطابق شکل، فاز را به ترمینال شماره ی ۱۰ و نول را ترمینال شماره ی ۱۱ ترموستات نصب میکنیممجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اغلب ما بارها و بارها جوی پرک نیمه آماده را در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در بسته برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …در این پست شما را با یکی از مدارات مهم و پر کاربرد در مدارات الکترونیکی آشنا می کنماخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام های آهسته و شمرده مناسب هستند… اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگون۱ زبان تخصصی با ضریب ۱ ۳۰ سؤال ۲ مجموعه ی دروس عمومی با ضریب ۲ هر درس ۱۰ سؤال الف اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن …درباره عدد پی تربیع دایره یونان باستان مساحت هر شکل هندسی را از را تربیع ان یعنی حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦ نقشه ی ساخت ماشین جوجه کشی مطابق شکل فاز و نول را به ورودیهای و مولتی تایمر متصل میکنیم ازکنتاکت مولتی تایمر مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اغلب ما بارها و بارها جوی پرک نیمه آماده را در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در بسته بندی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مبدل ولت در این پست شما را با یکی از مدارات مهم و پر کاربرد در مدارات الکترونیکی آشنا می کنم اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید مقالات مفید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات عمومی شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگون ۱ زبان تخصصی با ضریب ۱ ۳۰ سؤال ۲ مجموعه ی دروس عمومی با ضریب ۲ هر درس ۱۰ سؤال الف اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب در اوایل دهه ، مرزهای آتلانتا، پرجمعیت ترین شهر در ایالت جورجیا، با سرعتی باورنکردنی به مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن های تخصصی درباره عدد پی تربیع دایره یونان باستان مساحت هر شکل هندسی را از را تربیع ان یعنی از راه حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوف مباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦



لینک منبع :لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید

تصاویر برای لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1395/09/50431‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... در این ساختنی طرز ساخت یک لامپ هوشمند ساده را یاد می گیرید که با برد آردوینو ساخته می شود و با دست زدن روشن و خاموش می شود. پروژه آردوینو : لامپ ها را با کف زدن روشن کنید! [Arduino] | ساختنی saakhtani.ir/archive/1394/06/18017‏ - ذخیره شده - مشابه 16 سپتامبر 2015 ... در این ساختنی یک پروژه آردوینو برای هوشمند کردن لوازم خانگی را یاد می گیرید. دستگاهی که با کف زدن چراغ و مطالعه را روشن میکند. ... مثلاً اینکه مجبور نباشید برای روشن یا خاموش کردن لامپ از جایتان بلند شوید و فقط با یک کف زدن ساده لامپ را خاموش کنید. ... ابتدا مدار را روی بردبورد بسازید و آن را تست کنید. لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید - مفیدستان mofidestan.ir/لامپ-هوشمند-بسازید-و-با-کف-زدن-آن-را-روش/‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... قبلاً در ساختنی یک پروژه آردوینو داشته ایم که نحوه روشن کردن چراغ با دست زدن را آموزش می‌داد. در این ساختنی هم سراغ این ایده رفته ایم اما این لامپ ... آموزش ساختن کلید صوتی wle.ir/3778/آموزش-ساختن-کلید-صوتی.html‏ - ذخیره شده - مشابه 11 آگوست 2013 ... با زدن دو کف پشت سر هم کلید فعال و با زدن مجدد دو کف پشت سر هم کلید غیر فعال می شود . می توان از آن برای روشن و خاموش کردن وسایل برقی با ... چاپ برروی فلز: - برچسب , فروش برچسب - شرکت شبرنگ آسیا shabrangasia.com/مقالات/ArticleID/22/مواد-موردنیاز‏ 15 ژانویه 2017 ... در ساختنی بخوانید : لامپ هوشمند بسازید و با کف زدن آن را روشن و خاموش کنید با استفاده از اتو جوهر پلاستیکی پرینتر لیزری را روی فلزتان آب ... پروژه آردوینو : چراغ ها را با کف زدن روشن کنید! www.dalfak.com/.../پروژه-آردوینو-چراغ-ها-را-با-کف-زدن-روشن-کنید‏ - ذخیره شده 0:8. پروژه ساده روشن کردن 8 تا LED با آردوینو. 217 بازدید · 2:5. لامپ های زمین را خاموش کنید تا چراغ های آسمان روشن شوند. 56 بازدید · 13:3. 13 پروژه مهم با آردوینو- کافه ... این لامپ هوشمند با حرکت بدن شما کنترل میشود (+فیلم) - هم رسان hamresan.net/roome-gesture-controlled/‏ - ذخیره شده 21 ژوئن 2016 ... هم رسان: دانشمندان لامپ هوشمندی ساخته اند که با زبان ایما اشاره و یا همان زبان بدن ... همچنین میتوانید با حرکت دست خود در هوا آن را روشن یا خاموش کنید.». با گوشی شمع روشن کنید! - دیجیتال سلام hi01.ir/با-گوشی-شمع-روشن-کنید/‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... 5) این شمع هوشمند را با موبایل روشن و خاموش کنید | دیجی‌کالا مگ .... خاموش کردن آن نیز ساده‌تر از روشن کردنش است چراکه تنها با فوت کردن به سمت لامپ و خاموش شدن شمع می‌توانید .... 59) با استفاده از فتوشاپ یک شمع عددی روشن بسازید! .... پوشش نامتعارف بودند با روشن کردن شمع اقدام به کف زدن و سوت کشیدن کردند. مشکلات سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge و روش حل آن ها samsungyar.ir/galaxy-s7-galaxy-s7-edge-problems-fixes‏ - ذخیره شده رتبه: ۲٫۵ - ۳۲۹ رأی لطفا تلفن همراه خود را به حالت Safe Mode ببرید ( آموزش ورود به حالت سیف مد در گلکسی اس ۷ : تلفن همراه خود را خاموش کنید و دوباره روش کنید . همزمان با روشن شدن ...