مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه ای برای درمان ناباروری

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان،‌ بسیاری فکر می کنند خوردن عسل با لیمو ترش برای درمان رفع گرفتگی صدا و سرما خوردگی مناسب است. اما دانشمندان با ترکیب عسل و دارچین به معجون رفع سرقه و انواع بیماری ها دست یافته اند. امروزه عسل و دارچین برای درمان 95 بیماری بکار گرفته می شود. که در زیر می توانید با مهمترین انها آشنا شوید.

ورم مفاصل

یک قسمت عسل را در 2 قسمت آب گرم حل کرده و به آن 1 قاشق چای خوری پودر دارچین بیافزایید. خمیر حاصله را روی محل درد به آرامی بمالید. درد بعد از 15 دقیقه از بین خواهد رفت.

همچنین بیماران دچار ورم مفاصل می توانند، 1 فنجان آب داغ را با 2 قاشق عسل و 1 قاشق چای خوری پودر دارچین مخلوط کرده و بنوشند. این عمل را هر روز باید انجام دهند تا بیماری شان معالجه شود. اگر این بیماران قبل از صبحانه مخلوط 1 قاشق غذاخوری عسل با 1/4 قاشق چای خوری پودر دارچین را میل کنند، درد آنها بعد از 1 ماه از بین خواهد رفت

جلوگیری از ریزش مو

قبل از حمام کردن، 1 قاشق غذاخوری عسل به همراه با 1 قاشق چای خوری پودر دارچین مخلوط کرده و روی سر خود بمالید و 5-15 دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشوئید.

عفونت مثانه

2 قاشق غذاخوری عسل به همراه با 1 قاشق چای خوری پودر دارچین را در 1 لیوان آب گرم حل کرده و آن را بنوشید. این روش باعث می شود که میکروب های مثانه را از بین برود.

درد دندان

5 قاشق چایخوری عسل به همراه با 1 قاشق چای خوری پودر دارچین مخلوط کرده و خمیر حاصله را روی دندان خراب بمالید. این عمل را 3 بار در روز انجام دهید تا دندان خراب و دردناک درمان شود.

کلسترول

2 قاشق غذاخوری عسل به همراه با 3 قاشق چای خوری پودر دارچین را در مقداری برابر 2 لیوان چای حل کرده و آن را بنوشید. بدین وسیله بعد از 2 ساعت کلسترول خون به اندازه 10درصد پایین می آید. مصرف عسل خالص در درمان بیماران مبتلا به کلسترول بسیار مفید است.

سرماخوردگی

به مدت 3 روز از مخلوط 1 قاشق غذاخوری عسل گرم با 1/4 قاشق چایخوری پودر دارچین استفاده کنید. این روش برای درمان سرفه مزمن، سرماخوردگی و سینوزیت به کار می رود.

ناباروری

مردان 2 قاشق غذاخوری عسل را قبل از خواب میل کنند تا این مشکل برطرف شود. زنان می توانند از پودر دارچین برای باردار شدن استفاده کنند.

زنان نابارور مقداری پودر دارچین را با 1/2قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و آن را به طور مرتب در روز روی لثه یا دهان خود قرار دهند. این کار باعث می شود که مخلوط حاصل از طریق بزاق وارد بدن شود.

معده درد

مخلوط عسل و پودر دارچین ، درمان کننده درد معده، زخم معده و نفخ است.

بیماری قلبی

خمیر عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و آن را بر روی نان به جای مربا قرار دهید. این روش را به طور مرتب به عنوان صبحانه میل کنید. این روش باعث پایین آوردن کلسترول، کاهش ضربان قلب، به راحتی نفس کشیدن، بهتر شدن جریان خون و جلوگیری از بیماری قلبی می شود.

بهبود سیستم ایمنی

استفاده روزانه از عسل و دارچین باعث حفاظت بدن از باکتری و ویروس می شود. عسل، محتوی مقدار زیادی ویتامین و آهن می باشد و بدن را مقاوم می کند. استفاده روزانه از عسل، باعث عملکرد بهتر گلبول های سفید خون می شود و درنتیجه بهتر با ویروس ها و باکتری های وارد شده به بدن می جنگد.

سوء هاضمه

قبل از هر وعده غذا، پودر دارچین را روی 2 قاشق غذاخوری عسل بریزید. این کار باعث می شود که اسید معده ترشح شود و غذای وارده به معده را هضم کند و از سوء هاضمه جلوگیری کند.

آنفلوآنزا

عسل محتوی مواد مفید طبیعی است و به این ترتیب از آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری می کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معجزه راه درمان کولیک نوزاد صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از مصرف رازیانه برای درمان تنبلی تخمدان و سیکل …مصرف رازیانه برای درمان تنبلی تخمدان و سیکل قاعدگی نامنظممعجزه عسل و دارچین، فواید عسل و دارچین، خواص عسل و …عسل و دارچینعسل و دارچین برای بارداریعسل و دارچین در بارداریعسل و دارچین برای پوست طب سوزنی برای درمان چاقی و بی میلی جنسی آکاطب سوزنی برای درمان چاقی و بی میلی جنسی میل جنسیدرمانچاقینازاییطب سوزنیسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد٢٠ معجزه ترکیب عسل طبیعی و دارچین ایران ناز١ درمان بیماری قلبی مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان روش های عملی در درمان سرماخوردگیدرمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیدآموزش روش عملی انجام بادکش درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیدگیاهی برای درمان مبتلایان به عفونت‌های ادراریگیاهی برای درمان مبتلایان به عفونت‌های ادراری عفونت‌های ادراری در زنان و دختران معجزه راه درمان کولیک نوزاد صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد مصرف رازیانه برای درمان تنبلی تخمدان و سیکل قاعدگی نامنظم مصرف رازیانه برای درمان تنبلی تخمدان و سیکل قاعدگی نامنظم معجزه عسل و دارچین، فواید عسل و دارچین، خواص عسل و دارچین عسل و دارچینعسل و دارچین برای بارداریعسل و دارچین در بارداریعسل و دارچین برای پوستعسل و طب سوزنی برای درمان چاقی و بی میلی جنسی آکا طب سوزنی برای درمان چاقی و بی میلی جنسی میل جنسیدرمانچاقینازاییطب سوزنی ٢٠ معجزه ترکیب عسل طبیعی و دارچین ایران ناز ١ درمان بیماری قلبی مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز مواد خوراکی برای از بین بردن احساسات بد خنده دارترین اس ام اس جدید دی ماه خفن ترین اس ام اس و روش های عملی در درمان سرماخوردگی درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدید آموزش روش عملی انجام بادکش درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدید گیاهی برای درمان مبتلایان به عفونت‌های ادراری گیاهی برای درمان مبتلایان به عفونت‌های ادراری عفونت‌های ادراری در زنان و دختران بیماری کتاب معجزه ای برای چاق ها دانلود کتاب معجزه ای برای چاق ها معجزه ای برای جوش



لینک منبع :معجزه ای برای درمان ناباروری

معجزه ای برای درمان ناباروری - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../معجزه-ای-برای-درمان-ناباروری‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... تصویر معجزه ای برای درمان ناباروری. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، بسیاری فکر می کنند خوردن عسل با لیمو ترش برای درمان رفع ... معجزه ای برای درمان ناباروری - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2661250278921429867/معجزه-ای-برای-درمان-ناباروری‏ معجزه ای برای درمان ناباروری. یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 13:24. بسیاری فکر می کنند خوردن عسل فقط برای درمان رفع گرفتگی صدا و سرما خوردگی مناسب است اما ... معجزه ای که در ناباروری اتفاق می افتد - نمناک namnak.com/معجزه-ای-در-ناباروری.p25944‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۶ - ۱۱ نقد مشکل ناباروری در میان زوجها یکی از اساسی ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کسی رخ دهد. معجزه ای به نام کودک که در گرو خواست خداوند و پیشرفت راههای درمان ... معجزه ای برای درمان ناباروری - جوانی ها www.javaniha.com/معجزه-ای-برای-درمان-ناباروری/‏ - ذخیره شده بسیاری فکر می کنند خوردن عسل فقط برای درمان رفع گرفتگی صدا و سرما خوردگی مناسب است اما ... Tags: جام جم آنلاینعفونت مثانهمعجزه ای برای درمان ناباروریمعده درد. - معجزه ای برای کسانی که نازا هستند - جام نیوز jamnews.ir/TextVersionDetail/327444‏ - ذخیره شده 14 مارس 2014 ... دانگ کوای یک گیاه چینی است که به درمان مشکلات ناباروری کمک زیادی می‌کند. این گیاه برای درمان مشکلات قاعدگی، خستگی، کم خونی جزئی و تنظیم ... هرلحظه، معجزه ای برای درمان ناباروری - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/معجزه-ای-برای-درمان-ناباروری‏ 18 دسامبر 2016 ... به گزارش بسیاری فکر می کنند خوردن عسل با لیمو ترش برای درمان رفع گرفتگی صدا و سرما خوردگی مناسب است اما دانشمندان با ترکیب عسل و ... معجزه ای برای درمان ناباروری - تی نیوز tnews.ir/news/9a2576230801.html‏ معجزه ای برای درمان ناباروری. دریافت خبر : یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 13:10. معجزه ای برای درمان ناباروری. بسیاری فکر می کنند خوردن عسل فقط برای درمان رفع ... معجزه ای برای درمان ناباروری - تی نیوز tnews.ir/news/052476232214.html‏ معجزه ای برای درمان ناباروری. دریافت خبر : یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 13:26. معجزه ای برای درمان ناباروری. بسیاری فکر می کنند خوردن عسل فقط برای درمان رفع ... عزیزانی که ناباروری داشتن حالا خداروشکرباردارن بیان توتابقیه هم ... www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=100703‏ - ذخیره شده - مشابه 21 ژوئن 2011 ... ما هم مشکل ناباروری داشتیم و چند سال درمان کردیم.... IUI و میکرو .... من هرشب از خدا می خوام که معجزه ای که به من نشون داد را به همه مامانا نشون بده. باور کنید ... روش هایی که ناباروری را به صفر می رسانند! - مهرخانه mehrkhane.com/fa/.../روش-هایی-که-ناباروری-را-به-صفر-می-رسانند‏ - ذخیره شده - مشابه 6 ا کتبر 2012 ... دارو درمانی، اهداء رحم، اهداء جنین و رحم جایگزین و یا اجاره ای، آی یو آی، آی وی اف از جمله ... به گونه ای نیست که با تجویز دارو یا روش های پیشرفته درمان ناباروری، بتوان آنها را رفع کرد. ..... چندیدن نفر رو دیدم که با معجزه خدا صاحب فرزند شدن.