مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی

[ad_1]
وب سایت نمناک: اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رژیم خود اهمیت می دهید و به دنبال غذای رژیمی هستید،خورش سویا و کلم بروکلی پیشنهاد مناسبی برای شما است.

مواد لازم:

 

  • کلم بروکلی 400 گرم
  • سویا 2 پیمانه
  • هویج بزرگ 1 عدد
  • پیاز بزرگ 1 عدد
  • سیر 4 حبه
  • رب گوجه فرنگی 2 قاشق سوپخوری
  • نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه و روغن به میزان لازم

 

خورش سویا و کلم بروکلی
 

طرز تهیه:

 

1-سویا رو برای نیم ساعت خیس کنید و تو این مدت 2 تا 3 بار آب اونو عوض کنید و چندین بار چنگ بزنید تا بوی بد اون گرفته بشه!

 

2-هویج ها رو به اندازه دلخواه برش بدید. پیاز رو خرد کنید و تفت بدید. وقتی پیاز سرخ شد, سویا و هویج رو اضافه کنید و تفت بدید. وقتی سویا سرخ شد, رب گوجه فرنگی رو اضافه کنید و تفت بدید. به موادتون کمی زردچوبه, ادویه دلخواه, نمک و فلفل اضافه کنید و کمی آب روی مواد بریزید تا هویج و سویا بپزند!

 

3-در این فاصله گل های بروکلی رو به اندازه دلخواه خرد کنید. یک قابلمه آب و نمک رو به جوش بیارید و گل بروکلی ها رو توی اون بندازید. بعد از چند دقیقه که نرم شد و کمی پخت, اونا رو آبکش کنید و بلافاصله توی یک ظرف آب و یخ بندازید تا شوک حرارتی ببینه و رنگش سبز بمونه!

 

4-حدود 10 دقیقه آخر پخت خورش, کلم بروکلی ها رو اضافه کنید و اجازه بدید تا خورش جا بیفته.
 
‫‬نکات:
 

1-این روش پخت کلم بروکلی به بلانچ کردن معروفه! با این روش رنگ سبزیجان سبز رنگ حفظ میشه, زمان طولانیتری میتونید در فریزر نگهداری کنید و پخت اونا هم زمان کمتری میبره!

 

2-این خورش رو میتونید به عنوان خوراک و به صورت کم آب با نان هم سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت طرز تهیه گرفتن تلخی پوست مرکباتتهیه خلال پرتقال و …طرز تهیه ابتدا پوست پرتقال را به وسیله رنده یا چاقو جدا کنید و تمام سعی خود را به کار حلیم عدسی با سویا سرآشپزمواد لازم برای ۴ نفر عدس ۳۰۰ گرم سویا ۵۰ گرم قرص گوشت ۱ عدد پیاز ۱ عدد نمک و فلفل و آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها انواع خورش ها طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد آشنایی با روش تهیه خورش کدو حلواییدر همین زمینه آشنایی با روش تهیه خورش سویا با کلم‌ بروکلی آشنایی با روش تهیه خورش دانلود فیلم و کلیپ رایگان آشپزیفیلم آموزش طرز تهیه کیک لامینگتون فیلم آموزش طرز تهیه کیک مکزیکی خانم گلریز ترشی بامیه و طرز تهیه آن در ایتدا هلو را شسته و با مقداری سرکه به مدت سه دقیقه می‌پزیم، بعد از خنک شدن هلو به هر غذاهای گوشت و مرغ ایران کوکغذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به ، خورشی غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت دسر طرز تهیه گرفتن تلخی پوست مرکباتتهیه خلال پرتقال و نارنج طرز تهیه ابتدا پوست پرتقال را به وسیله رنده یا چاقو جدا کنید و تمام سعی خود را به کار بگیرید حلیم عدسی با سویا سرآشپز مواد لازم برای ۴ نفر عدس ۳۰۰ گرم سویا ۵۰ گرم قرص گوشت ۱ عدد پیاز ۱ عدد نمک و فلفل و زعفران و آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها انواع خورش ها طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آشنایی با روش تهیه خورش کدو حلوایی در همین زمینه آشنایی با روش تهیه خورش سویا با کلم‌ بروکلی آشنایی با روش تهیه خورش ماست دانلود فیلم و کلیپ رایگان آشپزی فیلم آموزش طرز تهیه کیک لامینگتون فیلم آموزش طرز تهیه کیک مکزیکی خانم گلریز کاوه ترشی بامیه و طرز تهیه آن در ایتدا هلو را شسته و با مقداری سرکه به مدت سه دقیقه می‌پزیم، بعد از خنک شدن هلو به هر کدام غذاهای گوشت و مرغ ایران کوک آموزش آشپزی ایران کوک غذا با گوشت و مرغ،غذا با گوشت و مرغ،غذاهای بدون گوشت و مرغ،غذاهای عکس جدید از سویا و جومونگ بانو سویا و جومونگ بازی سویا و لیورپول سویا و جومونگ



لینک منبع :طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی

تصاویر برای طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-خورش-سویا-و-کلم-بروکلی‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رژیم خود اهمیت می دهید و به دنبال غذای رژیمی هستید،خورش سویا و کلم بروکلی پیشنهاد مناسبی برای شما است. خورش سویا و کلم بروکلی، غذایی ضد حساسیت و رژیمی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/rejimi.../soy-sauce-broccoli2.html‏ - ذخیره شده - مشابه خورش سویا و کلم بروکلی خورش سویا , طرز تهیه خورش کلم بروکلی , طرز تهیه خورش سویا , طرز تهیه خورش های رژیمی , طرز تهیه خورش ضد حساسیت , آموزش غذاهای رژیمی ... خورش سویا | طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی - نمناک namnak.com/خورش-سویا-کلم-بروکلی.p20255‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۳ نقد - ۱ ساعت ۱۵ دقیقه خورش سویا و طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی و طرز تهیه انواع غذاهای رژیمی و مجلسی را در آشپزخانه نمناک ببینید. طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5404495/طرز-تهیه-خورش-سویا-و-کلم-بروکلی‏ 20 دسامبر 2016 ... اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رژیم خود اهمیت می‌دهید و به دنبال غذای رژیمی هستید، خورش سویا و کلم بروکلی پیشنهاد مناسبی برای شما است. طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/151022/تهیه-خورش-سویا-بروکلی.html‏ 20 دسامبر 2016 ... طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی - وب سایت نمناک: اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید-تهیه-خورش-سویا-بروکلی. طرز تهیه خورش سویا کلم بروکلی - محبوب ها mahboobha.ir/tag/طرز-تهیه-خورش-سویا-کلم-بروکلی‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی... اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رژیم خود اهمیت می دهید و به دنبال غذای رژیمی هستید،خورش سویا و کلم ... طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی | یک غذای رژیمی +عکس - tgnews.ir tgnews.ir/result/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09طرز+...‏ وب سایت نمناک: اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رژیم خود اهمیت می دهید و به دنبال غذای رژیمی هستید،خورش سویا و کلم بروکلی پیشنهاد مناسبی برای شما است. هرلحظه، طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-خورش-سویا-و-کلم-بروکلی‏ هویج ها رو به اندازه دلخواه برش بدید پیاز رو خرد کنید و تفت بدید وقتی پیاز سرخ شد سویا و هویج رو اضافه کنید و تفت بدید وقتی سویا سرخ شد رب گوجه فرنگی رو ... طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی | یک غذای رژیمی +عکس - پورتال ... tnews.ir/نیک-صالحی/1ee076686142.html‏ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رژیم خود اهمیت می دهید طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی پیشنهاد مناسبی برای شما است. طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی ...