مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، دکتر فرزاد شیدفر افزود: همچنین نباید هندوانه هایی که شیرین نیستند یا سفید هستند ، مصرف کرد زیرا هضم آنها سخت است ؛ همچنین ترکیب املاح و ویتامین ها در هندوانه های رسیده برای گوارش، مناسب تر است.


وی به مردم توصیه کرد در شب یلدا از زیاده روی در خوردن هندوانه، انار، آجیل و شیرینی پرهیز کنند و گفت: زیاده روی در خوردن این خوراکی ها منجر به بروز مشکلات گوارشی می شود.


وی ادامه داد: در مصرف آجیل نیز باید دقت داشت که آجیل شور مصرف نشود ؛ آجیل خام بهتر از آجیل شور است.


استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: انار به عنوان یکی از میوه های یلدا ترکیبات آنتی اکسیدانی خوبی داشته و از بدن در برابر بیماری ها، محافظت می کند اما خوردن هر میوه ای باید به اندازه باشد؛ انار در مقایسه با هندوانه دارای ترکیبات مغذی بیشتری است.


شیدفر اظهار داشت: بطورکلی در یک برنامه غذایی در طول روز فقط باید سه میوه و حداکثر پنج میوه مصرف کرد و بهتر است که از میوه های مختلف استفاده شود.


وی به مردم توصیه کرد امشب (یلدا) ، شام مختصرتری مصرف کنند تا در جمع خانواده و دوستان بتوانند به راحتی میوه، آجیل و شیرینی نیز میل کنند.


وی ادامه داد: مردم و به ویژه کودکان باید از پرخوری به ویژه مصرف زیاد شیرینی و انواع آبنبات ها خودداری کنند.


شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است که مردم به عنوان بلندترین شب زمستان دور هم جمع می شوند و میوه هایی مانند انار و هندوانه و نیز آجیل به عنوان خوراکی های این شب شناخته می شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است استاد تغذیه …عبارات کلیدی استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است جام‌جم خبرواناستاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است نسیم آنلاین توصیه‌های پزشکی در شب یلدا یک قاچ هندوانه توصیههایاستاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است منظومه خبری چی یک قاچ هندوانه یلدا، کافی استیک قاچ هندوانه یلداتهران ایرنا استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت خوردن فقط یک قاچ هندوانه در توصیه‌های پزشکی در شب یلدا یک قاچ هندوانه، کافی است عبارات کلیدی استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب سایت گرد یک قاچ هندوانه یلدا، کافی استآتش سوزی یک کارگاه کفاشی در تهران سه مصدوم برجا گذاشت نامه رییس سازمان تزیین برش هندوانه با قاچ کن هندوانه بایگانی …تزیینبرشهندوانهباقاچ یک هندوانه قاچ قاچ هندوانه‌ی شب یلدا کافی است تکه های هندوانه اموزش بافت هندوانه – پورتال جامع ایران بانو…آموزش قلاب بافی و بافتنی یک ایده بسیار خوب برای دکوراسیون شب یلدا بافتن قاچ های هندوانه است باید بستنی هندوانه شب یلدا ~ کارگاه آشپزسازیبستنی هندوانه شب یلدا لایه در قالب ریخته است ساعت به صورت یک قاچ هندوانه یک قاچ هندوانه راز سلامتی یکقاچهندوانهرازهمانطورکه میدانید هندوانه علاوه بررفع تشنگی خواص دیگری نیزبرای سلامتی دارد چگونه با روشهای ساده زیبا شویم اگر بعد از یک روز کاری چشم های شما دچار خستگی شده اند می توانید برای رفع خستگی و آرام کردن آن یک روش معجزه آسا و فوری برای رفع پف زیر چشم راهنمای تصویری ما یک روش ساده و فوری برای درمان پف زیر چشم با شیر را پیشنهاد می دهیم اسید لاکتیک موجود در حوادث امروز ایران تمام پیشنهادهای عجیب یک کمیسیون درباره ارز نگاهی به عملکرد کمیسیون اقتصادی مجلس در خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنید خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنید استفاده های هوشمندانه تر از کانسیلر،لازمه ی هر خانمعکس پوست خشک در زمستان را با این ترفندها دور بزنیدتصاویر زمستان فصل خشکی پوست است و رطوبت هوا انار و احادیث مرتبط به آن این میوه که به حق گوهرزمستانی نام گرفته است ، به خاطر فوایدی که برای تندرستی انسان دارد سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس جدیدمدل اتاق اصناف ایران خبرگزاری رسمی اتاق اصناف ایران هفتمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران ۲۰ آذر ماه طرز تهیه کوکی اصیل لاهیجان طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس



لینک منبع :یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است!

تصاویر برای یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است! ایرنا - یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است www.irna.ir/fa/News/82353527/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... تهران - ایرنا - استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2663580894609887494/یک-قاچ-هندوانه-یلدا،-کافی-است‏ 20 دسامبر 2016 ... استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات گوارشی ایجاد ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است - سلامانه www.salamaneh.com/post/57808/یک-قاچ-هندوانه-یلدا-کافی-است‏ 21 دسامبر 2016 ... سلامانه : استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=a4b19f1c-d624-48c4-ab96-b58ecc3848c3‏ 20 دسامبر 2016 ... تهران - ایرنا - استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است! - تی نیوز tnews.ir/news/fdd476357977.html‏ 20 دسامبر 2016 ... استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات گوارشی ایجاد ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است! - مفیدستان mofidestan.ir/یک-قاچ-هندوانه-یلدا،-کافی-است/‏ 20 دسامبر 2016 ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است استاد تغذیه …عبارات کلیدی استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یک قاچ ... خبرگزاری آریا - یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است www.aryanews.com/NewsFeed/2674822/یک-قاچ-هندوانه-یلدا،-کافی-است‏ 20 دسامبر 2016 ... استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات گوارشی ایجاد ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است! - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29976094‏ 20 دسامبر 2016 ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است! به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، دکتر فرزاد شیدفر افزود: همچنین نباید هندوانه هایی که شیرین نیستند یا ... یک قاچ هندوانه یلدا، کافی است | ایرنا vista.ir/net/1528208‏ تهران - ایرنا - استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: خوردن فقط یک قاچ هندوانه در شب یلدا کافی است چراکه مصرف بیشتر آن می تواند مشکلات گوارشی ایجاد ...