مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو

[ad_1]

طرز تهیه میگو و خرچنگ

میگو و خرچنگ از آن دسته آبزیانی هستند که برای ما ایرانی ها پختنشان مقداری سخت است چرا که در رژیم غذایی ما زیاد مورد اقبال نیستند اما پختن میگو و خرچنگ آنقدر که فکرش را میکنید سخت نیست.

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ چه می‌شود اگر به شما بگویند که می‌توانید به سادگی وعده غذایی خود را در حداقل ظروف تهیه کنید؟ این غذای خوشمزه را حتما امتحان کنید.

اگر شما شبیه من هستید، و یکی از اصلی‌ترین عوامل بازدارنده در تهیه یک شام‌ سالم یک عالمه ظرف است که باید پس از شام شسته شود، با ما همراه شوید.

خرچنگ پخته و میگو

  • مخصوص ۴ تا ۶ نفر
  • ۴ قاشق غذاخوری کره
  • ۲ حبه سیر، ریزشده
  • ۲ شاخه کرفس، ریزشده
  • ۱ عدد فلفل دلمه‌ایی سبز، ریزشده
  • ۱ عدد پیاز، ریزشده
  • مقداری فلفل تند هندی
  • مقداری پودر فلفل چیلی
  • ۲ قاشق غذاخوری آرد سفید
  • ۱و ۲/۱ فنجان ماهی
  • ۵۰۰ گرم میگو، پوست کنده و پاک‌شده
  • ۱و ۲/۱ فنجان گوشت خرچنگ، تکه شده
  • ۴/۱ فنجان خامه غلیظ
  • ۱ فنجان خرده نان
  • ۱ بوته پیازچه، خردشده
  • پیاز پخته شده، آرد ذرت یا برنج برای سرو

دستور پخت:

  1. فر را گرم کنید.
  2. کره را در ماهی‌تابه چدنی با قطر ۲۵ سانت ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید.
  3. سیر، کرفس، فلفل، پیاز، فلفل هندی و پودر فلفل چیلی را بیافزائید. دائماً هم بزنید تا سبزیجات بپزند و نرم شوند. اجازه ندهید سبزیجات قهوه‌ایی شوند. آرد را با مواد مخلوط کنید و و اجازه تا به مدت ۲ دقیقه بپزند، دائماً هم بزنید.
  4. ماهی‌ها را به آرامی اضافه کنید. اجازه دهید به مدت ۶ تا ۸ دقیقه بجوشد، حرارت را کم کنید و تا غلیظ شود.
  5. میگوها، خرچنگ و خامه را سبزیجات بیافزائید و حرارت را کمی زیاد کنید. اجازه دهید به مدت ۲ دقیقه میگوها بپزند و صورتی شوند. خرده‌های نان و پیازچه‌ها را روی آن بریزید.
  6. ماهی‌تابه را در در طبقه مخصوص کباب فر قرار دهید و اجازه دهید خرده نان‌ها قهوه‌ایی شوند. به سبک خانواده خود سرو کنید.

مواد مغذی: ۳۰۰ کالری، ۲۸ گرم پروتئین، ۱۷ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر، ۳ گرم قند، ۱۴ گرم چربی، ۷ گرم چربی اشباع‌شده ۸۹۰ میلی‌گرم سدیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و …آشپزیدستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای ماهی لذیذ سالمون با سس شوید ماهی با قارچ و کاری ماهی سرخ شده به سبک ویتنام طرز تهیه دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی …آشپزیطرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز ترایفل کدو حلوایی و بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی کره جنوبی 대한민국 ツ …پی نوشت دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم تا در روزهای تنهایی و کیک ساده ~ کارگاه آشپزسازیبله نیلوفر جان اگه با من همراه باشی به کیکها و شکلاتهای خیلی شیک و مجلسی هم میرسیمفروش آزادانه غذاهای حرام در برخی فروشگاه‌های پایتخت؛ …با اینحال قفسه های سوپر مارکت های شمال شهر پر است از کنسروهای پر شده از گوشت خرچنگ و پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزبا در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت …مادرهای عزیز مطالب این تاپیک صرفاً جنبه اطلاع رسانی دارد و نباید به عنوان توصیه پزشکی دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا آشپزی دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر خانگی با غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای ماهی لذیذ سالمون با سس شوید ماهی با قارچ و کاری ماهی سرخ شده به سبک ویتنام طرز تهیه کتلت ماهی دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوش طعم آشپزی طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز ترایفل کدو حلوایی و بادام بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی کره جنوبی 대한민국 ツ مطالب آشپزی بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی کره جنوبی 대한민국 ツ مطالب آشپزی ایستادگی کن ، ایستادگی کن ؛ و ایستادگی کن … و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها کیک ساده ~ کارگاه آشپزسازی بله نیلوفر جان اگه با من همراه باشی به کیکها و شکلاتهای خیلی شیک و مجلسی هم میرسیم فروش آزادانه غذاهای حرام در برخی فروشگاه‌های پایتخت؛ از کنسرو با اینحال قفسه های سوپر مارکت های شمال شهر پر است از کنسروهای پر شده از گوشت خرچنگ و صدف و پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــز با در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب ، آموزشها عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس قیمت مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو مادرهای عزیز مطالب این تاپیک صرفاً جنبه اطلاع رسانی دارد و نباید به عنوان توصیه پزشکی تلقی سخنان پخته و زیبا



لینک منبع :دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو

دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو - چگونه خرچنگ و میگو بپزیم؟ - آلامتو www.alamto.com/baked-crab-shrimp-recipe.html‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو:میگو و خرچنگ از آن دسته آبزیانی هستند که برای ما ایرانی ها پختنشان مقداری سخت است چرا که در رژیم غذایی ما زیاد ... نحوه پاک کردن، پختن و خوردن لابستر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../نحوه-پاک-کردن-پختن-و-خوردن-لابستر‏ - ذخیره شده - مشابه 8 ژانویه 2014 ... آب پز کردن راحت ترین روش پخت لابستر است، ولی بخارپز کردن نیز بسیار رایج است. ... یادتان باشد که لابستر برخلاف صدف یا ماهی که در ساشیمی طعم خوبی دارند، اگر خوب و ..... با همه دوستانی که خوردن خرچنگ رو حرام میدونن،موافقم. دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو - مجله زندگی بهیاب - Behyab www.behyab.org/life/?p=5559‏ میگو و خرچنگ از آن دسته آبزیانی هستند که برای ما ایرانی ها پختنشان مقداری سخت است چرا که در رژیم غذایی ما زیاد مورد اقبال نیستند اما پختن میگو و خرچنگ آنقدر که ... خوراک خرچنگ - ماهی ها www.mahiha.ir/1391/08/30/خوراک-خرچنگ‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2012 ... ماهی ها - پایگاه اینترنتی ماهی ها همه چیز درباره انواع ماهی های جنوب نحوه تشخیص ماهی تازه خرید ماهی تازه جنوب دستور پخت انواع ماهی ها و آبزیان دریای ... دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو -هفته نامه سلامت - آکاایران www.akairan.com/havades.../news2016122011171348551.html‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو:میگو و خرچنگ از آن دسته آبزیانی هستند که برای ما ایرانی ها پختنشان مقداری سخت است چرا که در رژیم غذایی ما زیاد ... طرز تهیه خوراک خرچنگ - آسمونی www.asemooni.com/cookery/seafood/crab-feed‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه خوراک خرچنگ,خوراک خرچنگ,تهیه خوراک خرچنگ,روش تهیه خوراک خرچنگ, آموزش ... خرچنگ ها را اضافه کرده، ۱۰ دقیقه صبر کنید; سپس صدف و میگو را درون ظرف ر ... طرز تهیه خوراک خرچنگ - تاپ ناز www.topnaz.com/crab-feed-طرز-تهیه-خوراک-خرچنگ/‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه خوراک خرچنگ, آموزش پخت خوراک خرچنگ, آشپزی خرچنگ, تهیه خوراک خرچنگ, ... خرچنگ ها را اضافه کرده، ۱۰ دقیقه صبر کنید; سپس صدف و میگو را درون ظرف ر ... دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو - مفیدستان mofidestan.ir/دستور-تهیه-خرچنگ-پخته-و-میگو/‏ طرز تهیه میگو و خرچنگ. میگو و خرچنگ از آن دسته آبزیانی هستند که برای ما ایرانی ها پختنشان مقداری سخت است چرا که در رژیم غذایی ما زیاد مورد اقبال نیستند اما پختن ... دستور تهیه خرچنگ پخته و میگو - نشرنامه nashrname.ir/news/detail?id=دستور+تهیه+خرچنگ+پخته+و+میگو‏ 20 دسامبر 2016 ... میگو و خرچنگ از آن دسته آبزیانی هستند که برای ما ایرانی ها پختنشان مقداری سخت است چرا که در رژیم غذایی ما زیاد مورد اقبال نیستند اما پختن میگو ... آموزش و طرز تهیه انواع لابستر - ایران شف iranchef.com/en-us/.../آموزش-و-طرز-تهیه-انواع-لابستر‏ - ذخیره شده 4 مه 2010 ... مار ماهی.پای قورباغه با سس شیر.ماهی شیر.استروژن.اختاپوس.کالامری. ... نکاتی که برای سرو خرچنگ و لابستر مهم هست اینه که حتما داخل بشقاب باید از دورچین ... من در اینجا طرز تهیه لابستر با سس رمولاد که با سسی مخصوص که از خانواده ...