مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار

[ad_1]

پژوهشگران دانشگاه هاروارد موفق شدند کوچکترین رادیوی دنیا را بسازند؛ این رادیو با استفاده از شکاف‌‌ها‌یی با ابعاد یک یا دو اتم داخل یک کریستال الماس ساخته شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هایلایت از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار هایلایت ۱۴۶ از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار



لینک منبع :هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار

تصاویر برای هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای ... www.zoomit.ir/2016/12/19/149815/highlight-146/‏ - ذخیره شده تیم زومیت. نویسنده: تیم زومیت. سه شنبه, ۳۰ آذر ۹۵ ساعت ۱۲:۰۳. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار. فیس‌بوک ... هایلایت 146: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازهگیری پادماده ... www.btitr.com/.../--------------------------------------------------------هایلایت-146:-از-ساخت-کوچک-ترین-رادیوی-جهان-تا-اندازهگیری-پادماده...‏ - ذخیره شده پژوهشگران دانشگاه هاروارد موفق شدند کوچکترین رادیوی دنیا را بسازند؛ این رادیو با استفاده از شکافهایی با ابعاد یک یا دو اتم داخل یک کریستال الماس ساخته شده است. ... 146: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازهگیری پادماده برای نخستینبار. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای ... dgchekhabar.com/.../هایلایت-۱۴۶:-از-ساخت-کوچک-ترین-رادیوی-جهان-تا-اندازه‌گیری-پادماده-برای-نخستین‌بار‏ هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار . منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۳۰-۱۲:۰۵:۳۰. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین ... هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای ... digifeeder.com/64015/هایلایت-۱۴۶-از-ساخت-کوچک-ترین/‏ هایلایت از شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۱۲ ظهر در دیجی فیدر منتشر می‌شود. ... هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده... - خـانه i-sel.ir/blog/هایلایت-۱۴۶-از-ساخت-کوچک-ترین-رادیوی-جه/‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... تیم زومیت. نویسنده: تیم زومیت. سه شنبه, ۳۰ آذر ۹۵ ساعت ۱۲:۰۳. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای ... newzes.ir/news/112686‏ هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار ... از شکاف‌‌ها‌یی با ابعاد یک یا دو اتم داخل یک کریستال الماس ساخته شده است. هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای ... khabari3.ir/هایلایت-۱۴۶-از-ساخت-کوچک-ترین-رادیوی-جه/‏ 20 دسامبر 2016 ... تیتر خبر جدید: هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار این خبر برگرفته از سایت Zoomit / زومیت بود ... هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای ... web-idea.ir/طراح.../هایلایت-۱۴۶-از-ساخت-کوچک-ترین-رادیوی-جه‏ - ذخیره شده جگوار در این بخش از تست عملکرد معمولی دارد، این خودرو نسبت به چاله‌های کوچک عملکرد مناسبی دارد؛ اما در صورت مواجهه با دست‌اندازهای بزرگ، ضربات را به داخل کابین ... هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای goodha.ir/دی-خرید-مگ-هایلایت-۱۴۶-از-ساخت-کوچک-تری/‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... نازی اموزشی دیدگاه‌ها برای دی خرید مگ: هایلایت ۱۴۶: از ساخت کوچک ترین رادیوی جهان تا اندازه‌گیری پادماده برای نخستین‌بار بسته هستند 7 Views.