مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس‌های خودرو با هندوانه‌های شب یلدا!

[ad_1]
پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

امشب بلندترین شب یلدا را با عکس‌های خودرو با هندوانه همراه ما باشید. این میوه شب یلدا سرشار از ویتامین‌های C و A برای طولانی‌ترین شب سال این خودروی هاچبک زرد را پر کرده و تنها جا برای سرنشینان جلو گذاشته!

pic

‌این خودروی سدان نه تنها صندوق عقبش را پر از هندوانه کرده بلکه از فضای داخل کابین‌ هم استفاده کرده! قطعا اگر می‌توانست از باربند استفاده می‌کرد تا هندوانه‌های بیشتری روی سقف بگذارد.

pic1

دیدن وانتی پر از هندوانه در خیابان‌های کشور چیز عجیب و غریبی نیست چون هندوانه طرفداران پر و پا قرص خود را دارد، در واقع چیدن هندوانه در وانت مهارت خاصی را می‌طلبد.

pic2

به نظر می‌رسد این میوه در چین هم طرفداران خود را دارد شاید یکی از دلایل محبوبیت آن قیمت پایین آن باشد اما نه در شب یلدا! این موتور سه‌چرخه با استفاده از چسب نواری توانسته هندوانه‌ها را روی هم سوار کند.

pic3

امیدواریم با دیدن این عکس‌ها لبخند بر روی لبان شما نشسته باشد و یلداتون پیشاپیش مبارک!

پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هندوانه های قرمز با طعم کود شیمیایی سایت خبری …حال با این اوصاف تصور کنید که اگر به جای اینکه هندوانه در فرآیند تولید خود دارای رنگ انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش …در این بخش شما با انواع کلوچه فومنشیرینی سنتی ایرانیشیرینیباقلواشیرینی ایرانیطرز انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاستهخواص انواع تخمه کدام نوعش سالم تر است افزایش حجم سینه ها با مواد خوراکی تصاویر کاهش تب در خانه با این مواد خوراکی درمان هندوانه های قرمز با طعم کود شیمیایی سایت خبری تحلیلی تابناک حال با این اوصاف تصور کنید که اگر به جای اینکه هندوانه در فرآیند تولید خود دارای رنگ قرمز انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش شیرینی پزی در این بخش شما با انواع کلوچه فومنشیرینی سنتی ایرانیشیرینیباقلواشیرینی ایرانیطرز تهیه انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خواص انواع تخمه کدام نوعش سالم تر است افزایش حجم سینه ها با مواد خوراکی تصاویر کاهش تب در خانه با این مواد خوراکی درمان جوش و



لینک منبع :عکس‌های خودرو با هندوانه‌های شب یلدا!

عکس های خودرو با هندوانه های شب یلدا! - چرخان charkhan.com/.../عکس-های-خودرو-با-هندوانه-های-شب-یلدا.html‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... امشب بلندترین شب یلدا را با عکس‌های خودرو با هندوانه همراه ما باشید. این میوه شب یلدا سرشار از ویتامین‌های C و A برای طولانی‌ترین شب سال این ... عکس های خودرو با هندوانه های شب یلدا! - چرخان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30006786‏ 20 دسامبر 2016 ... امشب بلندترین شب یلدا را با عکس های خودرو با هندوانه همراه ما باشید. این میوه شب یلدا سرشار از ویتامین های C و A برای طولانی ترین شب سال این ... عکس‌های خودرو با هندوانه‌های شب یلدا! - دیجیتال سلام hi01.ir/عکس‌های-خودرو-با-هندوانه‌های-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... امشب بلندترین شب یلدا را با عکس‌های خودرو با هندوانه همراه ما باشید. این میوه شب یلدا سرشار از ویتامین‌های C و A برای طولانی‌ترین شب سال این ... عکس‌های خودرو با هندوانه‌های شب یلدا! spinews.ir/.../75612-عکس-های-خودرو-با-هندوانه-های-شب-یلدا.html‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... امشب بلندترین شب یلدا را با عکس‌های خودرو با هندوانه همراه ما باشید. این میوه شب یلدا سرشار از ویتامین‌های C و A برای طولانی‌ترین شب سال این ... عکس‌های خودرو با هندوانه‌های شب یلدا! | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/عکس‌های-خودرو-با-هندوانه‌های-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... امشب بلندترین شب یلدا را با عکس‌های خودرو با هندوانه همراه ما باشید. این میوه شب یلدا سرشار از ویتامین‌های C و A برای طولانی‌ترین شب سال این ... عکس شب یلدا - بیتوته www.beytoote.com/fun/postcard/photo2-yalda2.html‏ - ذخیره شده - مشابه عکس شب یلدا تصاویر شب یلدا,کارت پستال شب یلدا,عکس شب یلدا 92,کارت پستال شب یلدا 92,عکس شب یلدا 2014 ... عکس های جدید از تزئین سبد میوه شب یلدا . طرحی ناخن شب یلدا با ایده های جالب هندوانه + تصاویر - شهر مطلب shahrematlab.com/طرحی-ناخن-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده طرحی ناخن شب یلدا, ایده هایی برای طراحی ناخن به شکل هندوانه مخصوص شب یلدا,عکس طرحی ناخن شب یلدا,خانم ها برای داشتن ناخن های زیبا با طرح هندوانه با ما باشید. شب یلدا 95 با این اس ام اس های توپ و جدید خوش بگذره - شهر مطلب shahrematlab.com/شب-یلدا-95/‏ - ذخیره شده شب یلدا 95 , اس ام اس شب یلدا شب یلدا 95 با اس ام اس های توپ دیروز این فامیلای چتر باز ما تا خانواده ما ... نگاهِ عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی ( که آره آقا من این کارم) تزیین شب یلدا ۹۵ با میوه و سفره های زیبا و رنگارنگ ایرانی + تصاویر shahrematlab.com/تزیین-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده تزیین شب یلدا : می خواهید در شب یلدا سفره و میوه های خود را به بهترین شکل تزیین کنید و در کنار خانواده از آن لذت ببرید در این جا مدل تزیینات سفره شب یلدا ۹۵ در ... خوراکی‌های متنوع با هندوانه برای شب یلدا - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/11/post-10457‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... برترین ها: شب یلدا، نمادی از برکت، تندرستی، فراوانی و شادمانی است و ..... خوراکی های متنوع با هندوانه برای شب یلدا + عکس - جام جم | خبر فارسی ...