مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر

[ad_1]

فیسبوک مسنجر پس از سرویس تماس صوتی گروهی حالا از مکالمه تصویری گروهی جدید خود رونمایی کرده و اعلام کرده بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS نیز قابل استفاده خواهد بود و به یکی از رقبای سرسخت "FaceTime"، "Google Dou" و "Snapchat" تبدیل شده است.

اگر در جشن کریسمس در کنار خانواده نیستید، ویژگی جدید فیسبوک مسنجر که روز دوشنبه رونمایی شد، می‌تواند این فاصله را برای شما جبران کند. فیسبوک با اضافه کردن پردرخواست ترین ویژگی به اپلیکیشن مسنجر گفته که این ویژگی سریعا برای دستگاه‌های اندروید و iOS و ورژن دسکتاپ برای کاربران در سراسر دنیا  قابل استفاده خواهد بود.

فیسبوک در پستی در روز دوشنبه اعلام کرد: "از آنجایی که حدود 245 میلیون نفر هر ماه در سراسر دنیا از مسنجر فیسبوک استفاده می‌کنند، حالا کاربران قادرند که چت‌های گروهی خود را هرجا که باشند، به چت‌های تصویری تبدیل کنند. شما می‌توانید حداکثر با 6 نفر در لحظه صحبت کنید اما در لحظه 50 کاربر در حال گپ زدن هستند که شما می‌توانید وارد بحث آنها شده و به صورت صوتی یا تصویری در مکالمات شرکت کنید".

فیسبوک در ادامه  گفت: " وقتی بیش از 6 نفر در چت حضور داشته باشند، تنها تصویر  کاربر سخنگوی اصلی برای دیگر کاربران نمایش داده می‌شود." برای استفاده از این ویژگی جدید، بایستی از جدیدترین ورژن مسنجر فیسبوک استفاده کنید. برای ایجاد چت‌های تصویری کافی است که وارد یکی از صفحات چت گروهی شده یا اینکه با ساخت یک صفحه جدید و کلیلک بر روی آیکون ویدیو در گوشه بالای سمت راست صفحه، از این ویژگی استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه وقتی حرفی برای گفتن ندارید، مکالمه را آغاز …چگونه وقتی حرفی برای گفتن ندارید، مکالمه را آغاز کنیدمجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتدانلود برنامه تماس تصویری ایمو …دنده دو یک بازی مسابقه‌ای با کیفیت،پر‌هیجان و با گرافیک بالاست که برای مدت زیادی لذت مرجع آموزش زبان ایرانیان دانلود مجموعه آموزش زبان منتخب منابع صوتی و تصویری مکالمه دوره مکالمه مسافر نیویورک مجموعه ویدیویی دیالوگمرجع آموزش زبان ایرانیان دوره های آموزش زبان انگلیسی با منتخب منابع صوتی و تصویری مکالمه دوره مکالمه مسافر نیویورک مجموعه ویدیویی دیالوگدانلود نرم افزار مسنجر حرفه ای برای …برقراری ارتباط با دوستان، اعضای خانواده و همکاران آموزش زبان انگلیسی معلم یارگفت و گویی صورت گرفته با دو نفر از مؤلفان کتاب درسی تازه تألیف آقایان دکتر سید بهنام صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدبا اینترنت موبایل سامسونگ …مینا پاسخ در تاریخ آذر ام مرسیقصد داشتم صدای بچه خواهرم رو ضبط کنم چون شیرین پول نیوز فرض کنیم که یک شبه تمام میلیون خودروی موجود در ایران را با بهترین و استانداردترین چگونه وقتی حرفی برای گفتن ندارید، مکالمه را آغاز کنید چگونه وقتی حرفی برای گفتن ندارید، مکالمه را آغاز کنید دانلود برنامه تماس تصویری ایمو اندروید دنده دو یک بازی مسابقه‌ای با کیفیت،پر‌هیجان و با گرافیک بالاست که برای مدت زیادی لذت و مجله گیزمیز مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت مرجع آموزش زبان ایرانیان دوره های آموزش زبان انگلیسی با پیامک منتخب منابع صوتی و تصویری مکالمه دوره مکالمه مسافر نیویورک مجموعه ویدیویی دیالوگ آموزش زبان انگلیسی معلم یار گفت و گویی صورت گرفته با دو نفر از مؤلفان کتاب درسی تازه تألیف آقایان دکتر سید بهنام علوی دانلود نرم افزار مسنجر حرفه ای برای چت صوتی برقراری ارتباط با دوستان، اعضای خانواده و همکاران مرجع آموزش زبان ایرانیان دانلود مجموعه آموزش زبان منتخب منابع صوتی و تصویری مکالمه دوره مکالمه مسافر نیویورک مجموعه ویدیویی دیالوگ به نام یاور همیشگی مرجع دوم ابتدایی آلودگی هوا هوای سالم خطر مه دود صدمات ریوی ناشی از هوای آلوده به ازن ، خطری است که هر نفر از نفر با آن روبرو هستند صفحه نخست اولدوز توریسم تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد همبستری همزمان با دو همسر ازدواج همزمان با دو خواهر چت همزمان با تا آی دی جماع همزمان با دو همسر امیزش همزمان با چند همزمان با چند بارداری همزمان با شیردهی



لینک منبع :مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر

مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر | ITIRAN www.itiran.com/مکالمه-تصویری-گروهی-فیسبوک‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... با اپلیکیشن فیسبوک می‌توانید گروهی مکالمه تصویری کنید. مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/260213.aspx‏ 20 دسامبر 2016 ... مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر سه شنبه 30 آذر 1395منبع : آی‌تی‌ایران فیسبوک مسنجر پس از حالا از مکالمه تصویری گروهی جدید خود رونمایی کرده و ... مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر - مفیدستان mofidestan.ir/مکالمه-تصویری-همزمان-با-50-نفر/‏ 20 دسامبر 2016 ... فیسبوک مسنجر پس از سرویس تماس صوتی گروهی حالا از مکالمه تصویری گروهی جدید خود رونمایی کرده و اعلام کرده بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS ... مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر ionet.ir/post/140491‏ - ذخیره شده رایتل اپراتور پیشرو در برقراری رومینگ بین‌الملل با فناوری 4G; » صدور رای نهایی برای برخی از متخلفان ۵۸ مقاله ردشده در “نیچر”; » پیش‌بینی فروش ۹۰ میلیاردی ... سرویس ویژه اسکایپ ،ویدیو کنفرانس گروهی ،اشتراک صفحه نمایش ... www.skycall.ir/buy/premium.php‏ - ذخیره شده - مشابه شما با فعال سازی این سرویس می توانید به صورت همزمان از سرویس ویدو کنفرانس گروهی فاشتراک ... انتخاب یک کشور از بین بیش از 40 کشور برای تماس نامحدود جهانی و چت مستقیم با اسکایپ . کنفرانس تصویری گروهی ... تا چند نفر میتوانند در کنفرانس شرکت داده شوند ؟ ... خرید سرویس یک ساله شامل 30 تا 50 درصد تخفیف است. تصویر پرسش و پاسخ: تماس همزمان با موبایل چند نفر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../پرسش-و-پاسخ-تماس-همزمان-با-موبایل-چند-نفر‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2015 ... پویان از تنکابن: آیا این امکان وجود دارد که با تلفن همراه، همزمان با چند نفر تماس ... برچسب‌ها : تماس همزمان موبایل تماس با چند نفر مکالمه چند نفره کنفرانس تلفنی .... تصویر ایرانسل قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود را 50% کاهش داد ... 9 اپلیکیشن برتر جهت برقراری تماس های تصویری در اندروید jamejamonline.ir/.../9-اپلیکیشن-برتر-جهت-برقراری-تماس-های-تصویری-در-اندروید‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... برقراری مکالمه تصویری در این اپلیکیشن را نمی‌توان بهترین تجربه موجود ... در این برنامه می‌توانید علاوه بر تماس‌های دو نفره، همزمان با 10 نفر ویدیو ... معرفی نرم افزارهای محبوب با قابلیت تصویری/ تماس تصویری منسوخ شد itabnak.ir/.../معرفی-نرم-افزارهای-محبوب-با-قابلیت-تصویری-تماس-تصویری-منسوخ-شد‏ - ذخیره شده 11 مه 2016 ... این نرم افزار امکان چت نوشتاری، صوتی و تصویری را دارد. به وسیله ooVoo میتوانید چت تصویری همزمان با 12 نفر داشته باشید بدون اینکه از ... دانلود fring Free Calls, Video & Text 4.5.2.2 - تماس تصویری رایگان www.farsroid.com/fring-free-calls-video-text/‏ - ذخیره شده - مشابه با این نرم افزار می توانید به صورت همزمان با دوستانتان به تماس های تصویری با کیفیت بالا بپردازید و ... امکان برقراری تماس های ویدئویی به صورت همزمان تا 4 نفر. برنامه ای رایگان برای مکالمه همزمان با 200 نفر - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/اخبار...بازی/.../برنامه-ای-رایگان-برای-مکالمه-همزمان-با-200-نفر‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴ - ۴ رأی 6 ژوئن 2015 ... البته تصور برقرار کردن یک مکالمه گروهی آن هم با 200 نفر به اندازه ... برای حل این مشکل، یک نشانگر سبز رنگ در کنار تصویر افرادی که در حال ...