مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One

[ad_1]
مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: کنسول جدید نینتندو شاید به افراد این اجازه را بدهد تا آن را هم روی تلویزیون و هم در بیرون از خانه استفاده کنند، اما طبق گزارش متخصصان فنی وب‌سایت یوروگیمر، کسانی که می‌خواهند بیشترین لذت را از این کنسول ببرند، باید آن را در همان خانه نگه دارند.
 Nintendo Switch از PS4 و Xbox One ضعیف‌تر است

منابعی ناشناس به یوروگیمر گفته‌اند که فرکانس پردازنده‌ی اصلی کنسول بازی Nintendo Switch، زمانی که از داک آن جدا می‌شود، ۴۰ درصد پایین می‌آید. البته سرعت حافظه و CPU در دو حالت یکسان باقی می‌ماند، اما سرعت GPU تفاوت‌های بسیاری خواهد کرد.

طبق گزارش Digital Foundry، چه کنسول Nintendo Switch را به داک آن متصل باشید و چه آن را به بیرون از خانه ببرید، نخواهید توانست از قدرت کامل پردازنده‌ی انویدیای روی آن استفاده کنید. این کنسول ظاهرا از یک پردازنده‌ی Tegra X1 استفاده می‌کند. در حالی که پردازنده‌ی X1 می‌تواند سرعتی برابر با ۱ گیگاهرتز داشته باشد، روی کنسول جدید نینتندو این سرعت در بیشترین مقدار به ۷۶۸ مگاهرتز خواهد رسید.

با این که نینتندو این اجازه را به شرکت‌های سازنده‌ی بازی داده است تا بازی‌شان را در دو حالت مختلف تنظیم کنند، این امکان هم برای بازی‌سازان وجود دارد تا یک تنظیم برای بازی‌شان داشته باشند که روی دو حالت کنسول کار می‌کند.

فرکانس پردازنده‌ها و حافظه‌ی کنسول Switch در دو حالت مختلف، از این قرار هستند:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در حالت جدا:

  • سرعت CPU: 1020 مگاهرتز
  • سرعت GPU: 307.2 مگاهرتز
  • سرعت حافظه: ۱۳۳۱ یا ۱۶۰۰ مگاهرتز
در حالت متصل به داک:
  • سرعت CPU: 1020 مگاهرتز
  • سرعت GPU: 307.2 مگاهرتز یا ۷۶۸ مگاهرتز
  • سرعت حافظه: ۱۳۳۱ یا ۱۶۰۰ مگاهرتز
به نظر می‌رسد که روی داک کنسول Nintendo Switch یک فن قرار دارد که قرار است کنسول اصلی را هنگامی که روی آن قرار دارد، خنک کند.

قرار است اطلاعات بیشتر از کنسول جدید نینتندو در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ منتشر شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

۵ مشکل رایج گلکسی نوت سامسونگ و راه‌حل برطرف …همانند آنچه پیش از این در گلکسی سامسونگ مشاهده کرده بودیم، این شرکت با رونمایی از ۵ مشکل رایج گلکسی نوت سامسونگ و راه‌حل برطرف کردن آنها همانند آنچه پیش از این در گلکسی سامسونگ مشاهده کرده بودیم، این شرکت با رونمایی از نوت نیز زنانه تر از هر زنی مژگان هایده خسته تر از خسته ام رمان مجنون تر از فرهاد بی سرزمین تر از باد پسران فرا تر از گل زنان بلند قد تر از مردان اهنگ من عاشق تر از پیشم دلتنگ تر از همیشه



لینک منبع :نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One

نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نینتندو-سوییچ-ضعیف-تر-از-ps4-و-xbox-one‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... کنسول جدید نینتندو شاید به افراد این اجازه را بدهد تا آن را هم روی تلویزیون و هم در بیرون از ... Nintendo Switch از PS4 و Xbox One ضعیف‌تر است. تصاویر برای نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One payeshonline.com/news/.../نینتندو-سوییچ-ضعیف-تر-PS-Xbox-One‏ 20 دسامبر 2016 ... کنسول جدید نینتندو شاید به افراد این اجازه را بدهد تا آن را هم روی تلویزیون و هم در بیرون از خانه استفاده کنند، اما طبق گزارش متخصصان فنی وب‌سایت ... نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One - تی نیوز tnews.ir/news/fdc976389041.html‏ 20 دسامبر 2016 ... نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: کنسول جدید نینتندو شاید به افراد این اجازه را بدهد تا آن را هم روی ... نینتندو سوییچ ضعیف‌تر از ps4 و xbox one | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../نینتندو-سوییچ-ضعیف-تر-از-PS4-و-Xbox-One‏ 20 دسامبر 2016 ... نینتندو سوییچ ضعیف‌تر از ps4 و xbox one. کنسول جدید نینتندو شاید به افراد این اجازه را بدهد تا آن را هم روی تلویزیون و هم در بیرون از خانه ... نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One - سرزه www.serze.com/نینتندو-سوییچ-ضعیف-Xbox-2567253/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One کنسول تازه نینتندو احتمالاً به اشخاص این مجوز را بدهد تا آن را هم روی تلویزیون و هم در بیرون از منزل ... قدرت کنسول Nintendo Switch نسبت به PS4 و Xbox One ضعیف تر ... gamesource.ir/قدرت-کنسول-nintendo-switch/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... به هر حال موضوع ضعیف تر بودت قدرت کنسول Nintendo Switch نسبت به PS4 و Xbox One اهمیت زیادی ندارد و به چشم انداز آن صدمه ای نمی زند. بر اساس ... نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One - آشپزی pix.parik.ir/news/113319‏ - ذخیره شده 22 آوریل 2017 ... پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نینتندو سوییچ ضعیف تر از PS4 و Xbox One»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر ... نهرک دیجی کالا: Nintendo Switch از PS4 و Xbox One ضعیف‌تر است https://nahrak.com/.../nintendo-switch-از-ps4-و-xbox-one-ضعیف-تر-است‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی. کنسول جدید نینتندو شاید به افراد این اجازه را ... قدرت کنسول Nintendo Switch نسبت به PS4 و Xbox One ضعیف تر ... khabarcyber.com/?p=41464‏ 20 دسامبر 2016 ... تا به این لحظه ما اطلاعات واضحی در مورد قدرت کنسول Nintendo Switch ... و شایعه های اخیر ، قدرت این کنسول از PS4 و Xbox One کم تر خواهد بود ولی ...