مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

[ad_1]

 

هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۴

 

برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا استخوان بندی خارجی هستند. در این میان برخی از انسان نیز به دلیل بیماری یا آسیب‌های شدید به نخاع نمی توانند از سیستم حرکت داخلی بدن خود استفاده کنند و اینجاست که علم به کمک این افراد می آید.

به گزارش ستاره ها؛ مدتی است که شاهد طراحی اسکلت‌های خارجی مصنوعی با کاربری‌های مختلف بوده ایم و این اسکلت‌ها روز به روز در حال پیشرفت هستند. 

 

 هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

مدتی قبل یک کودک توانست برای اولین بار در جهان با استفاده از اسکلت خارجی قدم بردارد و اکنون شرکت خودروساز هیوندای نیز وارد این عرصه شده است. اسکلت‌های خارجی اغلب به دو منظور کلی مورد استفاده قرار می‌گیرند: جا‌به‌جایی بارهای سنگین یا کمک به بیماران برای تقویت قوای حرکتی. اما یکی از اصلی ترین معایب اسکلت‌های خارجی فعلی قیمت بالای آنهاست و به این ترتیب هرکسی توان خرید آنها را ندارد.

 

 هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

هیوندای با هدف کاهش قیمت اسکلت‌های خارجی هفته گذشته در لاس وگاس از دو نمونه اولیه اسکلت خارجی جدید رونمایی کرد: H-Wex برای کاربری های صنعتی و H-Mex برای کاربری‌های درمانی. نمونه اولیه H-Mex برای بیماران با قد 170 و 150 سانتی متر مناسب است.

 

 هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

استفاده از اسکلت‌های خارجی جدید هیوندای به آموزش نسبتاً پیچیده‌ای نیاز دارد و استفاده نکردن از پاها برای راه رفتن آن طور که به نظر می‌رسد، ساده نیست. افراد پس از پوشیدن H-Mex باید برای تنظیم تعادل و هم چنین حرکت دادن پاها از دکمه‌های مختلفی استفاده کنند. دکمه‌هایی که امکان حرکت دادن پای راست، پای چپ، نشستن، بلند شدن و بالا و پایین رفتن از پله را فراهم می‌کنند.

 

 هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

هیوندای معتقد است از دیدگاه اقتصادی رابطه مستقیمی بین یک ربات مخصوص حرکت و یک خودرو وجود دارد، به عبارت دیگر این شرکت کارخانه و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت این اسکت‌های خارجی را دارد به این ترتیب می‌تواند به راحتی هزینه‌های تولید را پایین بیاورد. این شکرت در تلاش برای دستیابی به تاییدیه‌های پزشکی H-Mex در کره و ایالات متحده در سال 2018 میلادی است. پس از دریافت تاییدیه، اولین دستگاه‌ها در سال 2019 و 2020 وارد بازار می‌شوند تا بیماران و کارگران درباره مزایا و معایب این اسکلت‌های خارجی اظهار نظر کنند.

 

 هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

 

  هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

 

  هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

 

  هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

 

  هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

مرجع : وب سایت تک شات

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت اخبار صنعت …اختصاصی میهن صنعت دور خیز بلند شرکای فرانسویسهم صنعت خودرو ازبازار منطقه کم خواهد شد؟ معرفی کامل دنا ، محصول جدید ایران خودرو اختصاصی …با اینکه از تمامی محصولاتی که در ایران تولید میشود از نظر طراحی بیرونی از همه برتر است خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریپایش آثار مثبت و منفی تغییر واحد پول ملی در شبکه یک آغاز تولید سریال جدید سامان مقدم عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس سرشماری آغاز شد سرشماریآغازشدمرحله اول سرشماری سال ، از امروز آغاز شد و افراد می‌توانند با شرکت در این مرحله از ماده اصلی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شوند … ماده اصلی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شوند آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشدکدام خودرو داخلی مناسب شما است؟ ایران نازاز آنجا که این روزها برخی خط فقر را قبول ندارند و آماری هم برای آن ارائه نمی‌دهند و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریرئیس مجلس از روند پروژه خط راه آهن زاهدان چابهار بازدید کرد افزایش برابری تولیدات پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت اخبار صنعت اخبار خودرو وزیر نفت عراق بر اساس توافق اوپک میزان تولید نفت را کاهش می دهیم وزیر نفت عراق روز دوشنبه » معرفی کامل دنا ، محصول جدید ایران خودرو اختصاصی با اینکه از تمامی محصولاتی که در ایران تولید میشود از نظر طراحی بیرونی از همه برتر است اما خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری پایش آثار مثبت و منفی تغییر واحد پول ملی در شبکه یک آغاز تولید سریال جدید «سامان مقدم» برای عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس قیمت سرشماری آغاز شد سرشماری مرحله اول سرشماری سال ، از امروز آغاز شد و افراد می‌توانند با شرکت در این مرحله از ماده اصلی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شوند وان کار ماده اصلی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شوند آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز مواد خوراکی برای از بین بردن احساسات بد خنده دارترین اس ام اس جدید دی ماه خفن ترین اس ام اس و کدام خودرو داخلی مناسب شما است؟ ایران ناز گزارش امروز، مال شما است، شمایی که می‌خواهید بدانید با درآمدی که دارید توانایی خرید کدام اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

تصاویر برای هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد-کرد‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد. برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد – الکامپ تایمز elecomptimes.com/2016/.../هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد-کرد/‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا استخوان بندی خارجی هستند. در این میان ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد - تی نیوز tnews.ir/news/d09f76394695.html‏ 20 دسامبر 2016 ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد. برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد - ویدانما ► 2:07https://www.vidanama.com/26420/هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد-کرد 20 دسامبر 2016 - 2 دقیقه برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا استخوان بندی خارجی هستند. در این میان برخی از انسان نیز ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد + تصاویر - kodoom.com ... news.kodoom.com/health.../هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد/.../6134961/‏ برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا استخوان بندی خارجی هستند. در این میان برخی از انسان نیز ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5413351/هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد-کرد‏ 20 دسامبر 2016 ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد. برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد + تصاویر | الف | خبروان khabarone.ir/news/.../هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد-کرد---تصاویر‏ 20 دسامبر 2016 ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد + تصاویر. برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای ... ستاره ها - هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد www.setarehnews.ir/fa/doc/news/91785/‏ - ذخیره شده هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد. تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱: ۳۴. برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد | برخی از جانداران از - قطره www.ghatreh.com/news/.../هیوندای-اسکلت-خارجی-تولید-خواهد-کرد‏ 20 دسامبر 2016 ... هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد. برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا ...