مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند

[ad_1]

دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
هنگامی‌که دفعه بعد برای معاینه نزد پزشکتان می‌روید، مراقب باشید که دستکش لاتکس پودری به دست نکرده باشد.

به گزارش لایوساینس سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع اعلام کرد و آن‌ها را خطرناک خواند. تنها برای دومین بار در تاریخ این سازمان است که حکم به ممنوعیت یک وسیله پزشکی می‌دهد.

FDA در بیانیه‌ای دراین‌باره اعلام کرد: «با اینکه دستکش‌های پزشکی نقش مهمی در حفاظت از بیماران، ارائه‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی و سایر افراد در مجاورت نزدیک آنان دارند، دستکش‌های پودری به دلایل گوناگون بسیار خطرناک هستند.»

 این پودر گاهی به دستکش‌ها اضافه می‌شود تا به دست کردن و درآوردن آن‌ها را آسان‌تر کنند، اما اگر پودر روی این دستکش‌های لاتکس در هوا پراکنده شود، ممکن است باعث واکنش‌های آلرژی شود. به گفته این سازمان، مسئله دیگر این است که استفاده از این دستکش‌ها روی بیماران با التهاب زخم همراهی داشته است و همچنین پس از جراحی می‌تواند باعث ایجاد نوارهای بافت جوشگاهی بین اندام‌های داخلی شود.»

FDA می‌گوید دستکش‌های پیشرفته امروزی شامل گزینه‌های بدون پودری می‌شوند که همه سودمندی‌های دستکش‌های پودری را دارند، بدون اینکه خطرات آن‌ها را داشته باشند.

تنها بار دیگری که این سازمان یک وسیله پزشکی را ممنوع کرد، در سال ۱۹۸۳ بود که رشته‌های موی مصنوعی را ممنوع اعلام کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با ابزار و لوازم کوهنوردی آپدیت – …آشناییباابزارکوهنوردیکارابین مقدمه کارابینها ابزاری هستند که در تمامی رشته های فنی کوهنوردی به طور وسیعی دکتر محمودرضا اثناعشریبرای درمان سوختگی‌ها در حیوان، همانند انسان عمل می‌شود اول به مدت پانزده دقیقه، محل آشنایی با ابزار و لوازم کوهنوردی آپدیت – گروه آشناییباابزار کارابین مقدمه کارابینها ابزاری هستند که در تمامی رشته های فنی کوهنوردی به طور وسیعی دکتر محمودرضا اثناعشری کوری در گوسفندان به دلیل بیماری های مختلف می تواند اتفاق بیفتد برخی از این دلایل بیماری



لینک منبع :دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند

دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/356154‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: هنگامی‌که دفعه بعد برای معاینه نزد پزشکتان می‌روید، مراقب باشید که دستکش لاتکس پودری به دست نکرده باشد. دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند - دارو - مراقبت ... www.salamatnews.com/.../-دستکش‌های-پزشکی-پودری-بسیار-خطرناک-هستند‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... هنگامی‌که دفعه بعد برای معاینه نزد پزشکتان می‌روید، مراقب باشید که دستکش لاتکس پودری به دست نکرده باشد. دستکش های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند - تی نیوز tnews.ir/news/5f9076396083.html‏ 20 دسامبر 2016 ... به گزارش لایوساینس سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دستکش های پزشکی پودری را ممنوع اعلام کرد و آن ها را خطرناک خواند. تنها برای دومین بار در تاریخ ... دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/.../دستکش‌های-پزشکی-پودری-بسیار-خطرناک-هستند‏ 20 دسامبر 2016 ... به گزارش لایوساینس سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع اعلام کرد و آن‌ها را خطرناک خواند. تنها برای دومین بار در تاریخ ... دستکش های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند | هنگامی که دفعه - قطره www.ghatreh.com/.../دستکش-های-پزشکی-پودری-بسیار-خطرناک-هستند‏ 20 دسامبر 2016 ... هنگامی که دفعه بعد برای معاینه نزد پزشکتان می روید، مراقب باشید که دستکش لاتکس پودری به دست نکرده باشد. - به گزا. دستکش های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند | هنگامی که دفعه - قطره www.ghatreh.com/.../دستکش-های-پزشکی-پودری-بسیار-خطرناک-هستند‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... هنگامی که دفعه بعد برای معاینه نزد پزشکتان می روید، مراقب باشید که دستکش لاتکس پودری به دست نکرده باشد. به گزار. استفاده از دستکش های پودری پزشکی ممنوع شد - کلینیک آنلاین پزشکی www.behpu.com/.../استفاده-از-دستکش-های-پودری-پزشکی-ممنوع-شد‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... ... از دستکش‌های پودری پزشکی را ممنوع اعلام کرده و آنها را خطرناک خواند. ... ایفا می‌کند ؛ دستکش‌های پودری به دلایل مختلفی بسیار خطرناک هستند. دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../دستکش‌های_پزشکی_پودری_بسیار_خطرناک_هستند‏ - ذخیره شده دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند ... دانلود دستکش ایمنی 3M (ایمنی یاب 09359300032) (فیلم) ... دانلود مستند خطرناک ترین حیوانات جهان از آپارات. استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری ممنوع شد - ایسنا www.isna.ir/.../استفاده-از-دستکش-های-پزشکی-پودری-ممنوع-شد‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... ... در یک حکم نهایی استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع کرد. ... در مجاورت زیاد این دستکش‌ها قرار دارند، به دلایل مختلف بسیار خطرناک است. دستکش‌های پزشکی پودری بسیار خطرناک هستند - پورتال سیحو seiho.ir/news/355213‏ به گزارش لایوساینس سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دستکش های پزشکی پودری را ممنوع اعلام کرد و آن ها را خطرناک خواند. تنها برای دومین بار در تاریخ این سازمان است ...